۳۴۴۱۶۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

الی راث «آرزوی مرگ» را بازسازی می‌کند

بروس ویلیس در نقش قهرمان اصلی

الی راث نویسنده و کارگردان امریکایی بازسازی فیلم دهه هفتادی «آرزوی مرگ» (Death Wish) را با بازی بروس ویلیس در نقش «پل کرسی» شخصیت اصلی داستان، جلوی دوربین می‌برد.

وب‌سایت آی سینما: الی راث نویسنده و کارگردان امریکایی بازسازی فیلم دهه هفتادی «آرزوی مرگ» (Death Wish) را با بازی بروس ویلیس در نقش «پل کرسی» شخصیت اصلی داستان، جلوی دوربین می‌برد.

پیش از این استودیوی پارامونت از آرون کشلز و ناووت پاپوشادو به عنوان کارگردان‌های این پروژه نام برده بود. آخرین فیلم سینمایی راث، تریلر روان‌شناسانه «تق تق» (Knock Knock) بود که با بازی کیانو ریوز در سال ۲۰۱۵ روی پرده رفت.

بروس ویلیس در نقش قهرمان اصلی

به گزارش ددلاین، در پی جدایی کارگردانان قبلی پروژه که به دلیل اختلاف با تهیه‌کنندگان استودیوی پارامونت رخ داده، الی راث به عنوان کارگردان نسخه امروزی «آرزوی مرگ» انتخاب شده است. فیلمساز ۴۴ ساله ساخت فیلم‌های ترسناکی مانند بخش اول و دوم «مسافرخانه» (Hostel)، «شکرگزاری» و «دوزخ سبز» را در کارنامه خود دارد.

فیلم اصلی «آرزوی مرگ» به کارگردانی مایکل وینر به عنوان تولید مشترک استودیوهای «متروگلدوین‌مایر» و «پارامونت» در سال ۱۹۷۴ روی پرده رفت و در پی استقبال گسترده سینماروهای امریکایی به موفقیتی غیرمنتظره در گیشه دست یافت.

وینر این فیلم را با اقتباس از رمان برایان گارفیلد که در سال ۱۹۷۲ منتشر شده بود، جلوی دوربین برد. «آرزوی مرگ» به محض اکران در سینماهای امریکای شمالی به دلیل مضمون خشونت‌آمیز و حمایت از مجازات غیرقانونی تبهکاران و افراد قانون‌شکن با حمله بسیاری از منتقدان روبه‌رو شد. با این حال، استقبال تماشاگران از این فیلم ۳ میلیون دلاری خیره‌کننده بود چرا که اکران «آرزوی مرگ» همزمان با افزایش آمار جرم و جنایت در امریکای دهه ۱۹۷۰ بود و توانست به راحتی با مخاطبان ارتباط برقرار کند. در سال‌های بعد، چهار دنباله دیگر نیز در ادامه فیلم اصلی ساخته شد که آخرین بخش آن با عنوان «حکم اعدام» (Death Sentence) در سال ۲۰۰۷ روی پرده رفت.

چارلز برانسن کسی بود که نقش شخصیت اصلی سری فیلم‌های «آرزوی مرگ» را بازی کرد؛ پل کرسی یک معمار اهل نیویورک است که همسرش توسط پانک‌های خیابانی به قتل می‌رسد و دخترش در جریان حمله‌ای وحشیانه مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد. کرسی درصدد انتقام‌گیری برمی‌آید و تلاش می‌کند خودش شخصا مجازات عاملان این جنایت را برعهده بگیرد. تیم دونفره اسکات الکساندر و لری کراشفسکی (نویسندگان «چشمان بزرگ» ساخته تیم برتن) بازنویسی فیلمنامه جو کارناهان را برعهده داشته‌اند.

بروس ویلیس در نقش قهرمان اصلی

همان‌طور که قبلا هم گفته شد بروس ویلیس بازیگر و تهیه‌کننده امریکایی از سال ۲۰۱۳ تاکنون در انتظار بازی در نسخه امروزی «آرزوی مرگ» به سر می‌برد. او به تازگی دو فیلم «استخراج» ساخته استیون سی. میلر و «شهر را بلرزان» ساخته بری لوینسن را بر پرده سینماها داشته است.

کشلز و پاپوشادو سازندگان فیلم «گرگ‌های بد بزرگ» ک ابتدا به عنوان کارگردانان این پروژه انتخاب شده بودند و بعد از آن که بر سر تغییر فیلمنامه با تهیه‌کنندگان پارامونت اختلاف پیدا کردند انصراف خود را از ادامه کار اعلام کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج