۳۴۳۹۷۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تصاویر جاسوسی از آئودی RS۴ جدید

پس‌ازاینکه چندی پیش نسل پنجم A۴ معرفی شد، آئودی در حال آماده‌سازی نسخهٔ RS۴ این نسل بوده و تصاویر جاسوسی زیادی از آن منتشرشده است.

وب سایت پدال: RS۴ قدرتمندترین عضو و همین‌طور پرچم‌دار خانوادهٔ A۴ آئودی است. این سری اولین بار در سال ۱۹۹۹ معرفی شد و در نسل دوم که در سال ۲۰۰۶ به بازار آمد در دو نوع سدان و استیشن عرضه شد؛ اما در نسل بعدی که در سال ۲۰۱۲ معرفی شد آئودی RS۴ را فقط به‌صورت استیشن ارائه کرد و نسخهٔ سدان آن را تولید نکرد. حال پس‌ازاینکه چندی پیش نسل پنجم A۴ معرفی شد، آئودی در حال آماده‌سازی نسخهٔ RS۴ این نسل بوده و تصاویر جاسوسی زیادی از آن منتشرشده است.

تصاویر جاسوسی از آئودی RS4 جدید

آئودی قصد دارد نسل جدید RS4 را به‌طور کامل متمایز از S4 طراحی کند و نمی‌خواهد برخلاف گذشته گرگی در لباس میش باشد. RS4 جدید همان ظاهری را خواهد داشت که از یک استیشن حدود 500 اسب بخاری انتظار داریم. در رابطه با پیشرانه و قدرت نیز مدیر فنی سابق آئودی «Ulrich Hackenberg» در سال 2015 اعلام کرد که RS4 جدید ازلحاظ قدرت تطابقی با مرسدس بنز C63 AMG S که با پیشرانهٔ V8 قدرتی معادل 510 اسب بخار دارد نخواهد داشت.

تصاویر جاسوسی از آئودی RS4 جدید

تصاویر جاسوسی از آئودی RS4 جدید

بااین‌حال طبق سیاست کوچک‌سازی موتورهای آئودی، در نسل جدید RS۴ خبری از پیشرانهٔ ۴.۲ لیتری V۸ تنفس طبیعی نسل قبلی که ۴۵۰ اسب بخار قدرت داشت نخواهد بود و جای آن را یک پیشرانهٔ کوچک‌تر توربوشارژ خواهد گرفت. به‌احتمال‌زیاد این موتور همان موتور ۳ لیتری V۶ متعلق به S۴ خواهد بود که احتمالاً به یک توربوشارژر اضافه و یا شاید یک توربوشارژر برقی همانند مدل SQ۷ مجهز خواهد بود. این نیروگاه قدرتی در حدود ۴۸۰ اسب بخار خواهد داشت که کاملاً در مقابل مرسدس بنز C۶۳ AMG با ۴۷۰ اسب بخار و ب ام و M۳ با ۴۲۵ اسب بخار قدرت قرار می‌گیرد.

تصاویر جاسوسی از آئودی RS4 جدید

خبر خوب برای کسانی که علاقه‌ای به استیشن‌ها نداشته و خودروهای سدان را دوست دارند اینکه آئودی قصد دارد در نسل جدید RS4 نسخهٔ سدان آن را مجدداً بازگرداند. انتظار می‌رود RS4 جدید در سال 2017 و پس از مدت کوتاهی از معرفی RS5 رونمایی شود. تصاویر جاسوسی که ملاحظه می‌کنید متعلق به RS4 جدید هستند و رندری که بر اساس آن‌ها طراحی‌شده نزدیک‌ترین تصویر به نسخهٔ نهایی و تولیدی RS4 است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج