۳۴۳۹۶۹
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

چرا پدر ها با کولر مشکل دارند؟

یک متخصص داخلی عنوان کرد: با گذراندن دوران میانسالی، به تدریج چربی زیرپوست مردان کم شده و همین امر موجب نازک شدن پوست آنها شده و موجب می‌شود مردان سرما را بیشتر احساس کنند.

ایسنا: یک متخصص داخلی عنوان کرد: با گذراندن دوران میانسالی، به تدریج چربی زیرپوست مردان کم شده و همین امر موجب نازک شدن پوست آنها شده و موجب می‌شود مردان سرما را بیشتر احساس کنند.

جعفر نوابی در خصوص علت مخالفت بیشتر مردان مسن با "کولر"، گفت: باید در این زمینه به پدران و مردان مسن حق داد و علت این امر هم تغییرات فیزیولوژیکی در بدن آنهاست.

نوابی تصریح کرد: با گذراندن دوران میانسالی و افزایش سن مردان، چربی زیر پوست آنها به تدریج کم شده و همین امر موجب نازک شدن پوست آنها شده و سبب می‌شود پوست آنها سرما را بیشتر احساس کند.

این متخصص داخلی افزود: برای کاهش احساس سرما نیاز به چربی زیرپوستی است که با افزایش سن و کاهش چربی زیرپوست، پوست مردان نازک شده و سرما را بیشتر احساس می‌کنند.

نوابی خاطرنشان کرد: این روند در زنان معکوس است و با افزایش سن، چربی زیر پوست زنان افزایش می‌یابد که همین امر موجب گرمایی شدن آنها در سنین بالا می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این با از بین رفتن هورمون استروژن، زنان دچار احساس گر گرفتگی می‌شوند که این احساس عمدتا تا سنین بالاتر باقی می‌ماند.

این متخصص داخلی در پایان از همه افراد خواست تا با توجه به این مسئله بیش از پیش هوای پدران را داشته و سعی کنند در زمینه استفاده از کولر شرایط فیزیولوژیکی بدن آنها را در نظر بگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الهی بمیرم واسه بابام هی خاموش میکنه ما هی روشن

    • بدون نام

      با حال بود....

    • سیروس

      سلام: اینها یک مشت توهم است که در مورد حساسیت پدران به کولر میگویند . هدف پدر بعنوان مسئول دخل و خرج خانواده فقط برای برقراری توازن در خرج و دخل است و لا غیر. اگر فرزندان تقبل کنند که هزینه برق و آبو گاز را از دریافتی خود پرداخت نمایند پدران نه تنها حساسیت نخواهند داشت بلکه در تمام شبانه روز حتی در برف هم احساس گرما خواهند کرد و چون در خانواده بجز پدر کسی مسئول پداخت هزینه برق و ..... نمی باشد دیگران نه تنها بی توجه بوده بلکه سهل انگاری هم مینمایند و اینجاست که پدر چاره ای ندارد که خود اقدام نماید لامپ های اضافی را خاماش کند شب موقع خواب تما واسائل صوتی و تصویری را خاموش نماید و غیره ....مسئله همین است و بس بیخود پیچیده اش نکنید.یک پدر 60 ساله بازنشسته

    • بدون نام

      مشکل کولر هیچ وقت تو خانواده ها حل نخواهد شد...

    • بهروز

      اگه مشکل ما با امریکا حل شد مشکل کولر هم حل میشه.چشم پدر دارم خاموش میکنم اخ

    • محمد

      بابای من ک اینطوری نیست . البته چون ما برق داریم خودش روشن میکنه کولرو . به نظرم پدران عزیز بیشتر تو فکر پول برقش هستن تا سرماش

    • بدون نام

      انشاالله با کولر یابی کولر سایه پدرامون رو سرمون باشه وسط بیابونم میخوابیم

    • بدون نام

      نوشتن مطالب عامیانه باعث سرافکندگی است. از کجا فهمیدی همه باباها با کولر مشکل دارن؟حتما از وبلاگها یا کانالهای تلگرام. ابدا این حرف درست نیست

    • بدون نام

      الکی میگه

    • نجلا

      الهی همه پدراسلامت باشنو کولرها خاموش آمین

    • بال

      با‌حال‌بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج