۳۴۷۰۲۰
۲۴ نظر
۵۰۱۱
۲۴ نظر
۵۰۱۱
پ

ترکیه حراج شد!

با وجود مرگ یک ایرانی در انفجار فرودگاه آتاتورک استانبول، آژانس‌های ایرانی نه تنها تبلیغ تورهای ترکیه را متوقف نکرده‌اند، بلکه از صبح امروز (چهارشنبه) حراج این تورها را آغاز کرده‌اند تا مشتریان وحشت‌زده‌شان را از منصرف شدن باز دارند.

خبرگزاری ایسنا: با وجود مرگ یک ایرانی در انفجار فرودگاه آتاتورک استانبول، آژانس‌های ایرانی نه تنها تبلیغ تورهای ترکیه را متوقف نکرده‌اند، بلکه از صبح امروز (چهارشنبه) حراج این تورها را آغاز کرده‌اند تا مشتریان وحشت‌زده‌شان را از منصرف شدن باز دارند.

طبق آخرین اطلاعات اعلام شده از سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول، در حادثه تروریستی شب گذشته در فرودگاه آتاتورک، یک نفر ایرانی کشته و پنج ایرانی دیگر زخمی شده‌اند.

حسن قشقاوی ـ معاون پارلمانی و کنسولی و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه ـ همچنین از حال وخیم یکی از ایرانی‌ها که در انفجار شب گذشته زخمی شده خبر داده و بیان کرده که امیدوار است تعداد مجروحین و کشته‌شدگان ایرانی در این حادثه افزایش پیدا نکند.

سفارت ایران در ترکیه هنوز پیام‌های هشداردهنده‌ی خود را برای اتباع ایرانی که قصد سفر به ترکیه داشته‌اند، اعلام نکرده است. از سوی دیگر اما طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری ایران، تمام پروازها به مقصد فرودگاه آتاتورک استانبول کنسل شده است.

با این حال در شرایطی که ترکیه شب پرالتهابی را پشت سر گذاشته، اما برخی آژانس‌های گردشگری ایران بدون توقف، کماکان به تبلیغ تورهای این مقصد آن‌هم با رقمی نازل‌ ادامه می‌دهند. طبیعتا وضع موجود باعث شده جمعیت قابل توجهی از سفر به این کشور انصراف دهند و آژانس‌هایی هم که قبلا خدمات را چارتر کرده‌اند، برای جبران خسارت‌های خود، تورهای VIP را با آفرهای ویژه‌ به فروش بگذارند، به امید آن‌که مسافران وحشت‌زده از اتفاق فرودگاه آتاتورک را ترغیب کنند.

این اقدام برخی آژانس‌ها در شرایط حاضر تا آنجا پیش رفته که تورهایVIP که تا دیروز بالای یک و نیم میلیون تومان قیمت داشت، حالا با قیمت ۹۵۰ هزار تومان به فروش گذاشته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داریوش

      من ک ندیدم ارزون کرده باشن

    • از سوسنگرد

      نرفتن به ترکیه داعش پرور یعنی حفظ ایمنی خودتان

    • صدرا

      ما میریم شما نرو کاربر سوسنگرد، تو برو کشکتو بساب .در ضمن به جای همدردی با ترکیه انقد لحن داعش پرورو رو زبونت نیار .تو پول سفر به مشهدو نداری چه برسه ترکیه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو برو ترکیه ، خونو کثیف نکن ، فقط هیچکی بغل نکنی ، میترسم بری هوا !!!!!!!!!!!!

      • بدون نام

        برای کل مردم جهان ثابت شده ترگیه حامی تروریسم داعشه خود کرده را تدبیر نیست خداوند خودش در قرآن می فرماید : وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ

    • علی از تهران

      انشاءالله شاهد نابودی تروریسم در جهان باشیم.

    • صدرا

      یوزر۱۷:۳۲ این آیه ای که شما فرمودین مثالش از ترکیه به دوره اوناهم مسلمانن ما هم مسلمان.پس داعش فقط حامیش امریکاست نه ترکیه .لحنتونو عوض کنین.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صدرا خانم واقعا کجا زندگی میکنی که میگی ترکیه از داعش حمایت نمیکنه چرا گوش و چشمتون رو به واقعیت بستید هم آمریکا از داعش حمیات میکنه هم عربستان وهم ترکیه و کشورهای هم پیمان آمریکا مانند انگلیس و اسرائیل برای همه مشخصه حکومت ترکیه از داعش حمایت میکنه اثلا هم لازم به گفتن نیست
        کسی که برای خلق خدا بد اندیشی و بد تدبیری میکنه عاقبت خودش هم گرفتار میشه

      • mohamaad

        با عرض پوزش اشتباه مثبت دادم

      • بدون نام

        خانم یا آقای صدرا
        لطفا اول اعلام کنید مسلمان هستید یا نه؟
        دوم چه نوع مسلمانی و از چه فرقه و مذهبی؟
        اگه شیعه باشید باید شنیده باشید که در جنگ نهروان و یا حتی صفین دو طرف جنگ هر دو به ظاهر مسلمان بودند. اما حق با کی بود.
        داعش هم ادعای مسلمانی دارد. تدارکات چی داعش کیست از خود سئوال بفرمایید. تجهیزات ، لوازم جنگی و حتی تغذیه اونا از کجا تامین می شه؟ اون موشک های تاو گران قیمت که با اونا آدم رو می زنن از کجا میاد؟ نفت رو کی از اونا می خره؟

    • بدون نام

      ترکیه مادر تروریسم در منطقه است. وقتی تروریست ها اجازه داشته باشند آزادانه در این کشور رفت و آمد کنند، همین اتفاق ها هم میفتد. جای تاسف دارد که مسئؤلان ما هشدارهای لازم را به شهروندان نمیدهند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قبلا عربستان مادر تروریسم در منطقه بود الان ترکیه شده؟ عمو جان بغل مودم وایرلس گلدون کاکتوس بزار مثل این که امواج وایرلس روی مخت تاثیر گذاشته!

    • ایرانی

      دوست عزیز شما چرا به کاربر سوسنگرد توهین کردی؟ مگه دروغ گفته ترکیه داعش پروره شما اگر ایرانی هستی چرا خونتو برای ترکها کثیف می کنی؟ جالبه حاضره به هموطنش توهین کنه اما به ترکیه داعشی نه، عجیبه واقعا

    • بدون نام

      ماشالا ایرانیا انقد نترس هستن (البته اگر بهش چیز دیگه ای نگن) که بمب دستی که سهله اگر خطر انفجار اتمی هم باشه دست زن و بچه رو میگیرن و خوش و خندون میرن ترکیه و در محل انفجار عکس یادگاری هم میگیرن . ما چنین جماعت جان بر کفی هستیم . بله .

    • بدون نام

      تركيه جزاي كارهاشو ميبينه
      وقتي نفت دزدي ميخره و پول دزدي در مياره اينم اخر و عاقبتش ميشه

    • عشق ولایت

      ترکهاهمش از داعش حمایت می کنند

    • user

      مردم ایران خیلی مردم عجیبی هستند. خودشون احترام خودشون را نگه نمیدارند..
      یه خلبان روسیه کشته شد نود درصد توریست سوری به ترکیه کاهش پیدا کرد تا ترکیه رو به زانو درآورد و مجبور به عذرخواهی کرد. حالا هر چی به سر ایرانیا بیارن باز هم بقیه دست از سفر کردن به ترکیه برنمیدارن . واقعا متاسفم

    • بدون نام

      عده ای حاضرند به هموطنان خود رکیک ترین فحش ها را بدهند، ولی کسی از ترکیه بد نگه. وطن فروشی و دشمن پرستی تا چه حد؟ ترکیه که موثرترین حمایتها را از داعش و دیگر تروریست های سوریه کرده، باید در سیاستهای خود تجدیدنظر کند. عشق بعضیا به فاحشه خانه های ترکیه به حدی رسیده که به کشور خودشون فحش میدهند. بی وطن تر از این پان ترکها هیشکی تو دنیا پیدا نمیشه

    • احمد

      کاربر صدرا به حقی به کاربر سوسنگرد توهین کردید ؟ واقعا برای ترکیه حاضر هستید به یک هموطن که جمله ای به حق را درج کرده ناسزا بگویید ؟ اگر ایرانی هستید دیگر چرا تاب این را ندارید کسی بگوید ترکیه مهد داعش در جهان است مگر غیر از این است؟ چه کسی زخمی های داعش را مداوا میکنه ؟ چه کسی پرورش دهنده داعش برای قتل مردان و زنان مظلوم سوریه است؟ واقعا تا چه حد ... همه این کارها را ترکیه کرده و میکنه، من نیز خواهم گفت مرگ بر ترکیه داعش پرور و درود بر ایران

    • بدون نام

      خون بناحق ریخته شده ی زنان و مردان و کودکان مسلمان سوریه و عراق امروز دامان ترکیه را گرفته و خواهد گرفت .احمق ها مار در آستین خود پروراندن ،این نیش ها ادامه دارد .

    • مسلمان

      لطفا در مورد کشور مسلمان ترکیه انصاف داشته باشید و تهمت بیجا نزنید.

    • ولایت یعنی خامنه ای

      ترکیه کجا مسلمان هست؟!! عزیزم ترکیه داعش پرور الان باعث قتل عام مردم مظلوم سوریه اند، ای لعنت بر ترکیه خار و خفیف

    • حسین

      از کامنتهایتان معلمومه چقدر از ترکها نفرت دارین.واقعا برایتان متاسفم که ادعای مسلمانی دارین و آرزوی نابودی یک کشور مسلمان همسایه.

    • ایران پاینده

      اینجا ایران است سرزمین دلیران و شهادت.
      ملت ما با گفتن مرگ بر ترکیه داعشی ثابت کردند که همیشه خواهان صلح هستند و نه جنگ.
      صرفا جهت اطلاع حامیان داعشیه ( ترکیه )

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج