۳۴۳۳۶
۱۶ نظر
۵۰۰۹
۱۶ نظر
۵۰۰۹
پ

كسب‌ و كار پررونق بچه‌دار شدن!

برای شما برنامه ویژه ای دارد! اگر جزو آن دسته از افراد بوده اید که بعد از خواندن مصوبه مشوق‌های افزایش فرزند به فکر تولد فرزندان بیشتر افتاده اید، ما در این جا تمامی مصوبه را زیرو روکردیم تا کمکتان کنیم که با فرزندان بیشتر چگونه سود بیشتری به دست آورید!

كسب‌ و كار پررونق بچه‌دار شدن!

هفت صبح: برای شما برنامه ویژه ای دارد! اگر جزو آن دسته از افراد بوده اید که بعد از خواندن مصوبه مشوق‌های افزایش فرزند به فکر تولد فرزندان بیشتر افتاده اید، ما در این جا تمامی مصوبه را زیرو روکردیم تا کمکتان کنیم که با فرزندان بیشتر چگونه سود بیشتری به دست آورید!

در این مصوبه که چند روز پیش ابلاغ شد موارد زیادی با جزییات فراوان به عنوان مشوق ها ذکر شد و پارامترهایی مانند سن والدین، شاغل یا دانشجو بودن مادر، تعداد فرزندان و... تاثیر زیادی در مبلغ و نوع مشوق ها دارد. با توجه به پارامترهای ذکر شده بسته پیشنهادی ما این است: سن زیر 29 سال، دارای پنج فرزند، جزو درآمد دهک های پایین، مادر ترجیحا کارمند یا حداقل دانشجو! گزارش هفت صبح را بخوانید تا بدانید ماجرا از چه قرار است.

كسب‌ و كار پررونق بچه‌دار شدن!
چه کسانی بیشتر سود می‌کنند؟

چرا می‌گوییم زیر 29 سال سن داشته باشید؟ طبق جدول اگر می‌خواهید سکه بیشتر بگیرید باید زیر 29 سال داشته باشید.

چرا می‌گویيم حداقل پنج فرزند به دنیا آورید؟ درست است که تنها برای چهار فرزند سکه تعلق گرفته اما اگر فرزندان بیشتری به دنیا آورید علاوه بر سکه می‌توانید از مشوق‌های دیگر هم استفاده کنید. به ازای فرزندان سوم تا پنجم مبلغ 10 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه تعلق می‌گیرد. پس اگر پنج فرزند به دنیا آورید علاوه بر سکه‌ها، 30 میلیون تومان وام هم نصیب‌تان خواهد شد.

چرا می‌گوییم جزو دهک‌های پایین باشید؟ علاوه بر اختصاص بسته‌های تغذیه‌ای و بهداشتی که در بالا گفته شد به خانواده‌های دارای چهار فرزند و یا بیشتر دهک‌های پایین جامعه وام مسکن یا قطعه زمین تعلق می‌گیرد.

چرا می‌گوییم مادر کارمند باشد؟ به جز تسهیلاتی مانند افزایش مدت مرخصي و کاهش ساعت کاری و... مادران شاغل دارای سه فرزند و بیشتر می‌توانند با داشتن هر میزان سابقه کار، علاوه بر میزان سنوات خود به ازای هر فرزند با یک سال افزایش سنوات بازنشسته شوند.

چرا می‌گوییم مادر حداقل دانشجو باشد؟ درست است که دانشجو بودن از نظر مالی برای مادر امتیازی به همراه ندارد اما مادر حداقل می‌تواند درسش را بیشتر و با آرامش بیشتری ادامه دهد و از تسهیلات خوابگاه و ... بهره‌مند شود.
مصوبه جدید چه می‌گوید؟

برای اینکه بدانید چرا به بسته پیشنهادی بالا رسیدیم ابتدا برخی بندهای مصوبه جدید را به تفکیک بازگو می‌کنیم و سپس چرتکه را بر می‌داریم و به حساب و کتاب می‌پردازیم.


مشوق‌های دهک‌های پایین

اختصاص سبد تغذیه رایگان ماهانه به صورت بن کالا شامل؛ پروتئین، لبنیات، برنج و حبوبات به میزان یک تا دو میلیون ریال به مادران باردار و دارای فرزند زیر دو سال حداقل برای سه دهک درآمدی پایین و نیازمندان براساس ارزش ریالی سال ۱۳۹۰ به عنوان سال پایه.

اختصاص بسته بهداشتی ـ درمانی رایگان شامل؛ مکمل‌های غذایی، دارو، آزمایش‌های دوره‌ای و موردی و معاینه‌های ماهانه مادران باردار و دارای فرزند زیر دو سال برای حداقل سه دهک درآمدی پایین و نیازمندان.

خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر براساس نتایج آمایش جمعیتی و در دهک‌های پایین درآمدی جامعه می‌توانند حسب مورد از یکی از دو امتیاز زیر بهره‌مند شوند:

الف) دریافت وام خرید مسکن به میزان دو برابر سقف وام‌های اعطایی بانک مسکن با باز پرداخت ۳۰ ساله و حداقل سود بانکی بخش مسکن.

ب) دریافت یک قطعه زمین مسکونی به مساحت ۲۰۰ـ۱۵۰ مترمربع در شهرستان محل سکونت به شرط ساخت و حداقل ۱۵ سال سکونت در آن به استثناي کلان‌شهرهای کشور.


مشوق‌های مادران کارمند

افزایش مدت مرخصی استعلاجی زایمان به ۹ ماه و مرخصی بدون حقوق به ۲۱ ماه و جمعا به مدت ۳۰ ماه به ازای هر فرزند و در مجموع ۱۰ سال به صورت شناور با حفظ شغل برای همه شاغلان بخش دولتی و غیردولتی.

اختصاص مرخصی استحقاقی دو هفته‌ای تولد فرزند به پدر.

فراهم آوردن امکان حضور منعطف و کاهش ساعات کار موظف، ایجاد امتیازات خاص و تسهیلات لازم در طرح دورکاری و نیمه حضوری و سایر شیوه‌های مناسب اشتغال برای زنان باردار و مادران دارای فرزند زیر پنج سال.

حق عائله‌مندی در کلیه قوانین ‌و مقررات استخدامی ‌به دو برابر افزایش می‌یابد.

پرداخت پاداش اولاد به صورت ماهانه و به صورت پلکانی در کلیه قوانین و مقررات استخدامی ‌کشور.

مادران شاغل دارای سه فرزند و بیشتر می‌توانند با داشتن هر میزان سابقه کار، علاوه بر میزان سنوات خود به ازای هر فرزند با یک سال افزایش سنوات بازنشسته شوند.

مادران شاغل می‌توانند با هر میزان سابقه کار با همان میزان سنوات بازنشسته شوند.


مشوق‌های مادران دانشجو

افزایش سنوات تحصیلی دانشجویان مادر به ازای هر فرزند تا چهار نیم‌سال و کاهش سقف واحدهای درسی در هر نیم‌سال تا سقف هشت واحد.

دانشجویان مادر دارای فرزند زیر سه سال می‌توانند تا ۵۰ درصد واحدهای درسی نظری دوره تحصیلی خود را به صورت نیمه حضوری یا مجازی بگذرانند.

مراکز آموزش عالی موظفند در توزیع و تخصیص وام دانشجویی، وام ودیعه مسکن و همچنین تخصیص خوابگاه‌های دانشجویی، دانشجویان متاهل دارای فرزند را در اولویت قرار دهند.


مشوق‌های کلی

اجرای کامل طرح آتیه فرزندان با مبنا قرارگرفتن ارزش ریالی سال ۱۳۸۹ به‌عنوان سال پایه.

پرداخت وام قرض‌الحسنه «فرزند» به مبلغ یکصد میلیون ریال به خانواده‌ها برای فرزندان سوم تا پنجم با بازپرداخت ۱۰ ساله و بدون الزام به سپرده‌گذاری توسط بانک‌های عامل بر مبنای نرخ پایه سال ۱۳۹۱.

پرداخت هدیه تولد فرزند به مادر به صورت سکه بهار آزادی به شرح جدول زیر:

كسب‌ و كار پررونق بچه‌دار شدن!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیوا

      اگه 4 قلو باشه چی؟؟؟؟
      :)))))

    • سارا

      خیلی دلشون خوشه ها.نمیدونم اینا تو.کدوم دنیا زندگی میکنن.این مشوق های مادی نون و آب و لباس بعدا رو تامین نمیکنه.4تا بچه چه خبره ؟یکیش هم تو این دوره و زمونه و با این همه گرونی زیاده

    • بدون نام

      حداقل 5 فرزند؟خیلی خوش میگذره به ما 5نفر دیگه رو هم تو خوشیامون سهیم کنیم.

    • بدون نام

      حالا که به 30 تا 39 سال هیچی نمیرسه پس من ازدواج نمیکنم

    • بدون نام

      این جوایزو رو میزان رو اون یه میلیونی که قرار بود برای هر بچه بدن؛ یا اینکه جدا حساب می کنن؟!!!!

    • matin

      چه خبره 5 تا کسی این همه بچه بیاره باید فکر بعد بکنه ارزش نداره

    • سالومه

      وقتي نمي تونم حتي اكسيژن كه مهمترين نياز هر موجود زنده است را به بچه آينده ام بدهم با چه رويي او وا به اين دنيا بياورم:(
      حتي اگر بر فرض محال با اين كمك هاي نا چيز مي شد بچه بزرگ كرد!

    • بدون نام

      والا با این همه مشکلات اینا دیگه کی هستن..............................................

    • سمانه

      یعنی من موندم اینایی که این بذل و بخشش ها رو دارن میکنن تو این کشور زندگی نمی کنن؟ آخه ازدیاد جمعیت به چه قیمتی ؟؟؟؟ فقط جمعیت زیاد شه دیگه آموزش و آسایش و امنیت و ..... مهم نیست . واقعا که .متاسفم مجله خواهشا سانسور نکن .

    • بدون نام

      بجای این همه مشوق برن مشکلات ازدواج جوان ها را حل کنن . شاید رشد جمعیتی داشته باشیم .با شرایط کنونی هیچ خانواده ای تمایلی به افزایش بچه هاش نداره تازه همه میگن یکیش هم زیاده

    • بابک

      پیش از این هم وعده های زیادی داده بودند بنابراین سفارش می کنم به کلیه دوستان که بشنویید ولی باور نکنید!!!! خلاصه از ما گفتن بود یک وقتی جوگیر نشید و ....

    • hossein

      حالا اینا که گفتید را بریم از کی و کجا بگیریم

    • بدون نام

      آخه ما تو زن گرفتنش مونديم چه برسه به بچه!بازم ملت رو سر كار گذاشتيد!

    • بدون نام

      لطفاً طرح های خییییییییییییییییلی کارشناسی شده ای که میدید رو زودتر ابلاغ کنید تا اجرا بشن.
      سرجانشستن و حرف زدن آسونه...

    • محمد جواد

      ازدواج ، بچه .........................................
      یاد مرا تو را فراموش..................................

    • بدون نام

      بد بد بد ببد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج