۳۴۳۶۸۸
۱۳ نظر
۵۰۰۶
۱۳ نظر
۵۰۰۶
پ

تشکیل اتاق فکر قوی علیه دولت روحانی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از تشکیل یک اتاق فکر قوی علیه دولت با مدیریت یکی از وزرای سابق خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از تشکیل یک اتاق فکر قوی علیه دولت با مدیریت یکی از وزرای سابق خبر داد.

الیاس حضرتی در جمع خبرنگاران گفت: یک اتاق فکر قوی، منسجم و منظم علیه دولت آقای روحانی تشکیل شده که یکی از وزرای سابق آنجا را مدیریت می‌کند و به دنبال این است که تمام مسائلی که در مورد دولت آقای دولت احمدی نژاد گفته می‌شود را مشابه سازی کند وبگوید که این دولت هم دزد است و اختلاس می‌کند و مشکلات اخلاقی و دروغگویی دارد.

وی اضافه کرد: علی رغم وجود چنین مسائلی دولت باید خیلی با جدیت هیأتی تشکیل دهد و حقوق های افشا شده را بررسی کند. این توجیه هم پذیرفته نیست که دولت هم بگوید در گذشته این مسائل وجود داشته زیرا دولت این فرصت را داشته که در سه سال گذشته به این موضوع رسیدگی کند. بنابراین ما عذر دولت را نمی پذیریم و دولت باید برخورد جدی داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به عضویت تعداد زیادی از مدیران در هیأت مدیره های مختلف خاطر نشان کرد: بعضی مدیران در ۱۵ تا ۳۰ هیأت مدیره عضویت دارند لذا دولت به این مسائل داوطلبانه رسیدگی کند تا هر کس فقط یک مسئولیت داشته باشدو به هر حال نیروی با تجربه کمتر داریم و با وجود اینکه از دولت پشتیبانی می‌کنیم متعقدیم دولت باید نسبت به رفع این مشکلات اقدام کند.

وی خواستار اعمال تغییراتی در کابینه دولت شد و گفت:‌ همه جامعه منتظر است وزرایی که انگیزه کافی ندارند، توانایی خوبی ندارند و کارنامه درخشانی از خود نشان نداده اند تغییر کنند و دولت باید از فرصت تغییر استفاده کند.

مدیر مسئول روزنامه اعتماد با اشاره به توقیف جهان نیوز از سوی هیأت نظارت بر مطبوعات و توقیف روزنامه قانون از سوی دادستانی ادامه داد: ما نسبت به این روند اعتراض شدید داریم چرا که اگر به همین روش پیش برود شاهد نابودی تدریجی رسانه ها بر اساس احتیاط بیش از حد و از دست دادن جذابیت آن‌ها خواهیم بود. البته خط قرمزهایی وجود دارد اما این‌ها باید استاندارد، تعریف شده و محدود باشد.

وی با تاکید بر اینکه اصل بر تعطیلی و توقیف نیست بلکه اصل بر تذکر و تنبیه است، یادآور شد: هیأت نظارت بر مطبوعات و دادستانی هر دو اختیار قانونی برای توقیف دارند اما ما از آن‌ها می‌خواهیم از این اختیار خود استفاده نکنند و اگر رسانه‌ای تخلف کرد پرونده را به دادگاه مطبوعات ارجاع دهند تا موضوع با حضور هیأت منصفه و وکیل شاکی و متشاکی رسیدگی شود تا آرامش و امنیت را در فضای رسانه‌ای احساس کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمشون گرم کجاست ماهم شرکت کنیم وایده بدیم

    • بدون نام

      خدا حاضر بر اعمالشان هست چرا دروغ میگوین پشت سر پاکترین دولت خدا ازشون نگذره

    • متین

      طلا که پاک است از مصاحبه چ باک است ما دولت را با صداقت وپاکی میشناسیم اونا دنبال مشغولیاتن باشد که رستگار شوند

    • بدون نام

      اتاق فکری وجود ندارد.منفی بافی حدی دارد.

    • مجتبی

      یه نماینده خواسته توهم توطئه ایجاد کنه ، همین
      یه چیزی بگم از قرآن :
      دولت آقای روحانی با دشمن خدا دست داد
      من نمیگم قرآن میگه

      ببینید :
      ای کسانی که ایمان آورده اید ، دشمن من و دشمن خودتان را دوستان خود مگیرید ، شما با آنها طرح دوستی می افکنید در حالی که آنها به آنچه از حق برای شما آمده کفر ورزیده اند ممتحنه آیه 1

      ای کسانی که ایمان آورده اید ، کسانی را که دین شما را به مسخره و بازی گرفته اند ، چه از آنان که پیش از شما کتاب ( آسمانی ) به آنها داده شده و چه از کفّار ( دیگر ) دوستان و یاوران خود مگیرید ، و از خدا پروا کنید اگر شما مؤمنید مائده 57

      پس کسانی را که در دل هایشان بیماری ( نفاق ) است می بینی که در ( دوستی ) آنها شتاب می ورزند ، می گویند: بیم داریم که حادثه بدی به ما برسد ( دولت اسلامی سقوط کند و آنها بر ما مسلط شوند ) . امید است که خداوند فتحی ( برای مسلمین ) یا کاری از جانب خود ( هلاک کردن کافران به نحوی دیگر ) پیش آورد تا آنها بر آنچه در دل هایشان پنهان می دارند پشیمان گردند مائده 52

      خواهش میکنم به این آیات فکر کنید
      آیات زیادی در این رابطه است


      یا حق

    • جاوید

      اتاق فکر توهم هست .اتفاقا اگه اتاق فکری هم باشه که واقعیتها رو بگه چه اشکالی داره؟ خیلی هم خوبه!دولت خودش قبول کرده و دستور برخورد داده . نشون میده که قبول کردن حقوق های میلیونی در این دولت اشراف گرا وجود داره .

    • محمود

      لعنت به ادم دروغگو و حرام خور

    • بدون نام

      نه اینکه آقای هاشمی و خاتمی اتاق فکر برای انتخابات مجلس ترتیب ندادن!!!

    • بدون نام

      درزمان احمدی نژادهم اتاق فکرهای زیادی ازدوستان شمابرعلیه احمدی نژادبوده.تازه اگه خبرشمادرست باشه چیزی که عوض داره گله نداره.

    • بدون نام

      مجتبی هرکس میتونه قران را به نفع خود تعبیر کند همچنانکه طالبان والقائده از قران برای اهداف شومشون استفاده میکنند باید قران را بایقین قلبی تفسیر کرد

    • نادینلوئی

      روحانی با تدبیرش ، امیدمان را نا امید کرد ، بحث انسداد و پرکردن چاههای کشاورزی با عمق 9 متر که جزء آبهای سطحی محسوب می شوند و در احیاء دریاچه ارومیه تاثیر ندارند ، حاصلی بجز بد نام کردن این دولت و نظام نزد روستائیان و کشاورزان ندارد در ثانی وقتی چاه 50 ساله کشاورز را پر میکنید یک گزینه جایگزین برایش پیدا کنید وگر نه پر نمودن که راه حل نشد و ...

    • محمد

      سلام اتاق فکر وجود دارد ولی در استان آقای حضرتی و استاندار ونماینده یکی از شهرستانهای استان گیلان که در شهرستان لنگرود در جاده چمخاله دعوت از همفکرهای خودشان که متاسفانه افرادی از سازمان منافقین قبلی هم حضور داشتند برای تبلیغ به نفع دولت روحانی بر گزار گردید که متاسفانه نماینده و فرماندار و استاندا در این کمپین شرکت داشتند و جمع کننده این افراد نماینده یکی از شهرستانهای گیلان بوده و جای تاسف دارد که آقای حضرتی برعکس قضیه داوری میکنند

    • بدون نام

      این دیگه چیه که اتاق فکر بخواد.همه جا را به نابودی کشیده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج