۳۴۶۸۳۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اپل زیر ذره بین دولت کره‌ جنوبی

رییس شورای نظارت بر تجارت در کره درباره ماهیت این تحقیقات از اظهارنظر خودداری کرده است. با این حال برخی از رسانه‌ها گزارش کرده‌اند که این تحقیقات مربوط به تامین‌کنندگان سرویس‌های ارتباطی بی‌سیم در کره‌جنوبی است.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: امروز خبری منتشر شده مبنی بر اینکه مقامات دولتی در کشور کره‌جنوبی شرکت اپل را در زمینه برخی مسائل مورد تحقیق و تفحص قرار داده‌اند. این گزارش دقیقا مشخص نکرده که تحقیقات در چه زمینه‌ای بوده است اما می‌دانیم این تحقیقات را شورای نظارت بر تجارت در کره جنوبی پیش می‌برد.

اپل زیر ذره بین دولت کره‌ جنوبی

ظاهرا رییس این شورا درباره ماهیت این تحقیقات مورد پرسش قرار گرفته اما از اظهارنظر خودداری کرده است. با این حال برخی از رسانه‌ها گزارش کرده‌اند که این تحقیقات مربوط به تامین‌کنندگان سرویس‌های ارتباطی بی‌سیم در کره‌جنوبی است و احتمالا درباره مبالغ متفاوتی است که اپل در معامله با این شرکت‌ها از آنها دریافت کرده است. گرچه نام این شرکت‌ها عنوان نشده‌اند اما برخی از بزرگترین اپراتورها در کشور کره‌جنوبی شرکت‌های +KT، LG U و SK Telecom هستند. اپل هنوز به درخواست خبرگزاری‌ها برای شفاف کردن این ابهامات پاسخی نداده است.

این اولین بار نیست که اپل در تعامل با دولت‌ها یا سازمان‌های دولتی دچار مشکل می‌شود. در ماه‌های گذشته مشکلات اپل در هندوستان و چین هم خبرساز شده بودند. این شرکت قصد داشت به دلیل مشکلات اقتصادی در کشور هند گوشی‌های دست دوم خود را با قیمت ارزان‌تر در این کشور به فروش برساند که با مخالفت مقام‌های دولتی هندوستان مواجه شد. مشکلات اپل در چین هم کمتر از هندوستان نبوده است.

تعطیل شدن برخی از سرویس‌ها و فروشگاه‌های این شرکت در چین و متوقفکردن فروش آیفون‌های ۶ و ۶ پلاس در این کشور از دیگر مشکلات اپل بودند که باعث سفر تیم کوک به این کشور شد. اپل در خانه هم از جدال با دولت‌ها در امان نبود و با FBI و سازمان‌های امنیتی آمریکا جنجال‌ها و دعاوی حقوقی مفصلی داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج