۳۴۵۰۵۷
۱۲ نظر
۵۰۰۴
۱۲ نظر
۵۰۰۴
پ

آنجلینا جولی و جان کری در ضیافت افطار

در مراسم افطاری که با روز جهانی پناهنده همزمان شده بود، وزیر امور خارجه امریکا جان کری، سفیر ویژه سازمان ملل در امور پناهندگان، آنجلینا جولی،وهمچنین نماینده ویژه جوامع مسلمان در وزارت امور خارجه، شریک ظفر حضور داشتند.

وب‌سایت فرادید: در مراسم افطاری که با روز جهانی پناهنده همزمان شده بود، وزیر امور خارجه امریکا جان کری، سفیر ویژه سازمان ملل در امور پناهندگان، آنجلینا جولی،وهمچنین نماینده ویژه جوامع مسلمان در وزارت امور خارجه، شریک ظفر حضور داشتند.

آنجلینا جولی و جان کری در ضیافت افطار

دیدار آنجلینا جولی و وزیر خارجه آمریکا پیش از حضور این دو در مراسم ضیافت افطار مسلمانان به مناسب روز جهانی پناهندگان در "استرلینگ" ویرجینیا صورت گرفت.

در این دیدار جان کری با تقدیر از آنجلیا جلولی برای از خود گذشتگی‌اش برای حل بحران پناهندگان جهان گفت: برای او به هیچ وجه این کار یک هوس زودگذر نیست، بلکه یک تعهد برای تمام عمر است.

آنجلینا جولی نیز با بیان اینکه ۶۵ میلیون نفر در نتیجه جنگ در جهان آواره شده‌اند از سیاست گذاران خواست تا لحظه‌ای تامل کنند و به درستی پی ببرند که بحران شدید پناهندگی امروز برای صلح و امنیت جهان چه معنایی دارد. وی از رهبران جهان خواست تا رویکرد جدیدی را بیابند رویکردی که صرفا به کمک و اسکان نمی‌پردازد و به دنبال راه حل‌ها، ثبات و بازگشت باشد. جولی و کری در ادامه در مراسم ضیافت افطار مسلمانان پناهجو شرکت کردند.

آنجلینا جولی و جان کری در ضیافت افطار

آنجلینا جولی و جان کری در ضیافت افطار

آنجلینا جولی و جان کری در ضیافت افطار

آنجلینا جولی و جان کری در ضیافت افطار

آنجلینا جولی و جان کری در ضیافت افطار

آنجلینا جولی و جان کری در ضیافت افطار
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سلی

      درود به انسانیتتون

    • سوسنگرد

      ... سرشان خودشان باعث اوارگی این انسانهای مظلوم شدن و داعش را به وجود اوردن
      مرگ بر امریکا و ترکیه نوکر امریکا

    • بدون نام

      آنجلینا جولی چند وقت دیگه به اسکلت تبدیل میشه. چرا انقد لاغر شده. !!؟

    • بدون نام

      خودشان داعش را به وجود اوردن این لعنت بر خودشان ( امریکا )

    • بدون نام

      یادمه من تو عکسایی که امریکایی هارو نشون میداد که دارنی بهمردم فقیر جهان سوم کمک میکردند,من کامنت گذاشتم که هر چی بدبختی هست زیر سر خود این هاست ,کلی منفی میگرفتم !!خدارو شکر حقیقت به زبان خودشون بر ملا شد!!

    • علیرضا

      مثلا اگر انجلینا رو شطرنجی نمیکردی چی میشد؟

    • سیاووش

      خانم آنجلینا جولی یک هنر پیشه هست،تعداد 16 بچه یتیم به سرپرستی گرفته،و مدام به موسسه های خیریه کمک مالی میکنه،به هر کشور که سفر کرده کمک مالی به یتیم ها کرده،،رفتار انسان دوستانه ایشون ربطی به سیاستمداران کشورش نداره،حالا من و شما که مدام چشم و زبان انتقاد به تمام دنیا داریم ،چقدر کمک میکنیم،،؟؟؟

    • سعید

      باچه پولی کمک میکنند.
      ماچیکارکردیم!!!!؟واقعابرات متاسفم.ماجانمون راداریم میدیم برای انسان هایی که همین جان کری ... بمب روسرشون میریزه.ماچیکارکردیم!!!!؟نکنه شماهم متمدن وانسان فهیمی هستی که دم ازغرب میزنی.چقدرازخواهروبرادرات بایدشهیدبشندتاآدم هایی مثل شمابه خودتون بیایید.هیهات ازدشمن درون هیهات.....

    • مسعود

      بهتره خانم جولی! این حرفها رو به سیاست مداران آمریکا بگه که عامل اصلی جنگها تو دنیاست تا بتونه به دو طرف سلاح بفروشه و سود ببره. ایشون دروغگویی بیش نیست چون انسان دوستی این خانم وابسته به سیاستمداران صهیونیستی و آمریکایی است.
      در مورد غزه،سوریه،بحرین و ... حرفی نمی زنه و اگر هم بزنه فقط ژست انسان دوستی!

    • سیاووش

      آقا سعید،برای خودتون متاسفم،که اولا متوجه جمله من نشدید،من گفتم کمک این خانم ربطی به سیاست ندارد،دوما براتون متاسفم که سریع قضاوت میکنید در مورد مخاطب که نمی شناسی،سوما متاسفم براتون که سریع برچسب غربزدگی میزنید ،من نوشتم ،من و شما چه کمکی به افراد یتیم کردیم،نظر شخصی نه نظر سیاسی که هر حرفی ربط به سیاست میدید،جناب محترم،بعد از 43سال فهم این دارم که،بعد از دیدن این همه شهید و جانباز عزیز زمان جنگ،طرفداری از کشور استکباری نکنم،شما نظر شخصی رو ربط به سیاست کلی کردید،متاسفانه،حق جو حق طلب باشید،

    • کوکنار

      اینایی که انقدر با شدت میگن ما چیکارررااا که نکردیم برای مظلومیت بشر ...اینها همونهایی هستن که زیر بادکولر خوابیدن و احتمالا مهمترین کاری که کردن همین کامنت گذاشتنه...!!

    • بدون نام

      طاعات قبول باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج