جاباما
۳۴۳۱۲۶
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

اولین خودروی شهری از جنس فیبرکربن

X-Bow اولین خودروی شهری جهان است که از بدنه مرکزی یک تکه از جنس فیبرکربن استفاده می‌کند.

وبسایت عصرایران: خودرو کوچک و دو صندلی "کی تی ام" X-Bow به زودی به یکی از خودروهای محبوب‌ آمریکا تبدیل می‌شود. این خودرو در بهار سال ۲۰۱۷ وارد می‌شود و به نظر می‌رسد طرفداران زیادی نیز پیدا کند. مدل ساخته شده با نام X-Bow R به یک موتور ۴ سیلندر توربوشارژ ۲ لیتری با توان تولید ۳۰۰ اسب بخار مجهز است.

اولین خودروی شهری از جنس فیبرکربن

به گزارش "اتوگاید"، گروه خودروسازی "کی تی ام" یک شبکه فروش کوچک در زمینه خودروهای مسابقه است و امیدوار است تا سال ۲۰۱۷ تعداد نمایندگی‌هایش در آمریکا را افزایش دهد.

از خودروهای مسابقه‌ای کوچک و دو صندلی "کی تی ام" مدل X-Bow تا کنون ۸۰ دستگاه ساخته شده و گروه سازنده امیدوار است بتواند تا سال ۲۰۱۷ تمامی این خودروها را به فروش برساند.

شرکت اتریشی "کی تی ام"به عنوان یکه‌تاز مسابقات موتورسواری در جهان، برای اولین بار در نمایشگاه خودرویی ژنو سوئیس در سال ۲۰۰۸ از خودروی منحصر به فرد مسابقه‌ای خود با طراحی بی نظیر با نام X-BOW R با قلب تپندۀ "آئودی" رونمایی کرد وبه این ترتیب استانداردهای تازه‌ای را برای میادین مسابقات حرفه‌ای خودروهای اسپرت تعریف کرد.

اولین خودروی شهری از جنس فیبرکربن

پس از استقبال فراوان از مدل های R و RRX و درخشش خیره‌کنند آنها در مسابقات ، "کی تی ام" در سال ۲۰۱۳، با معرفی نسل جدید این مدل از خودروهای اسپورت با نام GT بر پایه سری R، محصول چهار چرخ خود را رسما به جاده های شهر نیز وارد نمود.برخی از ویژگی‌های این محصول ، آن را در جایگاهی بالاتر از بعضی محصولات هم ردۀ خود همچون پورشه باکستر قرار می‌دهد.

X-Bow اولین خودروی شهری جهان است که از بدنه مرکزی یک تکه از جنس فیبرکربن استفاده می‌کند. ساخت این بدنۀ خاص با همکاری شرکت‌هایی چون "بی ام و"، "پورشه" و "آئودی" صورت می‌گیرد.

وجود ۴ لایه فیبر کربن به عنوان یک ویژگی منحصر به فرد و بسیار چشمگیر، وزن بدنۀ اصلی یک تکه را به عدد رؤیایی ۸۰ کیلوگرم می‌رساند. استفاده از این طراحی خاص، از طرفی مقاومت خودرو را بسیار بالا برده و از سوی دیگر، نیاز به کار تعمیراتی در طول عمر خودرو را به شدت کاهش می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج