جاباما
۳۴۴۵۸۴
۱۴ نظر
۵۰۰۶
۱۴ نظر
۵۰۰۶
پ

اخبار جدید از حادثه خونین «نی ریز»

مدیر کل پزشکی قانونی استان فارس گفت : تلاش پزشکی قانونی برای شناسایی چهار جسد از قربانیان حادثه سقوط اتوبوس حامل سربازان مرکز آموزش صفر- پنج کرمان همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا: مدیر کل پزشکی قانونی استان فارس گفت : تلاش پزشکی قانونی برای شناسایی چهار جسد از قربانیان حادثه سقوط اتوبوس حامل سربازان مرکز آموزش صفر- پنج کرمان همچنان ادامه دارد.

دکتر سعید غلامزاده اظهار داشت : اجساد ۱۹ نفر از جانباختگان این حادثه که از سربازان بودند شناسایی شده اما چهار جسد که لباس های شبیه اتباع بیگانه به تن داشتند همچنان بی هویت مانده و تلاش برای شناسایی آنان ادامه دارد .

گفته می شود این اجساد داخل صندوق اتوبوس کشف شده و احتمال دارد راننده آنها را به عنوان مسافر عبوری در مسیر سوار کرده باشد.

شائبه قاچاق اتباع خارجی نیز در این حادثه مطرح شده و با توجه به زنده بودن راننده اتوبوس مراحل تحقیقی در روزهای آتی تکمیل خواهد شد .

این اتوبوس دوم تیرماه ۹۵ به دلیل عدم وجود حفاظ ایمنی سمت راست و عدم کنترل و مهارت راننده در مهار وسیله نقلیه و احتمالاً نقص فنی خودرو، در دره ۲۰ متری در حوالی شهرستان نی ریز سقوط کرد.


حال 6 نفر از مصدومان واژگونی اتوبوس سربازان ارتش وخیم است

خبرگزاری آنا: وزیر بهداشت، قائم مقام خود و تیمی از معاونت درمان را برای پیگیری وضعیت مصدومان واژگونی اتوبوس سربازان ارتش به شیراز فرستاد.

به دنبال حادثه واژگونی اتوبوس حامل سربازان ارتش، قائم مقام و تیمی از معاونت درمان وزارت بهداشت متشکل از رئیس اورژانس کشور، مدیر کل اعتبار بخشی و نظارت بر درمان همچنین معاون اجرایی معاونت درمان به منظور پیگیری وضعیت مصدومان این حادثه به دستور وزیر بهداشت عازم شیراز شدند.

همچنین روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد ۱۷ تن از مصدومان در بیمارستان نمازی بستری شدند که ۱۴ نفر از آنها از بیمارستان مرخص شدند.

همچنین از مصدومان منتقل شده به بیمارستان شهید رجایی ۲۵ نفر بعد از انجام اقدامات درمانی مرخص شدند و ۱۵ نفر دیگر هم اکنون در این بیمارستان بستری هستند که حال ۶ نفر وخیم گزارش شده است.

برخی سربازان بستری در بیمارستان شهید رجایی، در بیان علت حادثه اعلام کردند که سه دستگاه اتوبوس روز گذشته همزمان از کرمان به سمت شیراز حرکت کردند اما به دلیل سرعت زیاد واژگون شده‌اند.


قربانیان تصادف نی ریز به ۲۰ نفر رسید

خبرگزاری مهر: بر اساس اعلام پزشکی قانونی فارس یکی از مصدومان واژگونی اتوبوس حامل سربازان نیز به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و شمار قربانیان به ۲۰ نفر رسید.

در یک سانحه که ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد دیروز چهارشنبه به اورژانس اعلام شد یک دستگاه اتوبوس مسافربری حامل سرباز که از کرمان به سمت شیراز در حرکت بود حوالی شهرستان نیریز در گردنه ای سقوط کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا بیامرزتشون,,,

    • بدون نام

      خدا بیامرزدشون...و به خانواده هاشون صبر بده..واقعا درکشون میکنم...به هر حال اینجا تو کشور خودمون کشته شدن..نه تو یه کشور دیگه

    • سولماز پرنا

      بیچاره سربازا وخونواده هاشون .فک نکنم هیچ کجای دنیا اینطور ساده باموضوع برخورد کنند حالا اگه یکی از ...

    • بدون نام

      تادیشب اعلام کردیدید راننده فوت شده حالا دوباره زنده شده و.....جون عمه تون یکم تو اعلام خبر دقت کنید
      سعیدعزیزی

    • الهه

      کاری ازمون بر نمیاد

    • بدون نام

      خداوند این عزیزان وطنم را که در لباس مقدس سربازی ودر ماه مهما نی خدا مهمانش شدند وهمجنین مهمان مولایشان علی (ع ) شدند رحمت کند وبه خانواده های داعداریشان صبر دهد اما یه گله از مسیولین کشورم دارم اون ور دنیا اگر کسی فوت کند پیامهای تسلیت یکی پس از دیگری پخش یامنتشر می شود پس چرا در این حادث کسی نه بیگری ماجرا شدن ونه یک تسلیت گفتند

    • مینو

      ساعت دو نصف شب نوشتین راننده فوت کردن الان میگین راننده زندس بالاخره کدومش

    • بدون نام

      از نظر من مقصر اصلی این سانحه پلیس راه هست چون به هیچ وجه نظارت رو ناوگان حمل و نقل نداره برای نمونه اکثر اتوبوسهای که الان تو جاده دارن تردد میکنن ظرفیت حمل مسافرشون با آن چیزی که تو کارت خودرو درج شده مغایرت داره که این نطارت با پلیس و سازمان حمل و نقل هستش که اعمال نمیشه بعد ما دنبال مقصر حادثه میگردیم مورد بالا یکی از مهمترین موارد که باید نظارت بشه در حال حاضر اکثر اتوبوسهای vip اتوبوس معمولی بوده که بدون اخذ مجوز تبدیل به vip شده و دارن کار میکنن و پلیس هیچ جلوگیری نمیکنه

    • بدون نام

      خبرگزاريها چقدر جالبن!!!تا ديروز هيچكس اصلا اين خبرو پوشش نميدادن تا مردم تو شبكه هاي اجتماعي به همديگه تسليت گفتن و خبر دادن اونا هم يادشون افتاد چه فاجعه ايي رخ داد حتي صداوسيما هم هيچي نگفت!!!.......واقعا متاسفم
      ١٩ جوون پرپر شدن ميفميد ١٩ تا جوون سربااااااز وطن

    • بدون نام

      یکی از راننده ها زنده مونده.

    • بدون نام

      باید عزای عمومی اعلام بشه وگرنه نه ایرانی هستیم نه مسلمون

    • بدون نام

      کلّاً تو این اتوبوس چند تا آدم جا داده بودند؟

    • علی

      چطور واسه قتل خانوم سحر قریشی که از اتباع افغانی ها بودند. به شدت پیگیر شدید حتی مسئولین محترم به خانواده اون مرحوم تسلیت گفتند . ولی واسه سرباز وطن خودمون هیچ عکس العمل به ویژه ندیدیم . تا اینکه مردم تو شبکه مجازی به هم تسلیت گفتند ، تازه بعضیها فهمیدند قضیه از چه قراره .
      روحشون شاد

    • زهرا

      منظورتون ستایش قریشی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج