۳۴۷۰۸۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

Honor ۸ چه زمانی معرفی خواهد شد؟

شنبه همین هفته بود که منابع خبری ادعا کردند گوشی جدید شرکت آنر یعنی آنر ۸ در همان روز معرفی خواهد شد. این اتفاق نیفتاد اما دیروز خبر دیگری منتشر شده که این گوشی از سازمان TENAA مجوز دریافت کرده است.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: شنبه همین هفته بود که منابع خبری ادعا کردند گوشی جدید شرکت آنر یعنی آنر ۸ در همان روز معرفی خواهد شد. این اتفاق نیفتاد اما دیروز خبر دیگری منتشر شده که این گوشی از سازمان TENAA مجوز دریافت کرده است. این گوشی باریک فلزی جایگزین گوشی موفق قبلی این شرکت یعنی آنر ۷ خواهد شد. آنر ۸ مدلی است که به آنر V۸ شباهت‌هایی دارد.

حال خبر مجوز گرفتن این گوشی از سازمان TENAA باعث شده خیلی‌ها مجددا امیدوار شوند که تاریخ معرفی این گوشی به همین زودی‌ها خواهد بود.

Honor 8 چه زمانی معرفی خواهد شد؟

طبیعتا پس از اخذ این مجوز، ویژگی‌های گوشی هم که قبلا در شایعات عنوان شده بودند تایید شدند. براساس آنچه تایید شده است، این گوشی نمایشگر ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p، تراشه Kirin ۹۵۰ SoC، میزان ۳ یا ۴ گیگابایت RAM و حافظه‌های داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی خواهد داشت. درباره دوربین این گوشی هم تایید شده که یک دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت.

Honor 8 چه زمانی معرفی خواهد شد؟

آنر ۸ سیستم عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰، پورت USB Type-C، حسگر اثرانگشت و قابلیت پشتیبانی از دوسیم کارت را دارد. باتری این گوشی یک باتری ۲ هزار و ۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. قیمت مدلی از این گوشی که ۳ گیگابایت RAM دارد و ۳۲ گیگابایت هم حافظه داخلی دارد ۳۰۰ دلار خواهد بود. گفته شده احتمال دارد این گوشی یکشنبه ۱۴ تیر عرضه شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج