۳۴۴۱۷۱
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

زک افران روبروی هیو جکمن

زک افران در فیلم تازه هیو جکمن، با او همبازی می شود. این درام اجتماعی شرح حال گونه، با نام «بزرگ ترین شومن روی زمین» جلوی دوربین می رود.

جام جم: زک افران در فیلم تازه هیو جکمن، با او همبازی می شود. این درام اجتماعی شرح حال گونه، با نام «بزرگ ترین شومن روی زمین» جلوی دوربین می رود.

هیو جکمن مدت هاست که تلاش دارد این فیلم سینمایی ساخته شود و حضور افران در فیلم، به پیشنهاد او بوده است.

زک افران روبروی هیو جکمن

خط اصلی داستان فیلم، در باره پی تی بارنوم مرد دنیای نمایش است. او با کارهای خود، لقب بزرگ ترین مرد نمایشی یا شومن تاریخ را گرفت.

نقش این مرد افسانه ای دنیای نمایش را در جلوی دوربین هیو جکمن بازی خواهد کرد. به این ترتیب، او تبدیل به کسی می شود که سیرک معروف "بارنوم و بیلی" را بنیان گذاری کرد.

قبل از احداث این سیرک معروف، بارنوم آدمی معمولی بود که با تورهای مختلف سیرک به نقاط مختلف رفته و برنامه هایی معمولی اجرا می کرد.

جکمن از سال ۲۰۰۹ که با داستان زندگی بارنوم آشنا شد، تصمیم گرفت این داستان را به روی پرده سینما بیاورد. او یکی از تهیه کنندگان اصلی فیلم هم هست.

فیلم نامه اقتباسی فیلم را جنی بیکز و لاورنس مارک نوشته اند و هنوز معلوم نیست افران در آن، در نقش کدام کاراکتر ظاهر خواهد شد.

به نوشته هالیوود ریپورتر، مایکل گریسی برای کارگردانی این درام شرح حال گونه انتخاب شده است. هزینه تولید فیلم، حدود ۸۰ میلیون دلار خواهد شد.

سازندگان «بزرگ ترین شومن روی زمین» امیدوارند کلید فیلم برداری آن را تا قبل از پایان فصل پائیز سال جاری میلادی بزنند. شهر نیویورک، لوکیشن اصلی فیلم است.

زک افران تازه از بازی در کمدی خانوادگی «مایک و دیو باید با هم ازدواج کنند» فارغ شده است. این فیلم برای ماه آگست به روی پرده سینماهای جهان می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج