جاباما
۳۴۲۸۰
۱ نظر
۵۰۶۵
۱ نظر
۵۰۶۵
پ

مزایا و معایب مراکز خرید خیابان جمهوری

خیابان جمهوری برای بسیاری از تهرانی ها شناخته شده است. اگر تصمیم گرفته اید موبایل، لوازم دیجیتالی، لوازم خرد و درشت آشپزخانه و مهمتر از همه لوازم صوتی و تصویری بخرید قبل از هر حرکتی سری به خیابان جمهوری و نمایندگی های آن بزنید.

مزایا و معایب مراکز خرید خیابان جمهوری

هفت صبح: اگر تصمیم گرفته اید موبایل، لوازم دیجیتالی، لوازم خرد و درشت آشپزخانه و مهمتر از همه لوازم صوتی و تصویری بخرید قبل از هر حرکتی سری به خیابان جمهوری و نمایندگی های آن بزنید.

خیابان جمهوری برای بسیاری از تهرانی ها شناخته شده است. این مرکز خرید بیشتر با عنوان بزرگترین و متنوع ترین مرکز فروش لوازم صوتی و تصویری شناخته می شود در حالی که شاید اکثر افراد با سایر نمایندگی های فروش این خیابان خصوصا لوازم خانگی آشنا نباشند. یا شاید بسیاری ندانند در فاصله تقاطع خیابان ولی عصر تا تقاطع خیابان حافظ یا جمهوری یک پاساژ بزرگ اختصاصی فروش لوازم آشپزخانه و دو مرکز خرید لوازم دیجیتالی وجود دارد.

مسیرهای دسترسی دشوار و شلوغی بیش از حد این خیابان ممکن است شما را برای خرید از آن منصرف کند اما اگر تصمیم گرفته اید موبایل و لوازم دیجیتالی، لوازم خرد و درشت آشپزخانه و مهمتر از همه لوازم صوتی و تصویری بخرید بهتر است قبل از هر مرکز خرید دیگری سری به خیابان جمهوری و نمایندگی و فروشگاه های آن بزنید.

وجود نمایندگی های رسمی شرکت های مختلف تولیدکننده و واردکننده در کنار یکدیگر، امکان انتخاب و مقایسه مدل های متنوع این نمایندگی ها قابلیتی است که در کمتر مرکز خرید دیگری می توانید پیدا کنید. به علاوه به خاطر قرار گرفتن این مرکز خرید در مرکز شهر می توانید هزینه کمتری برای حمل و نقل محصولات انتخابی تان پرداخت کنید.

مزایا و معایب مراکز خرید خیابان جمهوری

چه اجناسی را در جمهوری پیدا کنیم؟

شاید برای اکثر افراد خیابان جمهوری یادآور مرکز خرید لوازم صوتی و تصویری باشد اما با اینکه خیابان جمهوری از تقاطع خیابان ولی عصر تا تقاطع خیابان حافظ یکی از شناخته شده ترین مراکز فروش لوازم صوتی و تصویری است، لوازم خانگی خرد و درشت و لوازم دیجیتال را هم می توانید در این محدوده پیدا کنید.

حتی اگر قصد خرید لوازم و ابزارآلات خیاطی را دارید هم می توانید سری به این خیابان بزنید. در میان نمایندگی های رسمی فروش لوازم صوتی می توانید نمایندگی فروش شرکت های معتبر واردکننده لوازم خانگی را هم ببینید. به علاوه شرکت های داخلی هم دستی در این بازار دارند و نامشان بعضا در میان تابلو شرکت های وارداتی دیده می شود. در مقایسه با سایر مراکز خرید ایران، خیابان جمهوری شاید یکی از کامل ترین مراکز چند منظوره به حساب بیاید.

لوازم صوتی و تصویری: می توان گفت تقریبا تمام شرکت های تولیدکننده و واردکننده لوازم صوتی و تصویری حداقل یک نمایندگی در خیابان جمهوری دارند. هستند شرکت هایی که حتی بیش از پنج نمایندگی در فاصله کمی از یکدیگر دارند.

نزدیک بودن نمایندگی های شرکت های مختلف به شما امکان انتخاب از میان گزینه های متعدد، مقایسه قیمت ها و کیفیت محصولات شرکت های مختلف با یکدیگر را می دهد. مهمتر از آن نزدیک بودن نمایندگی شرکت های مختلف باعث می شود وقت کمتری برای جستجو و انتخاب در بازار لوازم صوتی و تصویری صرف کنید.

لوازم دیجیتالی: شاید مراکز فروش و تعمیر موبایل و لوازم دیجیتال شناخته شده تری در مناطق مختلف شهر تهران وجود داشته باشد اما هنوزهم بخش عمده ای از خریداران برای خرید این لوازم سری به بازارها و پاساژهای شناخته شده خیابان جمهوری خصوصا پاساژ علاءالدین می زنند.

مزایا و معایب مراکز خرید خیابان جمهوری

هر چند به خاطر ازدحام بیش از حد و عرضه محصولات با نمایندگی های متفرقه برای پایین آوردن قیمت ها ممکن است محل چندان مطمئنی برای خرید لوازم دیجیتالی به حساب نیاید اما برای خدمات تعمیر و لوازم جانبی این محصولات می توانید روی فروشگاه های این خیابان حساب کنید.

لوازم خانگی: نمایندگی های رسمی واقع در خیابان جمهوری معمولا به فروش لوازم درشت آشپزخانه اختصاص دارند اما اگر بخواهید لوازم خرد آشپزخانه را هم انتخاب کنید می توانید به نمایندگی های رسمی تقاطع خیابان جمهوری و حافظ سری بزنید.

البته در میان نمایندگی های رسمی فروشگاه های متفرقه فروش لوازم خانگی را هم می بینید که تابلوهایی مشابه نمایندگی رسمی دارند. با کمی بی دقتی ممکن است به جای خرید از نمایندگی رسمی درگیر خرید از فروشگاه های متفرقه شوید. به علاوه می توانید برای خرید لوازم و ابزارآلات خیاطی به فروشگاه های تقاطع خیابان ولی عصر و جمهوری سر بزنید.


خرید چه لوازمی از جمهوری به صرفه است؟

تنوع محصولات صوتی و تصویری که در خیابان جمهوری وجود دارد را در هیچ مرکز خرید دیگری نمی توانید پیدا کنید. در نتیجه اگر هم قصد خرید از این مرکز فروش را نداشته باشید می توانید برای مقایسه محصولات، کیفیت و امکاناتشان سری به این خیابان بزنید.

مزایا و معایب مراکز خرید خیابان جمهوری

با اینکه تنوع محصولات دیجیتالی هم در مراکز فروش این خیابان بسیار بالاست اما بسیاری خرید از این مرکز را توصیه نمی کنند. به جای خرید از فروشگاه های این خیابان می توانید سراغ خرید از مراکز فروش موبایل و لوازم دیجیتال معتبرتری بروید که هم محصولات به روزتری دارند وهم از نظر گارانتی و ضمانت معتبرتر به حساب می آیند.

پاساژ حافظ در مقایسه با خیابان شریعتی یا سه راه امین حضور حرف زیادی در زمینه فروش لوازم خانگی ندارد اما نمایندگی های این خیابان یکی از مهمترین مراکز فروش لوازم خرد آشپزخانه، جاروبرقی، ماشین های ظرفشویی رومیزی به حساب می آید. از طرفی برای خرید بخارشوی یا یخچال های هتلی مرکز خریدی بهتر از نمایندگی های خیابان جمهوری و پاساژ حافظ پیدا نخواهید کرد.


مسیرهای دسترسی کدامند؟

برای رسیدن به نمایندگی های خیابان جمهوری می توانید از تاکسی، اتوبوس و مترو استفاده کنید. البته استفاده از مترو چندان به صرفه و عاقلانه نخواهد بود. اگر بخواهید از مترو استفاده کنید می توانید به ایستگاه حسن آباد بروید که البته فاصله زیادی تا این مرکز خرید دارد و یا از ایستگاه مترو میدان بهارستان و با استفاده از خط ویژه اتوبوس به این مرکز خرید بیایید.

از آنجا که خیابان جمهوری یکطرفه است برای مسیرهای شرق به غرب این خیابان بهترین راه استفاده از اتوبوس است اما برای مسیرهای غرب به شرق می توانید هم از اتوبوس و هم از تاکسی برای رسیدن به این مرکز خرید استفاده کنید. از طرفی از سمت شمال و میدان هفت تیر با استفاده از تاکسی و از سمت جنوب با استفاده از اتوبوس های خیابان ولیعصر می توانید به این خیابان بروید.

اگر تصمیم به خرید از این مرکز خرید گرفته اید بهتر است چند ساعتی از وقتتان را به آن اختصاص دهید چون وجود ترافیک، مسیرهای دسترسی محدود و نبودن پارکینگ با ظرفیت کافی ممکن است بخش عمده ای از وقت تان را بگیرد.


مزایا و معایب خرید از این مرکز خرید

ازدحام جمعیت و شلوغی بیش از حد این منطقه ممکن است برای بسیاری از خریداران آزاردهنده باشد. به علاوه این مرکز خرید در محدوده طرح ترافیک قرار می گیرد که باعث می شود تا ساعت پنج بعدازظهر امکان ورود وسیله نقلیه شخصی وجود نداشته باشد.

حتی اگر بتوانید به محدوده طرح وارد شوید کمبود جای پارک و البته ظرفیت پایین پارکینگ های اطراف این خیابان مسئله ساز خواهد بود. قرار گرفتن این خیابان در مناطق مرکزی شهر تهران باعث می شود شما هزینه کمتری بابت حمل و نقل محصولات انتخابی تان پرداخت کنید اما وجود نمایندگی های رسمی شرکت های واردکننده و تولیدکننده لوازم صوتی و تصویری و لوازم خانگی و تنوع محصولات این نمایندگی ها یکی از بزرگترین محاسن این مرکز خرید به حساب می آید.

شاید تنوع لوازم درشت آشپزخانه در فروشگاه های خیابان جمهوری چندان بالا نباشد اما برای خرید لوازم خرد مخصوصا بخارشوی، جاروبرقی و یخچال های هتلی یکی از بهترین مراکز خرید به حساب می آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از جمله معایبش بنداز بندازهایی ست که تو پاساژ علاءالدین رخ میدهد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج