۳۴۴۰۰۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تمجید رویا تیموریان از نمایش «بیگانه»

بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون بعد از تماشای نمایش «بیگانه» نوشته آلبرکامو، تلاش گروه اجرایی نمایش برای تبدیل یک رمان به متن نمایشی را کار بسیار دشواری توصیف کرد.

روزنامه بانی فیلم: بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون بعد از تماشای نمایش «بیگانه» نوشته آلبرکامو، تلاش گروه اجرایی نمایش برای تبدیل یک رمان به متن نمایشی را کار بسیار دشواری توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، رویا تیموریان از بازیگران پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون پس از تماشای نمایش «بیگانه» که این روزها به کارگردانی مسعود دلخواه در تالار چهارسو تئاتر شهر به صحنه رفته، گفت: تبدیل رمان به یک متن نمایشی به ویژه آثار آلبرکامو در بطن خود فلسفه غریبی دارد. و فکر می کنم گروه اجرایی نمایش «بیگانه» در دراماتورژی و مونتاژ رمان بیگانه کامو زحمت فراوانی کشیده که جای تقدیر دارد.

تمجید رویا تیموریان از نمایش «بیگانه»

وی ادامه داد: مهم ترین مساله در دراماتورژی و بازخوانی رمان های نویسندگان صاحب نامی چون کامو لطمه نخوردن کاراکترها، عصارها و چکیده رمان است که همین کار دقت زیادی می خواهد که خوشبختانه آقای دلخواه دراماتورژ و کارگردان نمایش به همراه گروه بازیگران با دریافت درست از فلسفه متن بیگانه اتفاقات بسیار خوبی را روی صحنه رقم زدند که که نتایج ثمر بخشی را برای مخاطب به همراه داشته است. به هر حال به گروه اجرایی نمایش یک خسته نباشید ویژه می گویم که نمایش قابل توجهی را در تالار چهار سو روی صحنه برده اند.

نمایش « بیگانه» نوشته آلبرکامو و کارگردانی مسعود دلخواه نیز هر روز ساعت ۲۱ با مدت زمان ۱۰۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۵ هزار تومان در تالار چهارسو به صحنه خواهد رفت. رحیم نوروزی، حسین سحرخیز، سیاوش چراغی پور، علی زرینی، حمیدرضا هدایتی، ناصر عاشوری، محمد رضا ترابی، هومن رستگار، افسون دلخواه، ، سارا نجفی، صادق حیدری، محمد مهدی شاهی، آریا توسلی، حمیدرضا نقره دوست، شفق خانی، علی دولت یاری و شیوا بیرانوند بازیگران این اثر نمایشی هستند.

بـرای کسب آخریـن اطـلاعات و اخبـار تئاتــــر شهــر بــه سایــت ایــن مجموعـــه بـــه آدرس www.teatreshahr.com مراجعه کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج