۳۴۷۰۶۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۶ آغاز می‌شود

مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۶ از روز پنج شنبه ۱۰تیرماه سال جاری در شهر لایپزیگ آلمان رسما آغاز می شود.

خبرگزاری مهر: مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۶ از روز پنج شنبه ۱۰تیرماه سال جاری در شهر لایپزیگ آلمان رسما آغاز می شود. سروش صادق نژاد، سرپرست تیم های ربوکاپ دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گزارشی از محل برگزاری مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۶ در شهر لایپزیگ آلمان، افزود: بیستمین دوره مسابقات جهانی ربوکاپ به میزبانی کشور آلمان و با همکاری فدراسیون جهانی ربوکاپ از تاریخ ۱۰تیرماه آغاز و به مدت ۵ روز در این شهر ادامه خواهد داشت.

مسابقات جهانی ربوکاپ 2016 آغاز می‌شود

عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ربوکاپ در لیگ ربات های انسان نما در این خصوص بیان کرد: بیستمین دوره مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۶ با حضور بیش از ۲۰۰ تیم ازدانشگاه‌ها و مدارس و آموزشگاه‌های مختلف از ۴۵ کشور دنیا آغاز به کار می کند که دانشگاه صنعتی امیرکبیر با سه تیم در لیگ ربات های شبیه ساز امداد و نجات، ربات های فوتبالیست سایز کوچک و ربات های انسان نما شرکت کرده اند.

رئیس لیگ رباتهای انسان نمای مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۶ افزود: در دو روز ابتدایی این مسابقات تیم ها مشغول آماده سازی و انجام امور اولیه برای حضور در رقابت های اصلی مسابقات هستند و دو روز اول مسابقات شامل رقابت های مقدماتی و دو روز دیگر به رقابت های نیمه نهایی و نهایی اختصاص خواهد داشت.

به گفته صادق نژاد، در این دوره از مسابقات تیم هایی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تهران، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، دبیرستان فرزانگان تهران، دبیرستان سلام، تیم کاوش و تیم باسط پژوه علیرغم عدم صدور روادید کشور آلمان برای بسیاری از تیم های ایرانی شرکت کرده و در روزهای مسابقات با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج