۳۴۴۰۵۵
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

اثر دیگری از «آگاتا کریستی» در تلویزیون

داستان «شاهد تعقیب» آگاتا کریستی سریال تلویزیونی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: داستان «شاهد تعقیب» آگاتا کریستی سریال تلویزیونی می‌شود.

بی‌بی‌سی اعلام کرد داستان کوتاه «شاهد تعقیب» از آثار «آگاتا کریستی» - نویسنده معروف رمان‌های جنایی - از سوی شبکه «بی‌بی‌سی» مورد اقتباس قرار می‌گیرد.

اثر دیگری از «آگاتا کریستی» در تلویزیون

این شبکه از کریسمس سال گذشته اقتباس موفق «و سپس هیچ کس نبود» کریستی را به روی آنتن برد و توانست بیش از هشت میلیون بیننده را به خود جذب کند.

داستان کوتاه «شاهد تعقیب» در سال ۱۹۲۵ نوشته شده و قرار است در قالب تله‌فیلمی دوقسمتی ساخته شود. داستان این اثر «کریستی» درباره قتل «امیلی فرنچ» زن ثروتمندی است که وارث او اولین متهم پرونده محسوب می‌شود.

«جولیان جارولد» کارگردانی این اثر را بر عهده دارد، اما هنوز بازیگران آن مشخص نشده‌اند. به گفته یکی از تهیه‌کنندگان این پروژه، «شاهد تعقیب» ‌داستان فریب، قتل، پول، وجدان، معصومیت، شکست عشقی، ‌گناه و از همه دردناک‌تر و خطرناک‌تر، عشق است.

«آگاتا کریستی» نویسنده ۶۶ رمان کارآگاهی و ۱۴ مجموعه داستان کوتاه بود که بین سال‌های ۱۹۲۰ تا ۱۹۷۶ به نگارش درآمده‌اند. مجموعه آثار «کریستی» تاکنون بیش از چهار میلیون نسخه در سطح جهان فروش داشته‌ است. همچنین سریال‌ها و تله‌فیلم‌های بسیاری براساس داستان‌های پلیسی جذاب او ساخته شده و به نمایش درآمده‌اند.

او از نویسندگان برجسته‌ ادبیات جنایی انگلیس بود که خلق حدود ۸۰ رمان‌ پلیسی و شخصیت‌های کارآگاهی نام‌آشنایی چون «هرکول پوآرو» و «خانم مارپل» موجب شد تا لقب «ملکه‌ جنایت» را بگیرد. کتاب رکوردهای جهانی گینس نیز «کریستی» را نویسنده‌ پرفروش‌ترین کتاب‌های جنایی در طول دوران و دومین نویسنده‌ پرفروش تاریخ ادبیات جهان دانسته است که آثارش در میان تمامی ژانرها، پرفروش‌ترین بوده‌اند. «آگاتا کریستی» در ۱۲ ژانویه‌ سال ۱۹۶۷ در سن ۸۵ سالگی درگذشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج