۳۴۵۶۵۸
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

لوریس چکناواریان برای درد قفسه سینه‌اش به بیمارستان می‌رود

بالن قلب برای جوانِ ۸۰ ساله موسیقی

«لوریس چکناواریان» -آهنگساز و رهبر ارکستر شناخته شده- علاوه بر موسیقی‌، علاوه بر قطعات سمفونیک بسیار و رهبری ارکسترهای برتر دنیا به چیزهای دیگری نیز در ایران شهره است.

وب‌سایت موسیقی ما: «لوریس چکناواریان» -آهنگساز و رهبر ارکستر شناخته شده- علاوه بر موسیقی‌، علاوه بر قطعات سمفونیک بسیار و رهبری ارکسترهای برتر دنیا به چیزهای دیگری نیز در ایران شهره است.

به شادی وصف‌ناپذیری که همواره در وجودش هست و از او جوانی در آستانه ۸۰ سالگی ساخته است. او چند روز گذشته، دردی در قفسه سینه‌اش احساس می‌‌کند و به بیمارستان می‌رود و پزشکان متوجه می‌شوند که چند رگِ قلبش به صورت جزیی گرفته و باید مداوا شود.

بالن قلب برای جوانِ 80 ساله موسیقی

البته که ماجرا چندان جدی نیست و این آهنگساز شناخته شده می‌تواند با زدنِ یک «بالن» خیلی زود از بیمارستان مرخص شود و دوباره به کارهایش بپردازد. به خصوص اینکه این روزهایش بسیار شلوغ و پرکار است. مثلا اینکه حدود ۱۰۰ داستان کوتاه دارد که قرار است مهرماه به چاپ برسد. علاوه بر آن شعر‌های زیای هم دارد و هدفش این است که تا یک سال دیگر در تئاتر و بعداً در فیلم بازی کند. خودش می‌گوید: «می‌دانید زندگی پیش می‌رود. به تو نگاه نمی‌کند که چند سال داری. سن نشانه تجربه است نه پیری و در هنر هم بازنشستگی معنا ندارد.»

او به عنوان رهبر ارکستر، توانسته با هزینه خود ارکسترهای مختلفی را در نقاط مختلف جهان از جمله اتریش، بریتانیا، آمریکا، کانادا، فنلاند، ارمنستان، تایلند رهبری کند. ساخته‌های چکناواریان توسط گروه ارکسترهای مختلفی مانند ارکستر سمفونیک لندن، ارکستر فیلارمونیک لندن، ارکستر هال، ارکستر فبلارمونیک هلسینکی، ارکستر سمفونیک هلسینکی، ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر سمفونیک نیویورک اجرا شده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احتمالا تو کشورشون کنسرت هاشون لغو نمیشه!!!!!

    • ایرانی

      لوریس چکناواریان اسطوره موسیقی ایران و جهان زاده سرزمین بزرگ پرور بروجرد و افتخار ایرانیان است .امیدواریم همیشه سلامت و تندرست باشد . به وجود پر ارزشش بر خود میبالیم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج