۳۴۳۲۲۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

بازآفرینی فیلمی خاطره‌انگیز از راجر مور

فیلم «قدیس» یا «سنت» فیلمی خاطره‌‌انگیز با بازی راجر مور بازیگر کهنه‌کار انگلیسی، دوباره ساخته می‌شود.

روزنامه بانی فیلم: فیلم «قدیس» یا «سنت» فیلمی خاطره‌‌انگیز با بازی راجر مور بازیگر کهنه‌کار انگلیسی، دوباره ساخته می‌شود.

به نقل از آسوشیتدپرس، کمپانی پارامونت قصد دارد تا فیلم «قدیس» را که فیلمی جاسوسی بود، دوباره بسازد.

بازآفرینی فیلمی خاطره‌انگیز از راجر مور

این استودیو اعلام کرده حقوق کتابی را که فیلم برمبنای آن ساخته شده، خریداری کرده است. این مجموعه کتاب نوشته لسلی چارتریز درباره یک مامور مخفی دو جانبه به نام سیمون تمپلر است.

این محصول بیش از همه برای تهیه سریالی بر مبنای آن در دهه ۱۹۶۰ شناخته می‌شود که در آن راجر مور پیش از آن که در نقش جیمز باند بازی کند، نقش‌آفرینی کرده بود. راجر مور زمانی درباره این مجموعه گفته بود که در نبرد با پذیرش نقش جیمز باند، این نقش را سرانجام رها کرد.

چارتریز به تنهایی یا با همکاری دیگر نویسندگان حدود ۱۰۰ داستان درباره «قدیس» در فاصله بین سال‌های ۱۹۲۸ تا ۱۹۸۳ نوشت که دربرگیرنده طیف متنوعی از داستان‌های کوتاه تا رمان‌های کاملا بلند بود.

این شخصیت به نمایش‌های رادیویی نیز راه یافت و کمیک‌ها و نمایش‌های صحنه‌ای نیز با مرکز بر شخصیت وی ساخته شد. ۱۶ فیلم بلند نیز بر مبنای این شخصیت و داستان‌هایش ساخته شده که آخرین آن در سال ۱۹۹۷ با بازی وال کیلمر و الیزابت شو در هالیوود جلوی دوربین رفت. در هرحال از آنجا که نسخه ۱۹۹۷ این فیلم نیز که ساخته پارامونت بود، در کل فیلم موفقی بود و هم از نظر تجاری و هم از نظر منتقدان جایگاه خوبی به دست آورد و در نهایت نزدیک به ۱۷۰ میلیون دلار فروش کرد، اکنون این کمپانی قصد بازسازی این فیلم را در سر دارد. این در حالی است که فیلم سال ۱۹۹۷ آخرین فیلمی بود که از این مجموع ساخته شد و فیلم دیگری در ادامه آن راهی سینماها نشد.

هنوز از این که کدام کارگردان برای ساخت این فیلم ممکن است مدنظر باشد، سخنی گفته نشده و اسامی بازیگران نیز تعیین نشده است. اما انتظار می‌رود که لورنزو دی بوناونتورا تهیه کننده صاحب نام و کهنه‌کار برای تولید این فیلم انتخاب شود و رابرت اوانز نیز از اعضای احتمالی باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج