۳۴۶۰۶۷
۲۸ نظر
۵۰۰۴
۲۸ نظر
۵۰۰۴
پ

کنایه صادق خرازی به احمدی نژاد

رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه دولت یازدهم همچون هر دولت دیگری با مجموعه ایی از واقعیت ها و کنش ها و خواسته های اجتماعی رو به رو است گفت: روحانی مدیران دولتش را خط قرمز خود نمی داند و دست به مقدس نمایی دولت نزده است.

ایسکانیوز: سید محمد صادق خرازی، در گفتگو با "افسانه" (روزنامه داخلی استان فارس) درباره موضوع افشا فیش های حقوقی چند ده میلیون تومانی بعضی مدیران دولت گفت: وجود این فیش های حقوقی نقیصه ایست که در جامعه وجود دارد واز دولت گذشته شروع شده است.

خرازی موضوع گیری رییس جمهور در برابر این موضوع را بهترین اقدامی دانست که دولت می توانست انجام دهد و افزود: رییس دولت به معاون اول خود دستور داده بررسی های لازم انجام شود و با کسانی که چنین مبالغی دریافت کرده اند برخورد شده و این دریافتی ها نیز به بیت المال بازگردد.

وی گفت: هر چند برخی کنشگران سیاسی تلاش می کنند با مچگیری فضای سیاسی را با فضای اجتماعی در هم بیامیزند اما دولت نباید در این میان از تحقق عدالت اجتماعی غافل شود و به خواسته و رای مردم احترام بگذارد چرا که این پذیرفته نیست که در هیچ یک از دولت های جمهوری اسلامی مدیران چنین حقوق های گزافی بگیرند.

خرازی با تاکید بر اینکه دولت روحانی و شخص رییس جمهور باید با دقت والا، دفاع از عدالت را بر حمایت از باطل برگزیند گفت: انحراف و اشتباه در هر دولتی ممکن است وجود داشته باشد و هیچ یک از ما قسم نخورده ایم که دولت مورد حمایت ما از هر گونه خطایی مبرا است اما انچه اهمیت دارد این است که دولتدر برابر این خطاها اشتباهات و انحراف ها واکنش نشان داده و با آنها برخورد کند.

رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با ابراز تاسف از اینکه چنین فیش های حقوقی و مبالغ دریافتی در دولت گذشته بیشتر از اکنون بود به مقایسه برخورد روسای دو دولت با خطا ها و انحراف ها پرداخت و گفت: آقای احمدی نژاد اعلام کرده بود که مدیران من خط قرمز من هستند و به نوعی مقدس سازی دست زده بود در حالی که روحانی با صراحت دستور بررسی و برخورد جدی با خطا کاران را داده و به هیچ عنوان دولت و مدیرانش را مقدس جلوه نداده است.

خرازی با اشاره به اینکه دولت یازدهم همچون هر دولت دیگری با مجموعه ایی از واقعیت ها و کنش ها و خواسته های اجتماعی رو به رو است، گفت: اگر چنین تصور کنیم که دولت بدون توجه به پیچیدگی ها و خواسته های اجتماعی و همچنین توجه به نیاز های مردم جامعه می تواند کاری از پیش ببرد نوعی خلاف مسیر جامعه عمل کردند است که بی تردید نتیجه مطلوبی در پی نخواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه دولتمردان ما این نکته را به خوبی دریافته اند و برای رصد نبض جامعه تلاش می کنند، بعضی ارکان دولت به ویژه تیم رسانه ایی را نیازمند بازنگری و تقویت دانست و خاطر نشان کرد: اکنون که دولت با شناسایی خواسته ها و نیاز های جامعه در پی برنامه ریزی و ایجاد تحول در این زمینه است بهتز است با تقویت تیم رسانه ایی این فعالیت ها رادرجامعه انعکاس دهد.

مشاور ارشد رییس دولت اصلاحات با اشاره به اینکه امروز خواسته مردم ایران چندان پیچیده نیست، افزود: مردم ایران دغدغه تحولات چشمگیر و اساسی دارند.

خرازی با بیان اینکه اگر دولت در مجلس گذشته به دلیل مشکلات موجود در ایجاد تحولاتی که مد نظر داشت چندان موفق نبود حضور مردم در انتخابات اسفند و اردیبهشت چنین پدیده و فرضیه ایی را ایجاد کرد که دولت می تواند با چشمان تیزبین و دستان باز بر اساس خواست جامعه به این تحولات جامه عمل بپوشاند و واقعا تصمیمات خود برای اصلاحات خاص و تغییرات جدی در دولت را عملی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      حالا این آقای خرازی خودش چقدر حقوق میگیره،؟!
      هر چند به نظر من عدالت=مساوات نیست و هر کسی متناسب با تخصص تحصیلات سابقه مدیریت و... باید حقوق بگیره و نظر یه عده که می گن چرا من ۸۰۰هزار حقوق می گیرم دیگری ۵میلیون موافق نیستم اما اینکه حد اقل حقوق در این وضع اقتصادی باید ۲/۵میلیون باشه رو قبول دارم چون خودم ۹۵۰هزار تومان خالص حقوقمه!!

    • بدون نام

      آقای خرازی اصلا حرف شما کاملا درست صحیح،در دولت قبل شروع شده بوده خیلیم درست.ولی آیا با شروع کار دولت تدبیر و امید که خود منم بهش رای دادم که جلوی اینجور کارا گرفته بشه بعد از 3 سال باید اقدام بشه یا از همون ابتدای شروع بکار دولت باید میشد؟اگه الان بودار نمیشد همچنان حقوقها ادامه داشت الانم معلوم نیست کی ترتیب اثر واقعا بدن.واقعا جوانهای لیسانس فوق لیسانس زیادن و بیکار به ماهی 1تومنم راضین اونوفت آقایون حقوقهای نجومی میگیرن!!!!آفای روحانی بسی جای شرمساری...

    • بدون نام

      در این مملکت فقط باید کار کرد نه باهواپبما وبودجه مملکت تاخت وتاز کنی وبا پول بیت المال برای به به دفاع از افرتد سود جو وفرست طلب مانند دوره گردها ب ی التماس کنی این مرغ نبست بادمجان است .ما باید مدیرانی باشیم که ب ای عزت مردم ومملکت وحفظ شرفمان از جان ول مایه بگذاریم ،خدا وکیلی حرفهای شما از سرسیری هست وبس. واقعا دبگه بس است دیگه بس است با کدام در امد شما حزب ساختید وچگونه بودجه ارا اوروید وارکجا هزینه میکنید اینهارا هم توضیح بدهید . واقعا حرافی بسه عمل کنید وبس تا مردم وهمه ما مانند پروانه دورتان بگرویم نه چماغ بر فرقتان .

    • بدون نام

      جناب خرازی تو فرمایشات فرمودی چشمان تیز بین .بد از 3سال اونم بد از برملا شدن این مبالغ خوبه .چشمان تیز بین شما و بعضی از مردم.تیز بین......خسته نباشید.

    • محسن

      سلام اقای خرازی نیازی به توضیح شما نیست برای همه مشخص شده که علت ظهور نکردن حضرت مهدی تون هم بخاطر اقای احمدی نژاده .ّ

    • بدون نام

      حتما آقا خودشان هم از آن حقوقهای کذایی میگیرند

    • بدون نام

      توجیه بس است عمل کنید

    • کامران

      عیب بزرگیه که آقایون مسئولیت تمام مشکلاتو افراددیگه میدونن

    • بدون نام

      راست میگه مقصر دولت قبلی مدیران این دولت از بس کار میکنن وقن ندارن پول های دریافتی خود را بشمارن وگرنه

    • بدون نام

      اقای خرازی مثل اینکه در خواب بودن اقای خرازی به گفته تمام مقامات این فیشها ی چند صد میلیونی در طول این دوسال بوده فقط مونده بود خرازی همه کارهای خلاف دولتو بندازه گردن دولت قبل

    • بدون نام

      فساد که تا بشر هست فسادم هست اما آفرین به اونکه برخورد قاطع کنه با مفسدین

    • بدون نام

      والا تمام کلیپاش تو اینترنت هست.از زمان خاتمب بوده تا احمدی تا الان.فقط الان همه میخان بگن مردم مهمن و کاره ما نبوده.داداش واسه منه کارگر اصلاح طلب با بقیه فرق نداره

    • آرمان69

      زنده باد دولت تدبیر و امید؛ زنده باد روحانی...

    • نصر

      شما بدانید که مردم میفهمند شمامعنی ضعفارانمیفهمید.فقط ازجناحی که برایتان نفع دارددفاع میکنید.حق وخدارافراموش کردید.دکتراحمدی نژادچون حامی ضعفا ودشمن رفاه طلبان بی دردبود.موردغضب امثال شماست.

    • بدون نام

      بدبخته احمدی نژاد که هرچی کارای خلافو دزدی هس میندازن گردن آقای احمدی نژاد پس شما تو تین سه سال که حقوق میگرفتن شما کجابودید آقای خرازی وبقیه ی دولت تدبیرو امید؟

    • محمود

      راستی اقای خرازی اگر ان حلال زاده که این موضوع را علنی کرد این کار را انجام نمی داد ایا رییس جمهور و اعوان و انصارش که شما نیز یکی از انان هستی اقدامی می کردی ؟

    • بدون نام

      درود بر احمدی نژاد

    • بدون نام

      حتما دور بعدم اگه دولت عوض شه هر خرابکاری بشه میندازن به گردن دولت قبلی.وهمچنان ادامه کار و این داستان نیز ادامه دارد.عجب داستانی شده بقرآن.اللهم مع عجل لولیک فرج...

    • امید

      سلام
      اقای خرازی ترا خدا دیگه بسه چرا ضعفهای خودتان را به گردن دیگران می اندازید.اگه واقعا عرضشو دارین به مردم معرفی کنید و البته با شدیدترین حکم...من مغازه دارم هفته ای هزار تومان هم دشت نمی کنم وامهام با چله درصد جریمه رو هم انباشته شده..مقصر شما هستین یا نه.تو این سه سال بدترین زمان برای بازاری ها بود همه چیز چند برابر شده یه یارانه به مردم میدید جونتان در می اد انها راهم اگه به مردم نمی دادید بخدا خودتان بالا می کشیدین..اگه به فرمایشات رهبری گوش بدین همه چیز حل میشه

    • منصورغلامی

      واقعا دولت مردان بایدازاعتماد مردم خجالت بکشندواینگونه باآبروی ایران اسلامی بازی نکنندآیا یک کارگرساده چه گناهی مرتکب شده دراین میان که بارای اواینگونه بازی بشه مگه یه کارگرچقدرحقوق میگیردکه بایدبشنود آقایان سیصدیاچندصدبرابرش حقوق میگیردآیاتفاوت بایداینگونه باشد

    • حمید رحمتی خواه

      اقای خرازی دولت اقای احمدی نژاد برا ما فقرا بهترین دولت تو این نظام بود اقای هاشمی اقای خاتمی اقای روحانی چیکار کردن برا مردم هی گفتن برجام به مذاکره میرسنن پس کو کلید اقای روحانی کلیدش زنگ زده و درب ها رو به رو مردم سه قفله کرده حتی نمیتونه یه وام ساختمون سازه به مردم بده والله احمدی نژاده خوب بود به پیر به پیغمبر به آیه

    • بدون نام

      درست میگه از زمان هاشمی شروع شده و بنیان اون دولت سازندگیست

    • نصر

      دزدی های بزرگ بعداز چندین سال فاش میشه مث الان که میبینی اختلاس ها مال دولت قبله ...

    • بدون نام

      بعضی از قضاوت ها از گناهان کبیره است پس قضاوت بی جا نکنید ...

    • بدون نام

      درود بر روحانی

    • بدون نام

      حداقل اینا شهامت دا رن بیان یه چیزی بگن اونا که سرشون تو لاک خودشونن فقط بفکر کلاهشون باد نبره

    • بدون نام

      جناب خررررررراضی عزیز حالابعدازاین سه سال روشن نمیشدتکلیف چی بودبایدهمچنان .... خوب گیرم که دولت قبل باسیاست خاص وضربه زدن به روحانی اینارونشرداده خوب بازم که خداپدرشوبیامرزه اگه کاراون بوده شماهاکه درعرض سه سال نفهمیدیدکیاچقدمیگیرن(البته مثلانمیفهمیدیدوگرنه خوب فهمیدین)پس اگرفیشهارونمیشدکه بقیه عمراین دولت بازم متوجه نمیشدین اونوقت ایناچقدپول مفت میخوردن یعنی ارزش ماندن مجددروحانی بهتروارزشمندتراز روشدن این فیشهاست که پول مردم فقیروبیچاره راهاپولی کننید باباعجب رویی داریدشماها

    • خطیبی

      دوصد گفته چون نیم کردار نیست، انها خوردن، شما میخورید بعدیها خواهند خورد نووش جان فقط بفکر مردمی که نان شب هم ندارند باشید همین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج