۳۴۴۴۹۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

«کارگر ساده نیازمندیم» ۸ اصلاحیه خورد

«کارگر ساده نیازمندیم» آخرین ساخته منوچهر هادی از اردیبهشت‌ماه امسال در وزارت ارشاد درگیر گرفتن پروانه نمایش است اما تاکنون مجوز اکران آن صادر نشده است. هادی با اعلام این خبر که ۸ اصلاحیه به فیلم تازه او وارد شده، در این‌باره به مامی‌گوید: «امیدواریم با اعمال برخی از این اصلاحات، در مورد برخی دیگر از آن‌ها به تعامل برسیم.»

وب‌سایت آی‌سینما: «کارگر ساده نیازمندیم» آخرین ساخته منوچهر هادی از اردیبهشت‌ماه امسال در وزارت ارشاد درگیر گرفتن پروانه نمایش است اما تاکنون مجوز اکران آن صادر نشده است. هادی با اعلام این خبر که ۸ اصلاحیه به فیلم تازه او وارد شده، در این‌باره به مامی‌گوید: «امیدواریم با اعمال برخی از این اصلاحات، در مورد برخی دیگر از آن‌ها به تعامل برسیم.»

«کارگر ساده نیازمندیم» 8 اصلاحیه خورد

فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» از دی‌ماه سال گذشته کلید خورد و اوایل اسفند پس از ۳۸ جلسه فیلم‌برداری به پایان رسید. همزمان با انجام مراحل تدوین و صداگذاری همین فیلم بود که «من سالوادور نیستم» ساخته هادی در سینماها فروش قابل توجهی داشت.

پس از پایان یافتن مراحل فنی، «کارگر ساده نیازمندیم» اردیبهشت‌ماه برای دریافت پروانه نمایش راهی ارشاد شد، اما در این مدت خبری درباره آن منتشر نشده بود. هادی در گفت‌وگو با ما در این‌باره توضیح می‌دهد: «هشت مورد اصلاحی به فیلم وارد شده که امیدواریم درباره برخی از این اصلاحیات با شورای پروانه نمایش به تعامل برسیم. امروز من جلسه‌ای در ارشاد درخصوص همین موضوع داشتم و درباره اصلاحیات فیلم بحث شد، امیدواریم با اعمال برخی از این اصلاحات، در مورد برخی دیگر از آن‌ها به تعامل برسیم.»

هادی همچنین از اولین اکران این فیلم ۹۷ دقیقه‌ای در جشنواره فیلم فجر خبر داد. البته فیلم تازه او بر خلاف «من سالوادور نیستم» که همچنان در برخی سینماهای کشور نمایش داده می‌شود، یک فیلم جدی در ژانر اجتماعی است. فیلمنامه «کارگر ساده نیازمندیم» را پدرام کریمی نوشته که داستان سه کارگر شهرستانی است که برای پیدا کار به تهران می‌آیند.

آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، سیامک صفری، سحر قریشی، فاطمه رستمی و مهران احمدی، بهرام افشاری، سیروس همتی بازیگران این فیلم هستند.

هادی پیش از این، این فیلم را در حال و هوای فیلم‌های قبلی‌اش «زندگی جای دیگریست» و «یکی میخواد باهات حرف بزنه» دانسته بود. به گفته او، «کارگر ساده نیازمندیم» تقابل قشر مرفه و نظام سرمایه‌دای جامعه با طبقه فرودست را به تصویر می‌کشد. این کارگردان تا کنون اقبال چندانی در جشنواره فیلم فجر نداشته است و باید دید پنجمین تجربه کارگردانی او، چه سرنوشتی در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج