۳۴۳۱۱۱
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

اطلاعات تازه‌ از بازی God of War

امروز مرکز سرگرمی‌های تعاملی سونی اطلاعات جدیدی از بازی God of War در سایت رسمی خود منتشر کرد. این اطلاعات جدید شامل داستان و چند عکس و یک تصویر متحرک زیبا است.

وب سایت زومجی - سجاد پاک آیین: امروز مرکز سرگرمی‌های تعاملی سونی اطلاعات جدیدی از نسخه جدید بازی God of War به همراه چند عکس جدید منتشر کرد.

اطلاعات تازه‌ از بازی God of War

امروز مرکز سرگرمی‌های تعاملی سونی اطلاعات جدیدی از بازی God of War در سایت رسمی خود منتشر کرد. این اطلاعات جدید شامل داستان و چند عکس و یک تصویر متحرک زیبا است. در این سایت آمده است:

آنچه در گذشته نهفته است:

این بازی شروعی دوباره از کریتوس است. کسی که به عنوان یک انسان در خارج از سایه خدایان زندگی می‌کند و او تنهایی را در سرزمین‌های ناشناخته‌ افسانه‌ای نورس (Norse) انتخاب کرده است. کریتوس همراه پسرش به سوی هدفی جدید می‌رود، او برای نجات خود و پسرش باید در برابر تهدید‌ نیروهای قدرتمند مبارزه کند و زندگی جدید خود را بسازد…

شروع جدید:

انتقام خدایان المپوس در کمین کریتوس قرار دارد، او هم‌اکنون به شکل یک انسان در سرزمین خدایان و هیولا‌های نورس زندگی می‌کند. او در جهانی خشن و بی‌رحم قرار دارد که برای بقای خود باید مبارزه کند… کریتوس در کنار مبارزه خود، پسرش را برای بقا تعلیم می‌دهد.

شانس‌های دوم:

کریتوس به عنوان یک استاد و محافظ، در تلاش کسب احترام پسرش است و او به طرز غیرمنتظره‌ای این شانس را دارد که بتواند خشم همیشگی خود را تحت فرمان خود قرار داده و اداره کند. کریتوس شجره خانوادگی خود را به پسرش آموزش می‌دهد و او امیدوار است که گذشته تاریک خود را اصلاح کند.

میدگارد و فراتر از آن:

بازی God of War دارای مجموعه‌ای از جنگل‌های بکر، کوهستان‌ها و قلمروهای افسانه‌ای نورس است. این بازی در زمینه معابد، موجودات، هیولاها و خدایان به وضوح دارای ویژگی‌های جدید هستند.

نبردهای فیزیکی وحشی:

دوربین بازی God of War برروی شانه کریتوس قرار دارد که احساس نزدیکی به کریتوس ایجاد شده است و نبردهای جنون‌آمیز و شجاعانه‌ای در بازی را می‌توان تجربه کرد. تبر کریتوس (تبری قدرتمند، مسحور شده و چند منظوره) اسلحه‌ وحشیانه‌ و همه فن حریفی است که بهترین ابزار برای ماجراجویی به حساب می‌آید.

نسخه جدید بازی God of War توسط استودیو سانتامونیکا در دست ساخت است و در سال ۲۰۱۷ به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. شما می‌توانید چند تصویر از بازی God of War را تماشا کنید:

اطلاعات تازه‌ از بازی God of War

اطلاعات تازه‌ از بازی God of War

اطلاعات تازه‌ از بازی God of War

اطلاعات تازه‌ از بازی God of War
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج