۳۴۲۹۹۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اطلاعات جدید از گلکسی S۸

اگر درمورد گلکسی S۷ و S۷ edge منتظر رونمایی از یک گوشی با دوربین دوتایی بودید و بعد از عرضه‌ی این گوشی‌ها ناامید شدید، حالا می‌توانید با امید بیش‌تر منتظر گلکسی S۸ در سال ۲۰۱۷ باشید.

مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: اگر درمورد گلکسی S۷ و S۷ edge منتظر رونمایی از یک گوشی با دوربین دوتایی بودید و بعد از عرضه‌ی این گوشی‌ها ناامید شدید، حالا می‌توانید با امید بیش‌تر منتظر گلکسی S۸ در سال ۲۰۱۷ باشید.

اطلاعات جدید از گلکسی S8

یک منبع چینی اطلاع داده پرچم‌دار آینده‌ی سامسونگ دوربین دوتایی دارد و ماژول‌های آن توسط سامسونگ موتورز (Semco) ساخته می‌شود. درست در همین موقعیت که سامسونگ درگیر برنامه‌ای برای تولید دوربین دوتایی S8 بوده و در عین حال به فکر نرم‌افزارهای مناسب برای استفاده‌ی بهتر از امکانات دوربین دوتایی توسط کاربران است، شایعاتی منتشر شده‌اند که می‌گویند ماجرای مجهز کردن آيفون ۷ پلاس به دوربین دوتایی منتفی شده است.

گلکسی S۸ مجهز به نمایشگر ۴K خواهد بودکه این احتمالا به‌خاطر تمایل روزافزون کاربران گوشی‌های هوشمند به استفاده از محتواهای واقعیت مجازی است.

هرچند سامسونگ هر سال به فکر رقابت هرچه جدی‌تر با پرچم‌داران اپل است، اما شایعه‌ی ملغی شدن دوربین دوتایی آیفون هم تاثیری روی تصمیم سامسونگ نخواهد داشت و حتی این شرکت را مصمم‌تر می‌کند که از رقیبش پیش بیفتد.

علاوه‌بر این گفته می‌شود S8 مجهز به نمایشگر ۴K خواهد بود. یکی از دلایل در نظر گرفتن چنین نمایشگری، تمایل روزافزون کاربران گوشی‌های هوشمند به استفاده از محتواهای واقعیت مجازی است. البته در این زمینه احتمالا بزرگ‌ترین مشکلی که سر راه سامسونگ قرار می‌گیرد، میزان مصرف باتری است. در روزهایی که کاربران از گوشی‌های رده‌بالا انتظار دارند با یک‌بار شارژ تا ساعت‌های زیادی قابل‌استفاده باشند، داشتن یک نمایشگر ۴K احتمالا باعث می‌شود سامسونگ به فکر یک باتری با ظرفیت بالاتر باشد. ظاهرا این شرکت می‌خواهد پرچم‌دار بعدی‌اش را با عمر باتری ۲۴ ساعت با یک‌بار شارژ ارایه دهد. وقتی این دستگاه را در کنار پرچم‌دار فعلی سامسونگ یعنی S7 قرار می‌دهیم، با وجود نمایشگر Super AMOLED و باتری بزرگ‌تر هنوز هم نمی‌توانیم درمورد عمر باتری وعده‌داده شده چندان مطمئن باشیم.

در حال حاضر این تمام اطلاعاتی است که درمورد گلکسی S۸ در دسترس داریم. چیزی درباره‌ی تراشه گفته نشده اما حدس ما این است که این گوشی از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۰ استفاده کند؛ تراشه‌ای به کارآمدی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ اما طبعا با مزایای بیشتر.

در مورد این‌که قیمت تمام‌شده‌ی این گوشی چقدر خواهد بود هم بحث‌هایی وجود دارد. باید دید این گوشی با چنین مشخصاتی می‌تواند با قیمتی عرضه شود که بازار را -به‌ويژه در مناطقی که شرایط خرید اقساطی از اپراتور وجود ندارد- به دست بگیرد یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج