۳۴۳۱۱۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تکذیب تهیه‌کننده «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا»

خانی می‌گوید تا به امروز شورای پروانه نمایش در خصوص عدم اکران «نازنین،بهاره، تینا» صحبتی با عوامل و تهیه کننده این فیلم نکرده و به همین دلیل او این خبر را تکذیب می‌کند.

آی سینما: خانی می‌گوید تا به امروز شورای پروانه نمایش در خصوص عدم اکران «نازنین،بهاره، تینا» صحبتی با عوامل و تهیه کننده این فیلم نکرده و به همین دلیل او این خبر را تکذیب می‌کند.

صبح امروز خبری مبنی بر عدم اکران «نازنین، بهاره، تینا» با وجود ارایه این فیلم به شورای صدور پروانه نمایش منتشر شد که سعید خانی تهیه کننده آخرین ساخته عبدالرضا کاهانی درباره این خبر توضیحاتی را ارائه کرد.

«ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» سال گذشته با بازی مهناز افشار، طناز طباطبایی، مهران غفوریان و سحر دولتشاهی مقابل دوربین رفت. کاهانی که در گذشته هم تجربه استفاده از بازیگران کمدی در فیلم‌های جدی خود را دارد، در این فیلم هم از مهران غفوریان برای حضور در یک نقش جدی استفاده کرده است.

تکذیب تهیه‌کننده «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا»

اما با پایان فیلم‌برداری و مراحل فنی «ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» این فیلم برای اکران عمومی به شورای پروانه نمایش ارسال شد و چند هفته‌ای پشت درهای این شورا منتظر ماند تا نوبت به بازبینی آن برسد و حتی در این مدت تهیه کننده این فیلم بهترین زمان نمایش عمومی «ارادتمند، نازنین،بهاره، تینا» را تابستان عنوان کرد.

اما امروز درباره اکران عمومی فیلم «ارادتمند، نازنین،بهاره، تینا» خبری منتشر شد که در بخشی از آن آمده است: «در حالی که صاحبان فیلم سینمایی «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا» آخرین ساخته عبدالرضا کاهانی که از مدتی قبل برای دریافت پروانه نمایش درخواست خود را به وزارت ارشاد اعلام کرده اند ولی آخرین خبرها حاکی از آن است که شورای پروانه نمایش این فیلم را رد کرده است.این اثر سینمایی نتوانسته است نظر مثبت شورا را برای دریافت پروانه نمایش جلب کند و حتی مساله با اصلاحیه نیز برطرف نمی‌شود.»

در ارتباط با این موضوع به سراغ سعید خانی تهیه کننده «ارادتمند، نازنین،بهاره، تینا» رفتیم تا از صحت و سقم این خبر، مطلع شویم. خانی در پاسخ به این پرسش که آیا شورای پروانه نمایش در خصوص اکران عمومی فیلم جدید کاهانی، آب پاکی روی دستان عوامل این فیلم ریخته است یا خیر، به ما می‌گوید: «تا آنجایی که من به عنوان تهیه کننده فیلم اطلاع دارم، اعضای شورای پروانه نمایش هنوز فیلم «ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» را به طور کامل ندیده‌اند و هنوز این شورا در ارتباط با این‌که فیلم به مرحله اکران خواهد رسید یا خیر، صحبتی را با ما مطرح نکرده است و چون هنوز حرفی در مورد این موضوع با ما در میان گذاشته نشده ، بنده این خبر را تکذیب می‌کنم.»

البته پیش‌تر، اخبار غیر رسمی درباره اصلاحیه‌های فراوانی که شورای پروانه نمایش به فیلم «ارادتمند، نازنین،بهاره، تینا» وارد کرده بود به گوش می‌رسید، اما به نظر می‌رسد با توجه به موضع اخیر سعید خانی فعلا باید منتظر نظر رسمی شورای پروانه نمایش در خصوص اکران آخرین ساخته عبدالرضا کاهانی ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج