جاباما
۳۴۶۸۸
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

امین حیایی: پیشنهاد سینمایی را رد می کنم

امین حیایی قصد دارد پس از سال ها به صحنه تئاتر برگردد. نمایش «قحطی نور» به کارگردانی امین حیایی و با دستیاری امیرحسین آسانی دی ماه امسال روی صحنه تالار وحدت می رود

امین حیایی: پیشنهاد سینمایی را رد می کنم

تماشا: امین حیایی قصد دارد پس از سال ها به صحنه تئاتر برگردد. آنطور که در خبرهای روز گذشته منتشر شد نمایش «قحطی نور» به کارگردانی امین حیایی و با دستیاری امیرحسین آسانی دی ماه امسال روی صحنه تالار وحدت می رود. البته «قحطی نور» یک نمایش تلفیقی خواهد بود. این کار هم تئاتر است، هم موزیک و به شکلی موزیک آرت پرفورمنس است. دوست ندارم همه فکر کنند نکته مهم این تئاتر حضور من روی صحنه است. حضور من روی صحنه اصلا مهم نیست.»

این کار که به نظر می آید مشابه آن تاکنون در ایران اجرا نشده، طرحی است که از مدت ها پیش حیایی در سر داشته و در این ارتباط می گوید: «من از دو سال پیش دارم روی این ایده کار می کنم ووقتی آن را پیشنهاد دادم، خیلی از آن استقبال شد. این یک طرح نمایشی است. من مدت هاست که به آن فکر می کردم تا بتوانم در زمانی مناسب آن را اجرایی کنم.»

یاسر خاسب، بازیگری که تخصصی در حرکات بدنی و رقص های تئاتری دارد، قرار است گروه نمایشی حیایی را همراهی کند. همچنین نیلوفر خوش خلق، همسر امین حیایی هم قرار است برای اولین بار به عنوان بازیگر، صحنه تئاتر را تجربه کند.

امین حیایی: پیشنهاد سینمایی را رد می کنم

گفته می شود که احتمالا گروه دارکوب هم به عنوان گروه اصلی موسیقی با سازهای کوبه ای در «قحطی نور» حضور خواهند داشت. همچنین احتمال حضور حامد بهداد به عنوان خواننده در بخشی از این نمایش هم وجود دارد که هنوز این موضوع تایید نشده است.

باید دید او که هم بازی در فیلم جدید داریوش مهرجویی را پذیرفته و هم از طرفی گمانه زنی هایی برای همکاری مجدد او با مسعود کیمیایی مطرح شده، کدام یک از این پیشنهادها را جدی تر می گیرد. نمایش «قحطی نور» قرار است بر اساس طراحی حرکات موزون و نورپردازی ویژه بعد از محرم و صفر، دی ماه امسال روی صحنه تالار وحدت برود.

از سوی دیگر امین حیایی چندی پیش در گفت و گویی اعلام کرده بود پس از حضور در فیلم سینمایی «قلاده های طلا» پیشنهادی برای بازی در سینما نداشته است. این اظهارات اگرچه از سوی علی رام نورایی دیگر بازیگر این فیلم سینمایی تکذیب شد اما خود حیایی هیچ واکنشی نسبت به انتشار این گفته ها در رسانه ها از خود نشان نداد.

حیایی در این باره توضیحاتی داد و گفت: «نه؛ این حرف ها چیه؟! من ۵ تا پیشنهاد از همان زمان تا الان داشتم. این را حتما بنویسید که فرزاد موتمن، شهرام شاه حسینی و حسین فرحبخش از کسانی بودند که فیلمنامه کارشان را برای من فرستادند اما من الان فقط کار سینمایی نمی کنم و کارهای دیگری هم دارم. به همین دلیل نمی توانم تا مدتی کار سینمایی بپذیرم.»

او درباره کارهای دیگری که در حال انجامشان است، می گوید: «من درگیر کارهای آلبومم هستم که خیلی نمی توانم در این باره توضیح دهم.»

به نظر می رسد در روزهای آینده باید منتظر اخبارت زیادی با محوریت امین حیایی باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی اصغر خشکباری

      نکنه شریفی نیا گفته امین فعلا بی خیال تابلو شدیم؟. نمیشه کلا هرچی پیشنهاد هنری بهت دادن رد کنی؟ برو پیشنهاد توی همون مهمونی هائی رو قبول کن که فیلمش اومد بیرون.یادته که تو بودی و ... آخرش هم گفتی مونتاژه و محمدرضا هم که بود تا به دادت برسه و... هرچند شما که این کامنت ها رو نمیخونید شرط میبندمالان با شریفی نیا توی جکوزی دارید ماءالشعیر میخورید و فکر میکنید که خیلی هم محبوبید و هنرمندی و...

    • سمي

      فكر كن اين حيايي كج و كوله با اون صداي قيژ قيژش آلبوم بده بيرون

      پاسخ ها

      • مینا72

        واقعا صداش مث ته صدای اره برقی میمونه

    • سارا

      همون بهتر که دیگه کار سینمایی قبول نمیکنی.تو هم با این فیلم بازی کردنت.

    • هما

      اخی وقتی دیگه کار سینمایی بهشون پیشنهاد نمیشه و کبوبیتشون از دست میره مجبور میشن به تئاتر و خوانندگی رو بیارن
      فیلم سریال و تلویزیون و موسیقی ایران در حال ورشکستگی است

    • سارا

      خیلی نامردین آخه چرا نظرمو سانسور کردین

    • مارال

      چه بهتر.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج