۳۴۴۲۰۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

هشدار هواشناسی به ۷ استان

سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی طی دو روز آینده در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، شمال کردستان، زنجان و ارتفاعات البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران هشدار داد.

ایرنا : سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی طی دو روز آینده در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، شمال کردستان، زنجان و ارتفاعات البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران هشدار داد.

سازمان هواشناسی همچنین برای روز چهارشنبه (امروز) در استانهای آذربایجان شرقی، نیمه جنوبی آذربایجان غربی و شمال زنجان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی و توصیه کرد برای جلوگیری از خسارت احتمالی هموطنان در استانهای یاد شده تمهیدات لازم را بکار گیرند.

همچنین بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته برای استانهای واقع در شمال‌غرب، زاگرس شمالی و دامنه های البرز مرکزی پدیده رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقتی پیش بینی ‌شده است و در مناطق مستعد شمال غرب کشور رخداد تگرگ نیز دور از انتظار نیست.

سازمان هواشناسی در دو روز آینده برای شرق کشور بویژه در منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی کرده است و در این مدت در استانهای سمنان، جنوب تهران، قم، مرکزی و شمال اصفهان شاهد وزش باد شدید موقتی همراه با گرد و خاک خواهیم بود.

بر اساس اطلاعات ایستگاه‌های باران‌سنجی شرکت مدیریت منابع آب ایران، از ابتدای مهرماه ۹۴ تا روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه ۹۵ ، میزان بارش‌های سال آبی ۹۵- ۱۳۹۴ در مقایسه با مدت مشابه در سال آبی گذشته ۲۳ درصد افزایش و نسبت به متوسط درازمدت دو درصد کاهش داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سلیمانی بشرویه

      از این که استانهای غربی وتهران دچار ریز گرد شده ان خوشحال نیستیم اما اقایون بدانند شرق کشور همیشه دچار این مشکل است وکسی حد اقل ذره ای به فکر کاستن از رنج مردم این منطقه نیست اینجا هم ایران است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج