۳۴۳۵۵۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

هشدار آلفارومئو به سری ۵ و E کلاس

آلفارومئو رقیبی برای ب ام و سری ۵ و مرسدس بنز E کلاس را در سال ۲۰۱۸ با موتور V۶ دیزل معرفی خواهد کرد.

وب سایت پدال - امیر دهقان دستگردی: آلفارومئو رقیبی برای ب ام و سری ۵ و مرسدس بنز E کلاس را در سال ۲۰۱۸ با موتور V۶ دیزل معرفی خواهد کرد.

آلفارومئو چندی است با عرضهٔ سدان جولیا به رقابت با ب ام و سری 3، مرسدس بنز C کلاس و آئودی A4 پرداخته است و قصد عرضهٔ اولین SUV خود را نیز در سال آینده دارد. ولی این شرکت ایتالیایی همچنین در حال کار بر روی ساخت رقیبی برای ب ام و سری 5، مرسدس بنز E کلاس و آئودی A6 است.

مدیر فناوری FCA (فیات کرایسلر) «Harald Wester» در این رابطه می‌گوید: «آلفارومئو جریان عرضهٔ محصولات جهانی جدیدی را آغاز کرده و به‌سرعت در حال افزایش طیف محصولات خود است. ما با عرضهٔ سدان ها و SUVهای لوکس توسط آلفارومئو قصد افزایش فروش این برند و مطرح کردن بیش‌ازپیش آن را در سطح جهانی داریم»

هشدار آلفارومئو به سری 5 و E کلاس

این سدان جدید آلفارومئو که احتمالاً «Giorgio» نام دارد، بر اساس همان پلت فرم سدان جولیا ساخته خواهد شد و احتمالاً در اواخر سال 2018 به بازار عرضه می‌شود. با توجه به اشتراکات فراوان بین جولیا و Giorgio، احتمالاً سدان جدید آلفارومئو با همان پیشرانه‌های 2.2 لیتری دیزل و 2 لیتری بنزینی جولیا عرضه خواهد شد. این در حالی است که قدرت موتور بنزینی با تنظیم جدید به بیش از 250 اسب بخار افزایش خواهد یافت. نیروگاه 2.9 لیتری V6 بای توربو متعلق به نسخهٔ اسپرت جولیا QV نیز در زیر کاپوت نسخهٔ اسپرت Giorgio قرار خواهد گرفت؛ اما این سدان لوکس جدید برای اولین بار با یک پیشرانهٔ V6 دیزل که به‌احتمال‌زیاد با مازراتی مشترک است معرفی خواهد شد.

هشدار آلفارومئو به سری 5 و E کلاس

با توجه به گفته‌های رئیس اروپایی آلفارومئو «Fabrizio Curci» در مصاحبه با AutoExpress، سدان جدید آلفا با تکنولوژی هیبریدی نیز عرضه خواهد شد. وی دراین‌باره گفته است: «پلت فرم Giorgio جهت استفاده از هر نوع سیستم هیبریدی و برقی طراحی‌شده و ظرفیت انجام این کار را دارد. این پلت فرم هر نوع سیستم هیبریدی همچون پلاگین هیبرید و یا حتی تمام برقی را پشتیبانی می‌کند. بعلاوه در این سدان جدید از سامانهٔ چهارچرخ محرک و تکنولوژی رانندگی نیمه‌مستقل نیز استفاده خواهد شد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج