۳۴۶۹۱۳
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

حسین یاری جایگزین کامبیز دیرباز شد

این شب ها حسین یاری پس از بازی در مجموعه تلویزیونی «هوش سیاه»، با نقش آفرینی در سریال «برادر» ساخته ی جواد افشار مهمان خانه ها شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: این شب ها حسین یاری پس از بازی در مجموعه تلویزیونی «هوش سیاه»، با نقش آفرینی در سریال «برادر» ساخته ی جواد افشار مهمان خانه ها شده است.

حسین یاری بازیگر سینما و تلویزیون که کار خود را در تلویزیون با سریال «مردان آنجلس» شروع کرده است و بعد از درخشش خود در مجموعه های «روشن تر از خاموشی» و «شب دهم» پس از سالها با بازی در مجموعه تلویزیونی «مثل هیچ کس» رمضان ۱۳۸۷ از شبکه دو، مهمان خانه ها شد، حالا این بار با ایفای نقش در آخرین اثر جواد افشار به روی آنتن سیما برگشته است.

حسین یاری جایگزین کامبیز دیرباز شد

یاری پس از بازی در مجموعه تاریخی «روشن تر از خاموشی» در محرم سال ۱۳۸۰ توانست با ایفای نقش حیدر در سریال «شب دهم» خوش بدرخشد و سالها اسمش با این نقش بر سر زبان‌ها بود.

حسین یاری از معدود بازیگرانی است که بیشترین نقش آفرینی‌هایش مربوط به مجموعه‌های تلویزیونی مناسبتی بوده، اثری مانند سریال «مثل هیچ‌کس» که در سال ۸۷ به کارگردانی عبدالحسین برزیده در ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه دو سیما رفت و حالا این بار قاب نگاه جواد افشار و نقش «مسعود» پای او را به خانه «حاج کاظم پهلوان» باز کرده تا از مرام برادری و حفظ حرمت‌ها حرف بزند.

تا چند قسمت ابتدایی از سریال «برادر»، مسعود را دور از خانواده حاج کاظم دیده‌ایم و می‌توان گفت سوء تفاهم‌هایی میانه پدر و پسر را گل آلود کرده بود. سوء تفاهم هایی که باعث شده، پدر، پسر را طرد کند و این ناراحتی باعث رنجش پهلوان می‌شود و به دنبالش همین تضاد و دوگانگی فکری باعث دوری مسعود از خانواده شده می‌شود.

اما دوری از خانواده و رنجش پدر تا جایی ادامه دارد که پدر در بستر بیماری طلب فرزند ارشد خانواده (مسعود) را می‌کند و در ادامه چون پسر بزرگتر خلق و خویی شبیه به پدر (حاج کاظم پهلوان) را دارد، راه او را پیش می گیرد و ناصر که برادر کوچکتر این خانواده است به دنبال تجارت کلان‌تر و امروزی است که با ایده‌هایی نو در تب و تاب بالا رفتن در بازار است و رفتارش به نوعی در مقابل رفتار و منش مسعود قرار می‌گیرد.

گفتنی است؛ پیش از حضور حسین یاری، کامبیز دیرباز انتخاب گروه کارگردانی و تهیه کننده سریال «برادر» برای نقش مسعود بود که در ادامه در تغییر و تحولات این مجموعه یاری جایگزین برای این نقش شد.

سریال «برادر» هر شب از ساعت ۲۱:۲۰ به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی نعمت چگینی به روی آنتن می‌رود و داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که حاج کاظم پهلوان هسته اصلی آن را تشکیل می دهد، تاجر معروفی که بخش اعظم فعالیت‌هایش در زمینه برنج ایرانی است. وی علاوه بر اینکه مردی خیر است، تمام تلاشش را برای حمایت از تولید داخلی و ملی می‌کند. حاج کاظم با کمک پسرش مسعود و دخترش مریم که روزنامه‌نگار است، بر ضد واردات و قاچاق برنج‌های نامرغوب و تاریخ گذشته و مسموم مبارزه می‌کند. اما دلالال و قاچاقچیان برای انتقام و بستن راه او، با اغفال پسر دیگرش ناصر وارد دنیای تجارت سالم حاج کاظم می‌شوند که تمام این موضوعات باعث جذابیت سریال «برادر» شده و اتفاقات تازه‌ای را در پی دارد.

«برادر» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه شده و از بازیگران آن می‌توان به: حسین یاری، حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، گلاره عباسی، کاظم بلوچی، سهیلا رضوی، سوگل طهماسبی، کاوه خداشناس، رضا توکلی، مجید واشقانی، سید مهرداد ضیایی، قدرت الله صالحی، محمدهادی قمیشی، نسرین نکیسا، محمد رسول صفری، مژگان بیات و فرشید صمدی پور اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      اتفاقا بهتر شد حسین یاری خیلی خوب بازی میکنه

    • محمد

      من هم عاشق خودشم هم بازیش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج