۳۴۶۵۶۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مستند پگاه آهنگرانی در «هنر و تجربه»

روابط عمومی سازمان سینمایی اعلام کرد که پروانه نمایش مستند «ارباب جمشید» به کارگردانی پگاه آهنگرانی و تهیه کنندگی امیر سیدزاده، برای عرضه در شبکه نمایش خانگی صادر شد است.

وب‌سایت آی‌سینما: روابط عمومی سازمان سینمایی اعلام کرد که پروانه نمایش مستند «ارباب جمشید» به کارگردانی پگاه آهنگرانی و تهیه کنندگی امیر سیدزاده، برای عرضه در شبکه نمایش خانگی صادر شد است. اما سیدزاده در گفت‌وگو با ما به این موضوع اشاره می‌کند که پروانه نمایش «ارباب جمشید» برای اکران در گروه «هنر و تجربه» صادر شده و قرار نیست این مستند در شبکه نمایش خانگی عرضه شود.

مستند پگاه آهنگرانی در «هنر و تجربه»

«ارباب جمشید» نام یکی از کوچه‌های قدیمی تهران واقع در خیابان منوچهری است که روزگاری پاتوق سیاه لشکرهای سینمای ایران بود. پگاه آهنگرانی بازیگر سینمای ایران که پیش‌تر سابقه کارگردانی مستند‌هایی نظیر «محاکات غزاله علیزاده» و «ده نمکی‌ها» را دارد، برای ساخت مستند جدید خود به سراغ سیاه لشکرهای سینمای ایران رفته است و نام «ارباب جمشید» را هم برای این مستند انتخاب کرده است.

امیر سید زاده درباره شیوه پخش این مستند به ما می‌گوید: «چند روز پیش اشتباهی در خبر روابط عمومی سازمان سینمایی وجود داشت و از «ارباب جمشید» برای عرضه در شبکه نمایش خانگی نام برده شد. این مستند برای اکران در «هنر و تجربه» ساخته شده و برای نمایش در این گروه سینمایی پروانه نمایش کسب کرده و امروز کارهای این مستند برای اکران در گروه «هنر و تجربه» در حال انجام است.»

اما پگاه آهنگرانی که پیش‌تر با ساخت «ده نمکی‌ها» جنجال‌هایی را به وجود آورد، به نظر نمی‌رسد برای مستند جدید خود سوژه حساسیت برانگیزی را انتخاب کرده باشد، سیدزاده درباره دریافت مجوز نمایش این فیلم توضیح می‌دهد: «پروانه نمایش «ارباب جمشید» بدون هیچ اصلاحیه و ممیزی صادر شده و این فیلم به طور کامل به اکران درخواهد آمد.»

تهیه کننده فیلم‌های سینمایی «مهمونی کامی» و «مادر قلب اتمی» با بیان این‌که از ابتدای پروژه، تهیه کنندگی «ارباب جمشید» را به عهده داشته، در مورد رویکرد این مستند در به تصویر کشیدن مشکلات هنروران و سیاهی لشکر‌های سینمای ایران می‌گوید: «خانم آهنگرانی زمانی فیلمبرداری این پروژه را آغاز کرد که بنده در خارج از کشور بودم، اما زمانی که از سفر بازگشتم، پیشنهاد تهیه کنندگی این مستند به من داده شد و بنده هم بعد از انجام تحقیقات تهیه کنندگی آن را قبول کردم. این مستند ناگفته‌هایی را که در لایه‌های زیرین سینما وجود دارد روایت می‌کند که یکی از این ناگفته‌ها، وضعیت زندگی هنروان سینما است. این هنروران تمام تلاششان برای دیده شدن در دنیای سینما است و این موضوع برای آنها اهمیت زیادی دارد و این مستند برای برآورده کردن خواسته‌های این هنروران ساخته شده و از دیدگاه و نگاه آنها، این مشکلات را روایت می‌کند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج