۳۴۳۷۶۹
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

پلیس مسافربرهای شخصی را جریمه می‌کند

فرمانده یگان عملیات و کنترل طرح‌های ویژه ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ از جریمه ۴۰ هزارتومانی مسافربرهای شخصی در پایتخت خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده یگان عملیات و کنترل طرح‌های ویژه ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ از جریمه ۴۰ هزارتومانی مسافربرهای شخصی در پایتخت خبر داد.

سرهنگ سعید سپهری در این‌باره گفت: طبق مقررات، مسافربری با وسیله نقلیه شخصی ممنوع است و رانندگان دارای خودروی شخصی اجازه جابجایی مسافر در سطح شهر را ندارند و قانون نیز برای این افراد جریمه‌ای ۴۰ هزار تومانی را در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه شرایط فعالیت در آژانس‌ها متفاوت است، گفت: آن دسته از خودروهای شخصی که قصد فعالیت به عنوان مسافربر را دارند می‌بایست به شرکت تاکسیرانی مراجعه کرده و در خواست دریافت تاکسی یا تبدیل خودروی خود به تاکسی را کنند که در این زمینه شرکت‌های بخش خصوصی هم فعالند.

سپهری افزود: رانندگانی که متقاضی تبدیل خودروی خود به تاکسی هستند یا قصد دریافت تاکسی را دارند باید از سوی تاکسیرانی تایید شوند و سپس باقی مراحل برایشان طی شود.

فرمانده یگان عملیات و کنترل طرح‌های ویژه ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه مسافربری با خودروی شخصی ممنوع است، اظهارکرد:‌ این ممنوعیت برای تمامی خودروهای شخصی است.

سپهری همچنین با اشاره به اجرای طرح ویژه برخورد با مسافربر خودروهای پلاک شهرستان در تهران به ایسنا گفت:‌ این طرح به شکل ویژه در تهران به مرحله اجرا درآمده و خودروهای دارای پلاک شهرهای دیگر که اقدام به مسافربری در تهران کنند برای بار اول ۴۰۰ هزار ریال جریمه شده و در صورت تکرار تخلف علاوه بر جریمه، خودرویشان نیز حدااکثر به مدت سه روز توقیف خواهد شد.

به گفته وی، خودروهایی که پلاکشان به غیر از ایران ۱۱، ایران ۲۲، ایران ۳۳، ایران ۴۴، ایران ۵۵، ایران ۶۶، ایران ۷۷، ایران ۸۸ و ایران ۹۹ باشد جزو خودروهای پلاک شهرهای دیگر محسوب شده و در اجرای این طرح با آنان برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: اگر چنانچه فردی محل سکونتش در تهران واقع شده اما پلاکش متعلق به شهری دیگر است، باید با مراجعه به مراکز تعویض پلاک نسبت به تعویض پلاک خود اقدام کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به بیکاران جامعه اضافه میکنند. یک بدبخت داره ازاین راه نون درمیاره را هم بیکار کنند

    • ترسو

      اين مبلغ جريمه خيلي كمه ! و باز دارنده نيست ، هيچ جاي دنيا ، مسافر كش يا مسافر كُش ! شخصي نداره !
      كلي از ناهنجاريهاي اجتماعي از اين معضل سرچشمه ميگيرد .
      درسته كه يك عده اي بيكار ميشن ولي اين شغل كاذب و خطرناك بايد خيلي زودتر بر چيده ميشد ، بهتره كه اين افراد تو آژانسها كار كنند و يا سازمان تاكسيراني با تسهيلاتي مناسب ، اين قشر رو به خدمت بگيره و اون افرادي هم كه از پوشش مسافر كِش دست به هر خلافي ميزنن تكليف خودشونو بدونن .

    • بی نام

      چرا نون افراد فقیر رو می برید خدا نونتون و ببره

    • بدون نام

      اخه برن کدوم کارخانه یا اداره کار کنن چرا انقدر مردم و اذیت میکنید بریم دزدزی کنیم رازی میشین

    • محسن

      من تنها راه درامدم کارباتاکسی است که الانپانزده ساله کارمه الان شش ماهه نمیتونم اقساطم را پرداخت کنم خداشاهده اگر ماشینم خراب بشه باید یاقرض کنم یابرم کارگری تاهزینه تعمیرماشینم دربیاد باید جلومسافربرشخصی گرفته بشه تا توخطوط ویژه هم میان کارمیکنن بالاخره ی جور ساماندهی بشن تا اونهایی که واقعا بیکارن مشغول باشن نه اونیکه شغل دوم وسومش مسافرکشی هست

    • طاهر

      بین همین شخصی ها تا دلتون بخوادهستن کسانیکه ازاین خلا بی قانونی دارن سوءاستفاده میکنن وبلای جان زن وبچه مردم هستن

    • بدون نام

      ای کاش تو شهرستانها هم اجرا بشه در ضمن نون بریدن نیست اگه مسافر کشی میکنه تاکسی بگیره شخصی درسال یک بار معاینه و۰۰۰ میگیره اما تاکسی دار یا همون راننده تاکسی که میگین ۲بار در سال میگیره تازه خیلی از همین ها لیسانس دارن اما جبر زمونه باعث شده تواین کار هستن وقانونی کار میکنن آخه مگه خارج از کشور میشه شخصی مسافر کشی بکنه?پس بهتره کمی خودمونو جای رانندگان تاکسی بزاریم وبه کار هم احترام یعنی ۰۰۰۰

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج