۳۴۳۰۹۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آئودی: دوکاتی فروشی نیست

روپرت استادلر، مدیر عامل آئودی به شایعات منتشر شده در خصوص فروش دوکاتی، شرکت موتورسیکلت سازی و زیرمجموعه‌ی این شرکت، پاسخ داد و تمامی آن‌ها را تکذیب کرد.

zoomit.ir - محمد حسین جعفری: روپرت استادلر، مدیر عامل آئودی به شایعات منتشر شده در خصوص فروش دوکاتی، شرکت موتورسیکلت سازی و زیرمجموعه‌ی این شرکت، پاسخ داد و تمامی آن‌ها را تکذیب کرد.

آئودی: دوکاتی فروشی نیست

«دوکاتی فروشی نیست»؛ این دقیقا جمله‌ی به کار رفته توسط روپرت استادلر، مدیر عامل آئودی است تا به خوبی شایعات منتشر شده در این خصوص را تکذیب کند. شرکت موتورسیکلت سازی ایتالیایی دوکاتی در حال حاضر در مالکیت آئودی و گروه فولکس واگن قرار دارد و با وجود مشکلات گسترده‌ی این گروه خودروسازی، احتمال فروش دوکاتی وجود داشت.

آئودی: دوکاتی فروشی نیست

البته پیش‌تر نیز استادلر در خصوص برند‌های ایتالیایی زیرمجموعه‌ی خود اعلام کرده بود: «لامبورگینی و آئودی زیرمجموعه‌ی آئودی هستند و ما آینده‌ی بسیار خوبی را برای آن‌ها پیش‌بینی می‌کنیم و هیچ برنامه‌ای در خصوص واگذاری آن‌ها نداریم.»

همانطور که مطلع هستید، فولکس واگن در حال کاهش هزینه‌های خود برای جبران ضرر مالی گسترده‌ی رسوایی دیزل خود است. این موضوع منجر به بروز اخباری مبنی بر فروش برخی از برند‌های زیرمجموعه‌ی این شرکت شده است. دوکاتی یکی از این برند‌ها است که اخیرا نیز محصولاتش از فروش مناسبی برخوردار نیستند و تحت فشار شدید رقبای قدرتمند ژاپنی خود قرار دارد.

آئودی: دوکاتی فروشی نیست

اسکانیا نیز یکی دیگر از شرکت‌هایی است که شایعات گسترده‌ای در خصوص فروش آن توسط فولکس واگن منتشر شده است. با این حال غول خودروسازی آلمان و جهان این اخبار را نیز تکذیب کرده است و اسکانیا و دوکاتی را جزیی از استراتژی بلند مدت جدید خود با نام TOGETHER عنوان کرد. فولکس قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ تغییرات اساسی در ساختار تولیدی خود ایجاد کند که علاوه بر کاهش هزینه‌های تولید، فروش و سود بیشتری نیز بدست بیاورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج