۳۴۶۳۱۰
۵۰۲۸
۵۰۲۸
پ

مشهور‌ترین تصویر زمینه ویندوز ۲۰ ساله شد

Bliss، مشهور‌ترین تصویر پس زمینه در تاریخ سیستم عامل ویندوز که آن را با تصویر زمینه پیش فرض ویندوز XP می‌شناسیم ۲۰ ساله شد.

وب سایت شهر سخت افزار: Bliss، مشهور‌ترین تصویر پس زمینه در تاریخ سیستم عامل ویندوز که آن را با تصویر زمینه پیش فرض ویندوز XP می‌شناسیم ۲۰ ساله شد. این تصویر در سال ۱۹۹۶ توسط عکاس نشنال جئوگرافیک Charles O Rear در جزیره St. Helena کالیفرنیا به ثبت رسیده و برخلاف آنچه بسیاری تصور می‌کنند، کاملاً طبیعی است.

مشهور‌ترین تصویر زمینه ویندوز 20 ساله شد

آنچه که بر روی دسکتاپ ویندوز XP بار‌ها همه ما مشاهده کرده‌ایم، تصویری کاملاً واقعی بدور از هر نوع دستکاری کامپیوتری است و همین ویژگی آن را بسیار خاص می‌کند. شاید باور کردن‌اش برای خیلی‌ها دشوار باشد، اما با گذشت ۱۵ سال از زمان عرضه ویندوز XP، هنوز هم Bliss یکی از محبوب‌ترین تصویر زمینه‌ها در دنیای کامپیوتر‌ها است. ویندوز XP هنوز سومین سیستم عامل پرطرفدار دنیا است و آمارهای غیر رسمی نشان می‌دهد این سیستم عامل پیر، بر روی نزدیک به ۱۰ درصد کامپیوترهای دنیا نصب است. با توجه به اتمام رسمی پشتیبانی از ویندوز XP در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۱۴، این میزان کاربر، خیره کننده است. ویندوز XP از تاریخ مذکور تاکنون هیچ گونه آپدیت رسمی دریافت نکرده است.

در حالی که در ویندوز XP صحنه‌ای از طبیعت به عنوان تصویر زمینه پیش فرض انتخاب شده، در چند نسخه اخیر ویندوز، مایکروسافت لوگوی ویندوز را برگزیده است. برای نمونه در هر دو نسخه دسکتاپ و موبایل ویندوز ۱۰، لوگوی اصلی برای تصویر زمینه انتخاب شده است. بدون شک تصویر زمینه پیش فرض برای هر سیستم عاملی یک ضرورت است، چراکه چنین چیزهای بسیار کوچکی که شاید از نگاه بسیاری از کاربران اهمیت چندانی نداشته باشد، می‌تواند به آسانی به یک عنصر نمادین برای آن نسخه از ویندوز تبدیل شود و هم زمان با هر نسخه از ویندوز، حس و حال تازه‌ای به دسکتاپ می‌بخشد. Bliss نه تنها مشهور‌ترین تصویر زمینه در تاریخ ویندوز، بلکه در تاریخ همه سیستم عامل‌ها است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج