جاباما
۳۴۳۵۴۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نکسوس‌های ۲۰۱۶، قدرتمندترین گوشی‌ها

چند وقت پیش در فضای مجازی گزارشی منتشر شد از این‌که HTC برای ساخت دو دستگاه گوشی هوشمند از گوگل سفارش گرفته است و این گوشی‌ها با اسم‌های رمز Marlin و Salfish شناخته می‌شوند که احتمالا شباهت زیادی به HTC ۱۰ خواهند داشت.

مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: HTC مشغول کار روی دو دستگاه گوشی نکسوس جدید است که امسال رونمایی می‌شوند. این دو گوشی هوشمند هردو از تراشه‌هایی استفاده می‌کنند که کمی تا قسمتی ارتقا یافته و به همین وسیله این زمینه را دارند که از رقیبان در سرعت پیشی بگیرند.

نکسوس‌های 2016، قدرتمندترین گوشی‌ها

چند وقت پیش در فضای مجازی گزارشی منتشر شد از این‌که HTC برای ساخت دو دستگاه گوشی هوشمند از گوگل سفارش گرفته است و این گوشی‌ها با اسم‌های رمز Marlin و Salfish شناخته می‌شوند.

اگر شایعات صحت داشته باشند،‌ Marlin و Salfish احتمالا شباهت زیادی به HTC ۱۰ خواهند داشت؛ با این تفاوت که به‌جای اسنپ‌دراگون ۸۲۰، هردو با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ کار می‌کنند. HTC ۱۰ و بسیاری از پرچم‌داران امسال از جمله گلکسی S۷ و ال‌جی G۵ و وان‌پلاس ۳ همگی از اسنپ‌دراگون ۸۲۰ بهره می‌برند.

بر مبنای اطلاعات این خبر، گوشی‌های نکسوس ۲۰۱۶ می‌توانند در میزان سرعت راه رقابت را روی سایر گوشی‌های پرچم‌دار امسال ببندند. البته ناگفته نماند این‌طور که پیش می‌رود احتمالا گلکسی نوت ۷ و ایسوس ZenFone 3 Deluxe هم از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ استفاده می‌کنند.

گوگل می‌خواهد تابستان امسال از نسخه‌ی نهایی اندروید N رونمایی کند. به‌این‌ترتیب به احتمال زیاد سخت‌افزار مناسب با آن را هم (که همین گوشی‌های جدید نکسوس هستند) عرضه خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج