۳۴۳۴۲۱
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

تهدید به قتل در تلگرام

فردی که با انتشار تصاویر خصوصی دختری در شبکه اجتماعی تلگرام و تهدید به قتل او در صدد انتقام از وی و خانواده اش بود، با تلاش کارآگاهان پلیس فتای مازندران، شناسایی و دستگیر شد.

روزنامه آرمان: فردی که با انتشار تصاویر خصوصی دختری در شبکه اجتماعی تلگرام و تهدید به قتل او در صدد انتقام از وی و خانواده اش بود، با تلاش کارآگاهان پلیس فتای مازندران، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حسن محمدنژاد رئیس پلیس فتای مازندران در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه فردی به ماموران پلیس فتا و طرح شکایت مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام پس از ارتباط و اغفال دخترش به عکس های شخصی‌اش دسترسی پیدا کرد و او را تهدید به انتشار تصاویر کرده، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس فتای استان قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای مازندران،گفت: کارآگاهان پلیس فتا با بررسی های فنی و اطلاعاتی متهم به تهدید و اخاذی را که ساکن یکی از شهرستان های استان است، شناسایی کردند.سرهنگ محمدنژاد افزود: ماموران پلیس فتا پس از شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه این فرد را در منزل مسکونی‌اش دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در تحقیقات اولیه ضمن اقرار به بزه انتسابی اعلام داشت؛ من از قبل با شاکی ارتباط تلفنی داشتم و مدتی پیش با خانواده ام به خواستگاری او رفتم و از پدرش جواب رد شنیدم، لذا از این کار او بسیار ناراحت شده و با علم به این که وی در شبکه اجتماعی تلگرام فعالیت دارد با او با هویت جعلی ارتباط برقرار کردم و او را تهدید به قتل و انتشار تصاویر خصوصی اش در فضای مجازی برای رسیدن به اهدافم کردم.

سرهنگ محمدنژاد در پایان هشدار داد: در صورت عضویت در شبکه های اجتماعی از برقراری ارتباط با افراد غریبه اجتناب کنید و به فرزندان خود بیاموزید به درخواست کاربرانی که نمی‌شناسند، پاسخ ندهند و تحت هیچ عنوان اطلاعات شخصی و مالی خود را برای دیگران ارسال نکنند.

رئیس پلیس فتا تاکید کرد: از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و در صورتی که شخصی برای آنها مزاحمت ایجاد می کند، از ادامه ارتباط و پاسخگویی اجتناب ورزیده و مراتب را به پلیس فتا گزارش کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قدمخیر

      کرم ازخودِدرخته آخه عکسای توپیش اون چیکارمیکرده ،والا

    • الهه

      بارک الاه وقتی عکس و فیلم داده باید منتظر همچین کاری از اون پسره هم باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج