۳۴۳۶۳۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بیشترین مراکز خدماتی مورد شکایت مردم

سخنگوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان گفت: با مشارکت مردم و در راستای ایجاد ثبات و آرامش در بازار، سال گذشته بیش از ۲۷۰ هزار مورد گزارش و شکایات مردمی از طریق تماس با ۱۲۴ دریافت شد. ‏

خبرگزاری مهر: غلامرضا کاوه سخنگوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان گفت: در راستای سیاست‌های نظارتی، اقدامات و فعالیت‌های سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استانها در نظارت پیشگیرانه و ایجاد ثبات اقتصادی ‌در جامعه از طریق بازرسی و نظارت بر تمامی واحدهای عمده و خرده فروش و نیز تسریع در رسیدگی به تخلفات، سال گذشته ۲۷۰ هزار و ۲۳۳ فقره شکایت مردمی از طریق ستادهای خبری مستقر در سازمان‌های تابعه در بخش کالا و خدمات دریافت و ‌مورد رسیدگی قرار گرفته است. ‌

سخنگوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به شکایات منعکس شده به سامانه ۱۲۴، افزود: از مجموع شکایات واصل شده در مدت مذکور، ۸۶ درصد در بخش کالا و ۱۴ درصد در بخش ‌خدمات بوده است. ‌طی همین مدت، به ترتیب رستوران‌های غذاخوری با ۲۶ درصد، واحدهای قنادی ۱۳ درصد، لوازم ‌خانگی ۱۲ درصد، تعمیر خودروهای سبک و همچنین پارکینگ شهری با ۱۰ درصد، آرایشگاه زنانه ۶ درصد، تعویض روغنی و پنچرگیری نیز ۶ درصد و ‌آرایشگاه مردانه و مشاورین املاک با ۵ درصد بیشترین سهم شکایات را بر اساس نوع خدمات، به خود اختصاص داده‌اند. ‌

به گفته کاوه، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استانها آماده دریافت اخبار مربوط به کمبود و گرانی کالاو خدمات هستند و ‌شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلف مراتب را برای رسیدگی از طریق تلفن ۱۲۴ اعلام کنند. ‌
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج