۳۴۳۵۴۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

یک بازی ایرانی جدید در راه بازار

در جریان برگزاری نشست خبری استودیوی بازی‌سازی فن‌افزار پیرامون رویداد LevelUp، امیر حسین فصیحی مدیر استودیوی بازی‌سازی فن‌فزار در لابه‌لای صحبت‌هایش به تاریخ عرضه‌ی بازی «فرزندان مورتا» (Children of Morta) اشاره کرد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: امروز در جریان برگزاری نشست خبری استودیوی بازی‌سازی فن‌افزار پیرامون رویداد LevelUp، امیر حسین فصیحی مدیر استودیوی بازی‌سازی فن‌فزار در لابه‌لای صحبت‌هایش به تاریخ عرضه‌ی بازی «فرزندان مورتا» (Children of Morta) اشاره کرد.

یک بازی ایرانی جدید در راه بازار

فصیحی پس از صحبت درباره‌ی موفقیت بین المللی بازی Shadow Blade و عرضه‌ی آن روی کنسول پلی‌استیشن ۴ به این موضوع اشاره کرد که بازی فرزندان مورتا از هم اکنون مورد توجه گیمرهای خارجی قرار گرفته و موفقیت این بازی روی Kickstarter هم به همین موضوع اشاره می‌کند. او در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت که این عنوان در اواخر شهریور ماه (سپتامبر ۲۰۱۶) برای کامپیوترهای شخصی و شبکه‌ی استیم عرضه خواهد شد.

گیمرها در بازی فرزندان مورتا در نقش اعضای خانواده‌ای قرار می‌گیرند که برای نجات سرزمین‌شان با موجودی شیطانی مبارزه می‌کنند. خانواده‌ی «برگسون» (Bergsons) در کوهستانی به نام «مورتا» (Morta) زندگی می‌کنند و به عنوان نگهبان‌های این سرزمین شناخته می‌شوند؛ اما یکسری اتفاقات عجب رخ می‌دهد و سرزمین زیبای مورتا روبه نابود می‌رود و تمام موجودات زنده به هیولاهای مختلف تبدیل می‌شوند. اینجاست که خانواده‌ی برگسون سعی می‌کنند تا از سرزمین خودشان در برابر نیروی شیطانی که باعث از بین رفتن همه چیز شده، محافظت کنند. در این بازی در نقش تمام اعضای خانواده قرار خواهید گرفت که هر کدام آن‌ها ویژگی‌های خاص خودشان را دارند.

بازی به سبک «بزن و بکش» (Hack and Slash) ساخته شده و از المان‌‌های نقش ‌آفرینی بهره می‌برد؛ اما موضوعی که باعث شده که این عنوان زیبا و جالب توجه باشد، فضای هنری آن است. عنوان فرزندان مورتا به سبک Pixel Art و بازی‌های کلاسیک دو بعدی ساخته شده است. با توجه به عکس‌ها و تریلرهایی هم که از این بازی منتشر شده، فضای فانتزی بازی بسیار خوب از کار درآمده. استفاده از موسیقی ارکسترال هم حس حماسی خاصی به این عنوان بخشیده و هیجان بازی را چند برابر کرده است.

در حال حاضر این بازی برای کامپیوترهای ویندوز، مک و لینوکس در حال ساخت است؛ اما احتمال عرضه‌ی آن برای کنسول‌های بازی مانند پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و Wii U هم بسیار زیاد است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج