جاباما
۳۴۵۸۲۹
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

تعریف پرستویی از «ماه عسل»

پرویز پرستویی خودش را در زمره‌ی مخاطبان «ماه عسل» قرار داد و به احسان علیخانی بابت ساخت این برنامه خسته نباشید گفت. این بازیگر در عین حال علت نیامدن به برنامه افطار شبکه سه را تولید و پخش برنامه «هفت» در این شبکه عنوان کرد که به اعتقاد وی «به نوعی تیشه به ریشه سینما می‌زند».

خبرگزاری ایسنا: پرویز پرستویی خودش را در زمره‌ی مخاطبان «ماه عسل» قرار داد و به احسان علیخانی بابت ساخت این برنامه خسته نباشید گفت. این بازیگر در عین حال علت نیامدن به برنامه افطار شبکه سه را تولید و پخش برنامه «هفت» در این شبکه عنوان کرد که به اعتقاد وی «به نوعی تیشه به ریشه سینما می‌زند».

تعریف پرستویی از «ماه عسل»

پرویز پرستویی که به اذعان خودش هر زمان که فرصتی پیدا کند برنامه را دنبال می‌کند، در پیامی به احسان علیخانی و تیم «ماه عسل» برای تولید و پخش این برنامه تبریک گفت.

او در متن این پیام که نسخه‌ای از آن در اختیار ما قرار گرفته، نوشت:

«من معتقد هستم که برنامه «ماه عسل» از زمانی که در تلویزیون جای خودش را پیدا کرده یکی از موثرترین برنامه‌های رسانه ملی است که پخش آن در ماه مبارک رمضان باعث شده تاثیرگذاری‌اش چندین برابر ‌شود. ما در ماه مبارک رمضان سعی می‌کنیم بخشنده و فروتن باشیم و به هم نوعمان نگاه کنیم، کمک کنیم، دست فقیر بگیریم و کارهای دیگری که به صورت ظاهری انجام می‌شود اما در عمق هیچ اتفاقی هم با این کارها نمی‌افتد به عقیده من آن فقیر، فقیر و فقیرتر خواهد شد اما کاری که «ماه عسل» می‌کند فراتر از این اقدامات است و بسیار نگاه انسانی و شریفی دارد و دست روی موضوعاتی می‌گذارد که برای خانواده‌هایی در این کشور اتفاق افتاده و آنها هم با دل و جان می‌آیند مسائلشان را مطرح می‌کنند. نتیجه این اتفاق هم همین می‌شود که تاثیرگذاری‌اش چندبرابر می‌شود.

بر این باور هستم که «ماه عسل» درست‌ترین برنامه‌ای است که تلویزیون برای این ایام درنظر گرفته است، چون به عقیده من نه این برنامه‌های مناسبتی به درد می‌خورد و نه این سریال‌ها پاسخگوی نیازهای روحی مردم در این ایام است اما «ماه عسل» به تنهایی با سردمداری احسان علیخانی نقطه قوت تلویزیون است.

دوست ندارم بی‌جهت تعریف و تمجید کنم و اگر نگاه مثبتی به این برنامه دارم به این خاطر است که من تمام برنامه‌های علیخانی را می‌بینم و اگر هم فرصت نکنم از طریق اینترنت بعد از کارهایم آن را دنبال می‌کنم. واقعا لذت می‌برم که موضوعاتی را این تهیه‌کننده و مجری انتخاب می‌کند که روی خانواده‌ها تاثیر مثبت می‌گذارد چه درباره اعتیاد، چه درباره شکست‌های زندگی که به امیدواری می‌رسد و چه درباره گسست‌های عاطفی که به پیوست می‌رسد و ... .

من دست مریزاد به احسان علیخانی و تیمش می‌گویم، او برای من خیلی عزیز است و احتمالاً پیش خودش می‌گوید چرا پس من با تمام این تعاریفی که از برنامه‌اش دارم نتوانستم به «ماه عسل» بیایم اما باید بگویم که من فعلاً و به خاطر اتفاقی که دارد در آن شبکه و در برنامه «هفت» می‌افتد که به نوعی تیشه به ریشه سینما می‌زند ترجیح می‌دهم تا فکری به حال آن برنامه نشود پایم را به آن شبکه نگذارم چون من به عنوان یک عضو سینما نمی‌توانم از این اتفاق بگذرم و درباره آن سکوت کنم و مجبورم به این شکل اعتراضم را نمایش بدهم. این می‌شود که مجبورم پا روی تمایلاتم بگذارم و با اینکه احسان علیخانی را خیلی دوست دارم و برای من خیلی عزیز است نتوانم به برنامه‌اش بیایم و روی آنتن زنده به او خسته نباشید بگویم. اما از همین جا و از طریق همین پیام برای او آرزوی موفقیت روزافزون می‌کنم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرستویی وبقیه که از ماه عسل تعریف میکند دارن از خوشون تعریف وتبلیغ میکند دارن با دیگران موجی راه انداختن تا بتوانند موج سواری کنند مگر تعریف داره این برنامه چرت؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر این برنامه چرته پس پرستویی توانمندی مثل پرستویی په نیازی داره با تعریف ازش موج سواری کنه

    • شاهین فر

      واقعا بایدبه آقای علی خانی وهمکارانشون تبریک ودست مریزادگفت،وبرای حسودان اونهاهم طلب شفای عاجل کر

    • m j

      ماه عسل خیلی عالیه...حسودی نکنید
      هزار آفرین به پرویز پرستویی عزیز

    • بدون نام

      ماه عسل عالیه

    • بدون نام

      پرستویی بهترین بازیگر بعد از انقلابه
      نمیدونم چرا بعضیها اینقد حسودی میکنن

    • بدون نام

      بهترین برنامه ماه عسل

    • چاوش

      استادپرستویی ازجمله هنرمندان صاحب اندیشه واخلاق مدار کشورمونه؛قدرمسلم Iینکه«ماه عسل»هم مثل هر برنامه ای نقاط اوج وفرودی داره.

    • زیبا

      بترکه چشم حسود که نمیتونن اقای پرویزپرستویی را ببینن از حسادت زیاد دارن دق میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج