۳۴۳۵۳۲
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

قیمت خودرو ۲۰درصد کاهش یابد

عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: با توجه به لغو تحریم‌ها و واردات مستقیم خودرو به کشور، قیمت خودروهای وارداتی باید حداقل ۲۰ درصد کاهش یابد.

خبرگزاری ایسنا: عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: با توجه به لغو تحریم‌ها و واردات مستقیم خودرو به کشور، قیمت خودروهای وارداتی باید حداقل ۲۰ درصد کاهش یابد.

ابوالفضل خلخالی اظهار کرد:‌ در سال‌های گذشته به دلیل تحریم، بیشتر واردات خودرو به ایران از طریق شرکتهای واسطه در امارات صورت می‌گرفت.

وی با بیان اینکه این موضوع افزایش قیمت تمام شده و هزینه‌های واردات خودرو را به دنبال داشت، خاطرنشان کرد: طبیعتا شرکتهای واردکننده خودرو نیز این افزایش هزینه‌ها را بر قیمت فروش خود اعمال می‌کردند.

این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: با این حال با اجرایی شدن برجام و لغو تحریم‌ها واردات مستقیم خودرو از کشورهای تولیدکننده آغاز شده و نقش کشورهایی چون امارات در واردات به ایران کمتر و کمتر می‌شود.

وی افزود: بنابراین هزینه‌های واردات خودرو به کشور در حد قابل توجهی کاهش یافته و شرکت‌های واردکننده خودرو باید به سرعت قیمت این محصولات را حداقل ۲۰ درصد کاهش دهند.

خلخالی با بیان اینکه متاسفانه نظارت‌ها بر عملکرد شرکتهای واردکننده خودرو کمرنگ است، تصریح کرد:‌ قیمت خودروهای وارداتی به طور غیر عادی در ایران بالا است و شرکتهای واردکننده سودهای هنگفت و بالایی می‌برند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مش تراب

      چیزی که گرون شد دیگه ارزون نمیشه ،این قانون ثروته

    • دخترک

      چند وقته تحریم ها برداشته شده اما هیچ کدون از کالاهای وارداتی ارزون نشدن ... بابا بسه دیگه این همه به بهانه تحریم پول رفت تو جیب دلالا و ادمهای دیگه
      .تحریم واسه ما ملت عادی بد بود واسه یه سری نه نونشون تو روغن بود
      به خدا خسته شدم :(

    • بدون نام

      بهترین راه اینه که ملت نخرن . ماشین خارجی نون شب نیست که نخوری گشنه بمونی. سواری بدی خوب سوار میشن دیگه . هیچ کس به فکر ملت نیست . مردم خودشون باید از حقشون دفاع کنن . نخرین مجبورن قیمتها رو بیارن پایین

    • علیرضا عزیزی

      بخدا راهی نمونده واسمون، تنها راه رفتن بود اونم
      باور کنید اگر خودکشی گناه نبود بدون شک جمعیت کشور یه ۲۰ درصد کمتر میشد

    • بهار

      روزگار خراب شده صدای مردم در نمیاد هر چه گران میشه مردم میخرند به آدمی دکتر سوزنی زد چنان فریاد کشید که دکتر ترسید وسوزن دوم را نزد گفت یه دونه قرص مینویسم وقتی این سوزن را دولتمردان به مردم میزنند صداشون در نمیاد بس آن قدر سوزن میزنند تا مردم بیچاره شن سوزنی که به مردم نفعی ندارد این است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج