جاباما
۳۴۵۲۹۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

اعتراض به تعطیلی مدارس تیزهوشان

معاون سازمان پرورش استعدادهای درخشان گفت: نبود امکانات کافی و مناسب برای دانش آموزان و اجرای سیاست کاهش تعداد مدارس تیزهوشان، علت تعطیلی برخی از این مدارس است.

خبرگزاری صدا و سیما: معاون سازمان پرورش استعدادهای درخشان گفت: نبود امکانات کافی و مناسب برای دانش آموزان و اجرای سیاست کاهش تعداد مدارس تیزهوشان، علت تعطیلی برخی از این مدارس است.

تجمع کنندگان که تعداد آن‌ها به حدود ۱۰۰ نفر می رسد به تعطیلی دبیرستان دخترانه فرزانگان یک در خیابان ایتالیا و در منطقه ۶ آموزش و پرورش اعتراض دارند.

تعدادی از تجمع کنندگان اعلام کردند که با تعطیلی این مدرسه برای سال تحصیلی آینده بلاتکلیف هستند و قرار است ساختمان این مدرسه در اختیار اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران قرار بگیرد.

یکی از دانش آموزان در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: آموزش و پرورش شهر تهران علت تعطیلی دبیرستان دخترانه فرزانگان یک را ادغام آن با مدرسه دیگر اعلام کرده و آن مدرسه به محل مدرسه اول بسیار دور بوده و از جهتی باعث شلوغی مدرسه دوم شده است.

طرح تعطیلی برخی از مدارس استعدادهای درخشان سال گذشته با تعطیلی ۵ مدرسه در شهر تهران کلید خورد و امسال نیز با شروع فصل تابستان و تعطیلی مدارس، برخی از این مدارس نیز در طرح تعطیلی برای سال تحصیلی آینده قرار گرفته اند.

معاون سازمان پرورش استعدادهای درخشان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما تعطیلی برخی از مدارس استعدادهای درخشان را نبود امکانات کافی و مناسب برای این دسته از دانش آموزان و اجرای سیاست کاهش تعداد مدارس تیزهوشان بیان کرد.

محمد نستوه افزود: دبیرستان های دوره دوم استعدادهای درخشان شهر تهران امسال دانش آموز جدید نمی پذیرد و دانش آموزان مدارس دوره اول به دوره دوم وارد خواهند شد.

وزیر آموزش و پرورش چندی پیش در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما این اقدام را در جهت کیفی سازی مدارس استعدادهای درخشان اعلام کرد و گفت: مدارس استعدادهای درخشان تعطیل نمی شود بلکه با یکدیگر ادغام خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      همین خوب که تعطیل بشن. درجمع به هزار دلیل خوب نبودند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج