جاباما
۳۴۷۰
۳ نظر
۵۰۱۴
۳ نظر
۵۰۱۴
پ

كيف و كفش‌اسپرت براي دختر خانم‌ها

خانم ها، خوش‌پوشي و روزهاي گــــرم

كيف و كفش در هر فصل و هرجايي، همراهان هميشگي پوشش ما هستند. به‌همين دليل، راحتي و زيبايي براي اين ۲لوازم خيلي براي خانم‌ها مهم است. در اين فصل كه هوا ديگر رو به گرما مي‌رود جنس و نوع كفش و كيف در آرامش ما بسيار تاثيرگذار است.

خانم ها، خوش‌پوشي و روزهاي گــــرم

خانم ها، خوش‌پوشي و روزهاي گــــرم

كيف و كفش در هر فصل و هرجايي، همراهان هميشگي پوشش ما هستند. به‌همين دليل، راحتي و زيبايي براي اين ۲لوازم خيلي براي خانم‌ها مهم است. در اين فصل كه هوا ديگر رو به گرما مي‌رود جنس و نوع كفش و كيف در آرامش ما بسيار تاثيرگذار است. در اين شماره سراغ كيف و كفش‌هايي با جنس پارچه‌اي و خنك مي‌رويم كه هم سبك و راحت هستند و هم زيبايي را همراه خود دارند.


اين كفش پارچه‌اي گل‌دار كاملا دخترانه ، سبك و بسيار راحت است. اين كفش را هم با شلوارهاي اسپرت مي‌توانيد بپوشيد و هم با دامن‌هاي دخترانه بلند.


اگر از آن گروه خانم‌هايي هستيد كه به همراه خود هميشه وسيله‌هاي زيادي دارند، در انتخاب اين كيف شك نكنيد. اين كيف كه شايد در بعضي جاها بتوانيم از آن به عنوان ساك استفاده كنيم،‌ كاملا جادار و مناسب است و درعين حال سبك و بلند كردن آن براي شما خانم‌ها بسيار راحت است. رنگ و طرح دوست‌داشتني آن هم يكي ديگر از عوامل انتخاب اين كيف مناسب است.


اين كوله براي دخترخانم‌ها به‌خصوص براي حاضر شدن در كلاس يا محل كار، مناسب است. جادار‌بودن اين كيف به شما اجازه مي‌دهد وسايل شخصي خود را با خيال راحت در آن جا بدهيد. طرح‌هاي كار شده روي كيف، انرژي 2چنداني به شما مي‌دهد. پيشنهاد مي‌كنيم اين كيف-كوله را روي دوش‌هاي خود امتحان كنيد!


اين كفش با طرح زيبا و جالب خود، مي‌تواند در عين اسپرت بودن وقار و زيبايي خاصي را به شما خانم‌هاي خوش‌سليقه هديه دهد. اين كفش را مي‌توانيد هم با ست‌هاي رنگي و هم مشكي استفاده كنيد.


اين كيف با جنس پارچه‌اي و سبك خود بسيار براي شما خانم‌هاي اسپرت‌پوش مناسب است و سبك خاص و جالبش آن را از ديگر كيف‌ها متمايزمي‌كند و به دليل رنگ گرم خود در فصل گرم هيجان بيشتري دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • marita

      من ادرس این فروشگاه بیانکو رو میخوام همین که بالا تبلیغش رو زدین از کجا باید بگیرم؟؟

    • marita

      من ادرس این فروشگاه بیانکو رو میخوام همین که بالا تبلیغش رو زدین از کجا باید بگیرم؟؟

      پاسخ ها

      • طُرفه

        بزن توی گوگل شاید بیاره !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج