جاباما
۳۴۴۵۳۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

تحصن دموکرات ها در کنگره آمریکا +عکس

تعدادی از نمایندگان دموکرات عضو مجلس نمایندگان آمریکا به منظور فشار برای بازنگری در قوانین مربوط به مالکیت اسلحه در آمریکا در صحن مجلس نمایندگان اقدام به تحصن کرده اند.

عصر ایران: تعدادی از نمایندگان دموکرات عضو مجلس نمایندگان آمریکا به منظور فشار برای بازنگری در قوانین مربوط به مالکیت اسلحه در آمریکا در صحن مجلس نمایندگان اقدام به تحصن کرده اند.

این نمایندگان دموکرات خواستار بازنگری در قانون مالکیت اسلحه هستند و خواستار بررسی بازنگری این قانون پیش از تعطیلات تابستانی کنگره آمریکا هستند.

اقدام این نمایندگان سه روز پس از شکست طرح بازنگری قانون مالکیت اسلحه در مجلس سنا صورت می پذیرد.

جمهوریخواهان که اکثریت کنگره (دو مجلس سنا و نمایندگان) را در دست دارند مخالف بازنگری در قانون مالکیت اسلحه هستند و هر نوع بازنگری را مخالف قانون اساسی این کشور می دانند.

پل رایان رییس جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به تحصن نمایندگن دموکرات در صحن این مجلس این اقدام آنها را نمایشی خواند.

حادثه تیراندازی در اورلاندو و حمله یک آمریکایی افغان تبار به کلوپ شبانه همجنسگرایان در این شهر که منجر به مرگ ۴۹ تن در این حادثه شد، این خواسته نمایندگان دموکرات را موجه تر کرده است.

نزدیک به ۱۰۰ نماینده دموکرات با ارایه طرحی خواستار بازنگری و سخت تر کردن قانون مالکیت اسلحه شده اند. آنها در این طرح جدید خواستار سخت تر شدن بخش مربوط به بررسی سوء پیشینه متقاضیان خرید سلاح و نیز عدم فروش اسلحه به افراد حاضر در لیست مظنونان تروریستی هستند.

تحصن این نمایندگان دموکرات در اعتراض به آنچه که "بی توجهی" جمهوریخواهان به این موضوع مهم می خوانند، صورت پذیرفته است. آنها خواستار بررسی و رای گیری هر چه سریع تر روی اصلاحات قانون مالکیت اسلحه پیش از تعطیلات تابستانی کنگره هستند.

این نمایندگان متحصن از جلسه روز چهارشنبه مجلس دیگر صحن آن را ترک نکرده و در صحن باقی مانده اند. آنها اعلام کرده اند تا زمان بررسی طرح اصلاحات پیشنهادی روی قانون مالکیت اسلحه در صحن خواهند ماند.

رهبری متحصنان با جان رابرت لوییس ۷۶ ساله نماینده دموکرات ایالت جورجیا است. او بیش از ۳۰ سال سابقه عضویت در مجلس نمایندگان را دارد و یکی از فعالان مطرح در حوزه حقوق مدنی در آمریکاست.

باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا در حساب توییتری خود از اقدام جان رابرت لوییس برای پیش بردن اصلاحات مربوط به قوانین مالکیت اسلحه تقدیر کرده است. بیل کلینتون رییس جمهور اسبق نیز در یک پیام توییتزی کوتاه از تحصن نمایندگان و جان رابرت لوییس حمایت کرده است.

پل رایان در واکنش به تجمع نمایندگان دموکرات در مقابل تریبون به هنگام سخنرانی جان رابرت لوییس در جلسه روز چهارشنبه مجلس، دستور تنفس و پایان جلسه را اعلام کرد. همچنین به دستور او و بر اساس آیین نامه داخلی کنگره دوربین پخش زنده جلسه مجلس نمایندگان قطع شده است.

سخنگوی رییس مجلس نمایندگان گفته است اقدام نمایندگان دموکرات مخالف آیین نامه داخلی مجلس است.

تحصن دموکرات ها در کنگره آمریکا +عکس

تحصن دموکرات ها در کنگره آمریکا +عکس

تحصن دموکرات ها در کنگره آمریکا +عکس

تحصن دموکرات ها در کنگره آمریکا +عکس

تحصن دموکرات ها در کنگره آمریکا +عکس

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رد صلاحیت میشن!!!! !!!!!!!!!

    • ناشناس

      در سوپر مارکت والمارت نزدیک خانه ما در پلانو تگزاس چندین قفسه جنب لبنیات و نخود و لوبیا وجود دارد که ازادانه مسلسل میفروشند و هر جوان بالای 21 میتواند یک مسلسل کالیبر بالا با هر تعدادتیر بخرد !!!!!!!این نشان دهنده مافیای قدرت اسلحه سازان است که برای سود حاضر به هر کاری هستند بنظر من خیلی مردمان خوبی هستند که هر روز 60 تا 60 تا مردم را برای تفریح به گلوله نمی بندنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج