۳۴۳۷۹۶
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

آغاز به کار شرکت مشترک ایران خودرو و پژو

با معرفی اعضای هیات مدیره و نهائی شدن ۱۷قرارداد فرعی در پروتکل همکاری های دو خودروساز، شرکت مشترک ایران خودرو- پژو «ایکاپ IKAP» با حضور وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

خبرگزاری ایسنا: با معرفی اعضای هیات مدیره و نهائی شدن ۱۷قرارداد فرعی در پروتکل همکاری های دو خودروساز، شرکت مشترک ایران خودرو- پژو «ایکاپ IKAP» با حضور وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

با برگزاری مجمع موسسین شرکت مشترک ایران خودرو و پژو - ایکاپ- صورت جلسه تشکیل این شرکت امروز به امضای مهندس هاشم یکه زارع، ‌ مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و ژان کریستف کمار، ‌قائم مقام مدیرعامل پژو سیتروئن رسید تا این شرکت کار خود را به صورت رسمی آغاز کند.

با امضای این صورت جلسه، ۱۷ قرارداد فرعی موجود در پروتکل همکاری های این دو شرکت، نهایی شده و مراحل ثبت این شرکت از فردا آغاز خواهد شد. گفتنی است مراد مجلسی پیشتر از سوی ایران خودرو به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شده است.

اقدامات نهایی جهت آغاز به کار رسمی شرک مشترک ایران خودرو و پژو - ایکاپ- طی هفته های اخیر به اتمام رسیده و یک هیات بلند پایه از مدیران گروه پژو سیتروئن برای امضای قرارداد نهائی به ایران سفر کرده اند.

لازم به ذکر است کلیات دور جدید همکاری های گروه صنعتی ایران خودرو و پژو بهمن ماه گذشته در سفر رئیس جمهوری به فرانسه به امضای مدیران دو شرکت رسیده بود و در این مدت اقدامات لازم برای اجرائی شدن این توافق انجام شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بايد قيمت خودروها به نصف كاهش يافته و امنيت سرنشينان بيشتر شود.

    • دلواپس

      عجب توقعی داری .. هههه

    • علی

      سایپا و ایران خودرو همگی چشمشون را به روی همه چیز بسته اند وکارشون شدن مونتاژ ماشینهای آشغال و رده پایین با قیمت گزاف و چندین برابر قیمت از جیب مردم بدبخت که حقوقشان به راحتی پایمال میشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج