۳۴۵۴۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سیاست ژرمن‌ها تا رسیدن به قهرمانی

در مرحله گروهی رقابت‌های یورو ٢٠١٦ همه تیم‌ها خوب بودند و فوتبال خیلی خوبی را بازی کردند.

روزنامه شرق: در مرحله گروهی رقابت‌های یورو ٢٠١٦ همه تیم‌ها خوب بودند و فوتبال خیلی خوبی را بازی کردند. در این دوره رقابت‌ها فرانسه، ایتالیا و آلمان همان‌طور که قبل از آغاز رقابت‌ها پیش‌بینی می‌شد، شانس بیشتری برای قهرمانی دارند، در کنار این سه تیم بلژیک هم می‌تواند با توجه به شرایط جدول نیم‌نگاهی به قهرمانی داشته باشد.

بعد از اینکه شب گذشته تکلیف سه تیم راه‌یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌ها مشخص شد، در بازی اول امروز در مرحله یک‌هشتم نهایی، فرانسه میزبان در حالی مقابل ایرلند جنوبی قرار می‌گیرد که مسلما شانس فرانسه برای پیروزی در این بازی- با توجه به اینکه در کشور خودش بازی می‌کند- و صعود به جمع هشت تیم برتر رقابت‌ها بیشتر است، اما این شانس بیشتر فرانسوی‌ها به این معنی نیست که کار راحتی مقابل ایرلند داشته باشند؛ چون ایرلندی‌ها هم تیم خوبی دارند و در مرحله گروهی، سوئد را با زلاتان از گردونه رقابت‌ها حذف کردند و نشان دادند تیم ازپیش‌بازنده‌ای مقابل حریفان خود نیستند و به یک هشتم نهایی یورو ٢٠١٦ رسیدند.

در دومین بازی امروز آلمان‌ها بعد از صدرنشینی در گروه خود، مقابل اسلواکی قرار می‌گیرند. سیاست ژرمن‌ها همیشه در تورنمنت‌ها حرکت آهسته آهسته تا رسیدن به هدف نهایی است و همین حرکت آهسته باعث موفقیت آنها می‌شود. قهرمان جام جهانی ٢٠١٤، در این دوره از رقابت‌های یورو ٢٠١٦ هم تیم بسیار خوبی دارد و یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی رقابت‌هاست. مطمئنا اسلواکی بازی خیلی سختی مقابل آلمان دارد. آلمان‌ها اگر بتوانند در بازی مقابل اسلواکی به پیروزی برسند، در مرحله یک‌چهارم نهایی با برنده بازی ایتالیا و اسپانیا بازی می‌کنند. صددرصد تقابل با هر دو تیم برای آلمان‌ها سخت و فینال زودرس رقابت‌های یورو ٢٠١٦ است. درواقع سه تیم بزرگ مدعی عنوان قهرمانی مقابل هم قرار می‌گیرند و یک تیم به مرحله نیمه‌نهایی می‌رسد. البته تیمی که بخواهد قهرمان شود، نباید به قرعه نگاه کند و باید آمادگی پیروزی مقابل هر حریفی را داشته باشد.

در بازی پایانی امروز، مجارستان مقابل بلژیک قرار می‌گیرد. در بازی امشب بلژیکی‌ها بازیکنان بهتری نسبت به مجارها دارند. تجربه و حرفه‌ای‌بودن بازیکنان بلژیک در بازی امشب می‌تواند به برتری مقابل مجارستان و صعود به جمع هشت تیم برتر رقابت‌ها به مارک ویلموتس، سرمربی این تیم، کمک زیادی بکند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج