۳۴۳۰۸۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تلویزیون به دنبال داستان های نخ نما شده

روشنک عجمیان بازیگر می‌گوید با وجود تمام محدودیت‌ها می‌توان یک کار خوب با سوژه جدید تولید کرد و این‌قدر به سوژه‌های نخ‌نماشده و تکراری نچسبید.

هنر آنلاین: روشنک عجمیان بازیگر می‌گوید با وجود تمام محدودیت‌ها می‌توان یک کار خوب با سوژه جدید تولید کرد و این‌قدر به سوژه‌های نخ‌نماشده و تکراری نچسبید.

روشنک عجمیان بازیگر درباره فعالیت این روزهای خود به ما گفت: بیش از شش کار سینمایی انجام دادم که باید اکران شوند، ولی زمان اکران هیچ یک مشخص نیست. فیلم سینمایی "حریر" به کارگردانی فریال بهزاد و "پانسیون" محسن توکلی را نیز آماده اکران دارم که فکر می‌کنم در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر به نمایش درآیند.

تلویزیون به دنبال داستان های نخ نما شده

وی ادامه داد: این روزها خیلی سر کار نیستم و تنها برای چند کار سینمایی و تلویزیونی صحبت‌هایی شده است که هنوز به توافق جدی برای حضور در هیچ یک از آن‌ها نرسیده‌ام.

بازیگر "کوچه اقاقیا" با بیان اینکه همه چیز در سینما و تلویزیون تکراری شده است بیان کرد: کیفیت کارها بسیار پایین آمده است و به همین دلیل نیز ترجیح می‌دهم فعلاً در کاری حضور نداشته باشم. از سوی دیگر تلویزیون بسیار بیشتر از سینما گروه‌بندی‌شده و فقط یک عده هستند که دائماً سرکار هستند و در سریال‌ها و فیلم‌ها دیده می‌شوند و شما دائماً یکسری چهره تکراری را در این دو عرصه تصویری می‌بینید به نوعی همه چیز تکراری شده است.

عجمیان افزود: به دلیل مسائل و مشکلات مالی که وجود دارد، نیروهای متخصص خیلی با تلویزیون کار نمی‌کنند و همین عامل نیز موجب شده تا یک دافعه ایجاد شود. از سویی بحث مالی تهیه‌کنندگان را از شروع کار جدید بازمی‌دارد و متن‌ها نیز بسیار ضعیف نوشته می‌شوند و همین کیفیت آثار را بیش از گذشته پایین آورده است. تمام قصه‌ها تکراری هستند. سریال‌هایی که برای ماه رمضان در حال پخش هستند را نگاه کنید. داستان‌های نخ‌نماشده گذشته همچنان در حال ساخت و تولید است.

وی در ادامه درباره تکراری شدن سریال‌ها عنوان کرد: برخی می‌گویند که محدودیت‌هایی که وجود دارد باعث این افت کار شده است اما من خیلی این موضوع را قبول ندارم و معتقدم با محدودیت‌هایی که وجود دارد می‌توان از سوژه‌های بهتری استفاده کرد و کارهای با کیفیتی تولید کرد. امیدوارم با تغییر مدیریتی که انجام شده است، اتفاقات خوبی شکل بگیرد. پایین آمدن تولیدات و کیفیت و گروهی کار کردن رفع و معضل بی‌کاری نیز برطرف شود.

این بازیگر همچنین درباره حضورش در صحنه نمایش نیز گفت: در طی این سال‌ها بسیار به این موضوع فکر کردم ولی فکر می‌کنم هنوز زمان آن نرسیده است که بخواهم به روی صحنه تئاتر بروم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج