جاباما
۳۴۴۴۰۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

«پایان رویاها» در راه جشنواره کودک

فیلم سینمایی «پایان رویاها» به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی طالبی در حال حاضر در مرحله تدوین قرار دارد و بزودی وارد مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی خواهد شد.

روزنامه بانی فیلم: فیلم سینمایی «پایان رویاها» به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی طالبی در حال حاضر در مرحله تدوین قرار دارد و بزودی وارد مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی خواهد شد. حسن حسن دوست تا دو هفته آینده راف کات این فیلم را به پایان می رساند. سازندگان این روزها مشغول مذاکره با چند صداگذار و آهنگساز نیز هستند. ساخته طالبی قرار است برای نمایش در جشنواره کودک و نوجوان امسال که اواخر تابستان برگزار خواهد شد آماده شود. فیلم بعد از پایان این فستیوال نیز به نمایش عمومی درمی آید.

«پایان رویاها» در راه جشنواره کودک

نسرین بابایی، مجید پتکی، امیرحسام رضایی، شیوا فرهادی و آوا درویشی بازیگران اصلی «پایان رویاها» هستند. داستان این فیلم درباره زندگی یک خانواده جنگل نشین است. فرزند کوچک خانواده به خاطر یک بی احتیاطی ناخواسته دچار مشکل بزرگی می شود و پدر و مادر او نیز برای نجات کودک همه تلاششان را به کار می بندند.

فیلمبرداری این فیلم که کانون پرورش فکری تهیه کنندگی آن را برعهده گرفته به طور کامل در شمال کشور و در حوالی منطقه شیرگاه سوادکوه انجام شده است.

«پایان رویاها» در راه جشنواره کودک

سایر عوامل اصلی «پایان رویاها» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: علی محمد قاسمی، صدابردار: حسین بشاش، طراح صحنه و لباس: علیرضا طالبی، طراح گریم: علیرضا خورشید، مدیر تولید: لعیا پالیزبان، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مهدی لطیفی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: نگار جنیدی، منشی صحنه: فاطمه پالندی، عکاس: حبیب مجیدی، مدیر تدارکات: حسین فتاحی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج