۳۴۴۱۳۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ویدئوهای توییتر ۱۴۰ ثانیه ای می شود

چند ماه پس از این‌که زمان ویدئوها در اینستاگرام به ۶۰ ثانیه افزایش یافت توییتر و Vine نیز در پی افزایش بیشتر این زمان هستند.

وب سایت فارنت - علی ارغواندر: با وجود این‌که ویدئو محتوای اصلی بسیاری از شبکه‌های اجتماعی نیست اما علاقه کاربران به ویدئوها باعث شد تا اینستاگرام، توییتر و … نیز ویدئو را به سرویس خود اضافه کنند. حالا چند ماه پس از این‌که زمان ویدئوها در اینستاگرام به ۶۰ ثانیه افزایش یافت توییتر و Vine نیز در پی افزایش بیشتر این زمان هستند.

ویدئوهای توییتر 140 ثانیه ای می شود

اینستاگرام فروردین‌ماه محدودیت زمان ویدئوها را از 15 به 60 ثانیه افزایش داد. از آن‌جا که کاربران علاقه زیادی به تماشای ویدئو دارند زمان یک دقیقه‌ای می‌تواند بسیاری از آن‌ها را از یوتیوب بی‌نیاز کند. توییتر هم برای این‌که از قافله عقب نماند چنین تصمیمی گرفته و طبق گزارش‌ها قصد دارد محدودیت زمان را از 30 ثانیه به 140 ثانیه تغییر دهد. همان‌طور که می‌دانید محدودیت کاراکترهای متنی نیز در حال حاضر در توییتر 140 کاراکتر (به‌جز لینک‌ها) است.

ویدئوهای توییتر 140 ثانیه ای می شود

به جز توییتر Vine نیز که یکی از رقبای اینستاگرام در زمینه ویدئو محسوب می‌شود تصمیم گرفته تا این محدودیت را به ۱۴۰ ثانیه افزایش دهد. گفتنی است توییتر شرکت مادر Vine محسوب می‌شود و در نتیجه هماهنگی میان آن‌ها دور از انتظار نخواهد بود. Vine در حال حاضر سرویسی برای ویدئوهای کوتاه مدت است که محبوبیت خاصی را نیز در میان کاربران دارد اما تغییر محدودیت زمانی می‌تواند به کلی محتوای ویدئوهای این سرویس را متحول کرده و برخی کاربران را خوشحال و البته برخی را ناراضی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج