۳۴۵۰۲۸
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

مهناز افشار سخنگوی «کودکان بد سرپرست»

مهناز افشار سخنگوی «پویش» شد که با هدف حمایت از کودکان بدسرپرست به همت جمعی از هنرمندان، ورزشکاران و اهالی رسانه تشکیل شده است.

روزنامه بانی فیلم: مهناز افشار سخنگوی «پویش» شد که با هدف حمایت از کودکان بدسرپرست به همت جمعی از هنرمندان، ورزشکاران و اهالی رسانه تشکیل شده است.

به گزارش رسیده، مهناز افشار پس از اعلام همکاری با «پویش» گفت: این مسئولیت همه ماست که در برابر ظلم‌هایی که به کودکان معصوم می‌شود و تن نحیفشان توانایی تحمل آنها را ندارد، از آنها حمایت کنیم.

مهناز افشار سخنگوی «کودکان بد سرپرست»

این بازیگر افزود: گاهی فکر می‌کنیم تنها فقر مالی است که شرایط نامساعدی برای بچه‌ها ایجاد می‌کند اما حتی در خانواده‌هایی که وضعیت مالی مناسبی دارند هم انواع گوناگون بدرفتاری با بچه‌ها را می‌بینیم که فقر عاطفی و طرد شدن از سوی اعضای خانواده یکی از آنهاست.

افشار ادامه داد: در کنار تلاش برای برطرف کردن فقر اقتصادی، لازم است فکری هم برای فقر فرهنگی کنیم، زوج‌هایی که بچه‌دار می‌شوند نیاز دارند آموزش‌های لازم را برای فرزندپروری ببینند، اما کجا این آموزش‌ها به آنها داده می‌شود؟ صداوسیما چقدر در آموزش دادن به پدر و مادرها و بچه‌ها کاری کرده است؟ آموزش و پرورش چه کار می‌کند؟

وی درباره نقش قوانین در بهبود شرایط کودکان بدسرپرست خاطرنشان کرد: متاسفانه تا بخواهیم نسبت به نگهداری نامناسب کودک اعتراض کنیم، والدین، خودشان را مالک فرزندشان می‌دانند و راه هرگونه اعتراضی را می‌بندند. اینجاست که قانون می‌تواند نقش داشته باشد و با حمایت از کودکان و نظارت بر شرایط زندگی آنها، اجازه کودک‌آزاری را به پدر و مادرها ندهد.

این بازیگر افزود: این مسئولیت همه ماست که در برابر ظلم‌هایی که به کودکان معصوم می‌شود و تن نحیفشان توانایی تحمل آنها را ندارد، از آنها حمایت کنیم.

پویش «بد سرپرست، تنهاتر است» همزمان با سالروز شهادت امیر المومنین علی علیه السلام نامه‌ای را خطاب به مسئولان قوای سه گانه برای حمایت از کودکان بدسرپرست از سوی جمعی از هنرمندان، ورزشکاران، فعالان و اهالی رسانه منتشر خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چطوری می تونیم کمک کنیم

    • بدون نام

      مهناز افشار رو چه به این حرفا
      اون و شوهرش برند دنبال پاس آمریکایی
      اینم یه دست آویز جدیده واسه مطرح کردن دوباره خودش ... مردم از آدمهای خود فروش خوششون نیماد خانم

    • کمالی

      چقدر مهناز افشار دنبال نشون دادن چهره حامی و حمایت گر بودنه؟؟ ایشون با تحصیلات دیپلم،در تمام مسایل سیاسی اجتماعی و. ....نظر میده...حال انکه بعد رسانه ای شدن اختلاف حساب .... این زن به اصطلاح روشنفکر،به رسانه ای شدن این خبر معترض شد

    • سید رضا

      چرا مهناز افشار اینقدر دنبال مطرح شدنه؟! ... با مردم رو راست نیست و همش دنبال دیده شدنه.

    • بدون نام

      خانم افشار برو دست بردار

    • احمد

      چقدر فکر می کنه آدم خوبیه

    • بدون نام

      اره واقعاچون کاراشون از سرتظاهروبجهت خودنمایی ومطرح کردن خودشونه به دل نمیشینه.یکی مثل ایشون که کیف 50میلیونی دست میگیره اصلااین تریپ حمایت از مظلومان بهش نمیاد

    • ارس

      خانم افشار چون چهره شناخته شده هنری هستند حتما تاثیر گذاریشون دراین خصوص بیشتره پس حالا که یکی جلو کودک آزاری باهر نیتی وایساده باید حامیش باشیم نه اینکه چشم دیدن چهره معروف کشورمونو نداشته باشیم
      خانم افشار زنده باشیدو موفق
      خداوند حامی نیکان است

    • کامی

      همه شماها از سرحسادت نظر دادید،ما ایرانیا همینیم دیگه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج