۳۴۵۸۴۸
۵۰۲۶
۵۰۲۶
پ

فیسبوک این ویدیوها را حذف می کند

رویترز گزارش می دهد که یوتوب، فیسبوک و سایر شرکت های بزرگ میزبان ویدیو، در حال کار روی سرویس هایی هستند که به شکل خودکار محتوای خشونت آمیز و تروریستی را شناسایی و حذف نماید.

وب سایت دیجیاتو - امیر مستکین: رویترز گزارش می دهد که یوتوب، فیسبوک و سایر شرکت های بزرگ میزبان ویدیو، در حال کار روی سرویس هایی هستند که به شکل خودکار محتوای خشونت آمیز و تروریستی را شناسایی و حذف نماید. تا کنون، سرویس های یاد شده به گزارش کاربران از ویدیوها اتکا می کردند و سپس کارمندان اقدام به حذف محتوای مورد نظر می نمودند.

فیسبوک این ویدیوها را حذف می کند

شرکت های یاد شده عنوان نمی کنند که این سیستم چگونه کار می کند و آیا نیروی انسانی در آن دخیل است یا خیر اما رویترز می نویسد که چندین شخص آگاه و آشنا با این نوع تکنولوژی بیان کرده اند که ویدیوهای ارسالی با دیتابیسی از ویدیوهای خشونت آمیز (مانند گردن زدن) مورد مقایسه قرار می گیرد و در صورت نیاز حذف می شوند.

اینطور که پیداست، تکنولوژی مورد بحث ابتدا توسعه یافته بود تا شرکت های میزبان ویدیو، بتوانند از محتوای دارای کپی رایت حفاظت کرده و نمونه های دیگر از آن را حذف کنند اما اکنون برای حذف ویدیوهای خشونت آمیز مورد بهره برداری قرار می گیرد.

انتظار می رود که تکنولوژی حذف خودکار ویدیوهای خشونت آمیز در آینده نزدیک پیشرفت بیشتری داشته باشد و بتواند با دقت بالاتری موارد مختلف را بیابد. در آن زمان چنین شرکت هایی به شکل کامل بر همین تکنولوژی متکی خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج