جاباما
۳۴۶۳۲۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

با ساخت ویدیوهای ۴۰ ثانیه‌ای

پای انیمیشن‌های ایرانی به تلگرام باز شد

امین حق شناس کارگردان انیمیشن با ساخت ویدیوهای انیمیشن ۴۰ ثانیه‌ای و انتشار آنها در کانالی تلگرامی قصد دارد مردم را با دنیای حیوانات بیشتر آشنا کند.

خبرگزاری مهر: امین حق شناس کارگردان انیمیشن با ساخت ویدیوهای انیمیشن ۴۰ ثانیه‌ای و انتشار آنها در کانالی تلگرامی قصد دارد مردم را با دنیای حیوانات بیشتر آشنا کند.

پای انیمیشن‌های ایرانی به تلگرام باز شد

امین حق شناس کارگردان انیمیشن با اشاره به جدیدترین فعالیت های خود در حوزه انیمیشن گفت: در حال حاضر مشغول نگارش فیلمنامه یک فیلم کوتاه انیمیشن هستم و این احتمال وجود دارد که مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور داشته باشد که البته هنوز قطعی نشده است.

وی ادامه داد: این انیمیشن کوتاه داستانی درباره کودک و جنگ دارد و نمی توان آن را یک اثر شعاری دانست. در این اثر تلاش می کنم نشان دهم که تصور یک بچه از جنگ و آن موقعیت ترسناک چگونه است و هنگام ترس به چه چیزی پناه می برد. این کار یک اثر بدون دیالوگ است و رنگ کمی در آن به کار خواهد رفت.

این کارگردان انیمیشن با اشاره به اینکه در حال ساخت موزیک ویدیو و تیزر برای چند گروه موسیقی است، بیان کرد: مشغول تولید یک سری انیمیشن با نام مجموعه انیمیشن «OBC» برای یک کانال تلگرام هستم. این کانال به تازگی در تلگرام راه افتاده است و هر ۳ روز یک بار یک انیمیشن ۴۰ ثانیه ای به اشتراک گذاشته می شود.انیمیشن های کوتاه که این روزها بیشتر از طریق اینترنت دیده می شوند، انیمیشن هایی با دیالوگ است اما من سعی کرده ام ویدیوهایی کوتاه تولید کنم که تنها با تصویر و حرکت و بدون دیالوگ مخاطب را جذب کنند.

حق شناس توضیح داد: ویدیوهایی که در این کانال گذاشته می شود، موضوع های خاصی را دنبال نمی کند و یک سری شوخی ها را به تصویر می کشد که هر کس می تواند نسبت به آن برداشت خاصی داشته باشد. البته هدف من از راه اندازی این کانال، سرگرمی برای اعضا است. البته تمام این انیمیشن ها در نهایت سادگی و بدون شلوغی برای مخاطب به تصویر کشیده می شود.

حق شناس در پایان گفت: با توجه به اینکه مدافع حقوق حیوانات هستم در تلاش هستم تا به گونه ای مردم در این انیمیشن ها با مساله حیوانات بیشتر آشنا شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج