۳۴۴۴۱۷
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

لادن مستوفی از سفر به ایتالیا بازماند

نمایش «پدران،مادران، فرزندان» در حالی در ایتالیا به صحنه می‌رود که لادن مستوفی تنها بازیگر ایرانی این نمایش به دلیل نگرفتن ویزا، از حضور در این اثر بازماند.

سینما پرس: نمایش «پدران،مادران، فرزندان» در حالی در ایتالیا به صحنه می‌رود که لادن مستوفی تنها بازیگر ایرانی این نمایش به دلیل نگرفتن ویزا، از حضور در این اثر بازماند.

نمایش نام برده کاری از آرش عباسی است که روزهای ۲۹ ،۳۰ جون ( ۹ و ۱۰ تیر) در شهر بلونیا ایتالیا به صحنه می‌رود و تنها بازیگر ایرانی این نمایش لادن مستوفی است اما طبق اعلام دست‌اندرکاران این تئاتر؛ علی رغم تلاش گروه اجرایی، به دلیل بعضی ناهماهنگی‌ها در دریافت ویزای این بازیگر در نهایت مستوفی موفق نشد تا ویزای سفر به ایتالیا را بگیرد و این نمایش بدون حضور او اجرا خواهد شد.

لادن مستوفی از سفر به ایتالیا بازماند

نمایش «پداران، مادران، فرزندان» درباره وضعیت امروز خاورمیانه و شرایط مهاجران جنگ به اروپا است.

این نمایش چهار بخش دارد که هر بخش به یک زبان اجرا می‌شود؛ به این معنا که هر یک اپیزودهای آن به زبان‌های ایتالیایی،‌فرانسوی ، روسی و فارسی به صحنه می‌رود و تنها بازیگری که در این نمایش به فارسی حرف می‌زند لادن مستوفی است.

این بازیگر در شرایطی امکان سفر به ایتالیا را پیدا نکرد که تمام پروژه‌های تصویری‌اش را به گونه‌ای تنظیم کرده بود که بتواند در اجرای این نمایش حضور داشته باشد اما به دلیل حضور نداشتن وی، بخش فارسی این نمایش حذف شده است.

این اجرا نخستین اجرای این نمایش در ایتالیا است که قرار است در قالب یک تور در شهرهای مختلف به صحنه برود و اجراهای آن تا پایان سال ۲۰۱۷ در این کشور ادامه خواهد داشت.

کار بعدی این گروه تئاتری نمایش«خانم» است که سال ۲۰۱۴ در ایتالیا تولید شده و تا امروز اجراهای بسیاری از جمله در ایران و به زبان ایتالیایی داشته است.

تنها بازیگر این نمایش صنم نادری بازیگر ایرانی مقیم ایتالیا است و داستان آن در باره زنی است که نوزادی در شکم دارد و عازم سفری است.

آرش عباسی نویسنده و کارگردان تئاتر که مدتی است برای ادامه تحصیل در ایتالیا به سفر می‌برد، این نمایش را روزهای ۳ و ۴ جولای ( ۱۳و ۱۴ تیر) در تئاتر ویتا شهر بلونیای ایتالیا اجرا می‌کند.

او در این مدت گروه تئاتر «موج» را تاسیس کرده و این نمایش‌ها را به عنوان تولیدات این گروه به صحنه می‌برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج