۳۴۴۲۲۲
۲ نظر
۵۱۶۲
۲ نظر
۵۱۶۲
پ

پرطرفدارترین قسمت Game of Thrones

جدیدترین قسمت سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) با عنوان “نبرد فرزندان نامشروع” (Battle of Bastards) از میان ۵۹ قسمت پخش شده، بالاترین امتیاز ممکن یعنی ۱۰/۱۰ را به خود اختصاص داده است.

مجله دیجی کالا - حدیث جانی: جدیدترین قسمت سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) با عنوان "نبرد فرزندان نامشروع" (Battle of Bastards) از میان ۵۹ قسمت پخش شده، بالاترین امتیاز ممکن یعنی ۱۰/۱۰ را به خود اختصاص داده است.

پرطرفدارترین قسمت Game of Thrones

طبق اطلاعاتی که سایت سینمایی IMDB نشان می‌دهد، پیش از این، کاربران و منتقدان سینما در این سایت بالاترین امتیاز (۹/۹ از ۱۰) را به قسمت‌های غم‌انگیز و غافلگیر‌کننده‌ی "باران کاستمیر" (Rains of Castamere) که "ازدواج سرخ" و مرگ کتلین و راب استارک را به همراه داشت و قسمت هشتم فصل پنجم "هاردهوم" (Hardhome) که رویارویی جان اسنو و پادشاه شب را به تصویر کشید، داده بودند؛ اما "نبرد فرزندان نامشروع" همان قسمتی بود که شاید بسیاری از طرفداران در طول سریال انتظار آن را می‌کشیدند. چرا که تقریبا از همان فصل اول طرفداران خاندان وفادار استارک‌ شاهد شکنجه، قتل و خیانت این خاندان پرافتخار توسط دشمنان‌شان بودند. دیگر وقت آن رسیده بود که "خانه" را پس بگیرند.

بنابر سایت IMDB، با بیش از ۷۲٫۰۰۰ رای در حال حاضر، تا کنون پرطرفدارترین قسمت این سریال و با امتیاز ۱۰/۱۰ بوده. البته هنوز سه روز از نمایش این قسمت می‌گذرد و این رقم همیشه در سایت قابلیت تغییر دارد. در طرف دیگر کمترین امتیاز در این سریال به قسمت "رقص اژدهایان" (The Dance of Dragons) داده شده، این قسمت پس از "هاردهوم" و با بازگشت جان اسنو به همراه وحشی‌ها به قلعه‌ی سیاه شروع می‌شد.

پرطرفدارترین قسمت Game of Thrones

نکته‌ی دیگر که موج خرسندی از این سریال را میان طرفداران به راه انداخت، نبرد طولانی بود که علاقه‌مندان در سریال به صورت انگشت‌شمار چنین نبردهایی را تجربه کرده بودند. نبردهای "بلک‌واتر" (Blackwater) و "نگهبانان دیوار" (Watchers on the Wall) به جای خود نبردهایی بزرگ و حیاتی بودند، اما شاید احساسی که "وینترفل" و استارک‌ها به بسیاری طرفداران می‌دهد، با شخصیت‌های محبوب دیگر سریال متفاوت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      صحنه هایی به تمام معنا هنرمندانه

    • بدون نام

      واقعا این قسمت بهترین قسمت سریالی بود که تا حالا دیدم .
      من تا حالا بیش از پنجاه سریال مختلف دیدم و هیچ قسمت از هیچ کدوم به این زیبایی و پر هیجانی نبود.
      فکر کنم برای این قسمت بیشتر از هزینه کلی از فیلمهای پخش شده امسال هزینه شده بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج